Hij had er in een keer naar toe moeten rijden. Nu is ie kapot en moet ie nog kijken of ie überhaupt een medaille pakt.quote:
De wet van de sterkstequote:Op zondag 5 februari 2023 11:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had er in een keer naar toe moeten rijden. Nu is ie kapot en moet ie nog kijken of ie überhaupt een medaille pakt.
Venturini, 2011.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk voor de Fransen, 10 jaar na vd Poel, het mocht wel weer,
Dat is dus eerder dan Van der Poel, die werd wereldkampioen in 2012 en 2013.quote:
De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus eerder dan Van der Poel, die werd wereldkampioen in 2012 en 2013.
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corsus kan op balkjes heel veel winnen
Dan moet Mathieu eerst maar eens Nederlands leren praten.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.
Mathieu en Van Aert zijn Nederlanders.
Corsus was dat dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?
Die springt nu wel, dus ik denk dat het Nuyens was.quote:
Leukste tot nu toe denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijk podium wel. Prima koers!
Bisiaux zal ook niet meer 100% vol zijn gegaan in de slotronde.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Iedereen bolt uit, Del Grosso eindigde bijna in het wiel van Nys.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |