Dus Mathieu moet alles op alles zetten om elke meter op kop te rijden?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Alle wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb zijn gewonnen door degene die er als eerst vandoor gaat.
Dus Tjeu moet straks na de start maar meteen gaan, WK gegarandeerd.
Koers is stukje korter wel natuurlijk, dus kan eerder volle bakquote:Op zondag 5 februari 2023 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog lekker in wiel van Zoe blijven zitten
Shirin is veruit favoriet. Zoe 2e.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Is een van de twee echt topfavoriet, of is het 50/50?
Shirinquote:Op zondag 5 februari 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Is een van de twee echt topfavoriet, of is het 50/50?
Sport zie je thuis altijd het beste:+quote:Op zondag 5 februari 2023 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zie je daar uberhaupt iets? 20 rijen dik
Naar iets als dit moet je ook niet zozeer gaan om het beter te zien, maar vooral voor de belevenis (als dat je ding is)quote:Op zondag 5 februari 2023 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Sport zie je thuis altijd het beste:+
Het laatste rondje is voldoende.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef Zorro het volgende:
Dus weer de eerste die een voorsprong pakt die gaat winnen.
Wel makkelijk, hoeven we dadelijk ook maar 1 rondje te kijken om te weten wie er gaat winnen.
Rugby is leuk ook, maar met name vanwege voor en na de wedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Naar iets als dit moet je ook niet zozeer gaan om het beter te zien, maar vooral voor de belevenis (als dat je ding is)
Beetje afhankelijk van de sport dan. Schansspringen is wel uitstekend te zien ook al staan er duizenden om je heen
Eierbal doorgeven is dan ook geen sport. Atletiek lijkt me wel aardig om live te zien in een groot stadion.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Rugby is leuk ook, maar met name vanwege voor en na de wedstrijd
Rugby is juist een fantastische sportquote:Op zondag 5 februari 2023 13:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Eierbal doorgeven is dan ook geen sport. Atletiek lijkt me wel aardig om live te zien in een groot stadion.
Ik ben nog nooit bij een langlaufwedstrijd geweestquote:Op zondag 5 februari 2023 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is langlaufen uberhaupt te volgen? @:heywoodu Biatlon beetje als je bij schietzone bent
Hij heeft natuurlijk nog nooit een wedstrijd gewonnen waarin hij de 1e ronde al weg was!quote:Op zondag 5 februari 2023 13:42 schreef franklop het volgende:
De Belgen denken dat Mathieu niet lang alleen kan rijden?
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een langlaufwedstrijd geweest
Misschien als ik ooit zin en tijd heb eens kijken als het vlakbij is. Duitsland is meest dichtstbij alhoewel dat dan vast nog 8 uur rijden is minimaal.quote:Wel rollerskiën, maar bij het Braziliaanse rollerskicircuit valt het wel mee met de drukte
Biatlon is bij de schietzone wel te volgen, ook omdat daar vaak iets van een scherm staat met de splittijden en dergelijken. Tijdritachtige wedstrijden, dus de sprint en individuele, zijn wel wat lastig te volgen zonder de live timing op je telefoon erbij te pakken. De keren dat ik er was volgde ik dan natuurlijk specifiek de Brazilianen en 1 of 2 anderen, en lette ik niet echt op de strijd om de winst, dan ging het wel.
Bij World Cups heb je denk ik wel grotere schermen met ook gewoon de TV-beelden en alles, dan is het wel prima te volgen lijkt me. Ik ben alleen bij een handvol IBU Cups geweest, daar moet je het met mazzel doen met een scherm met tussentijden
Achtervolging, massastart en estafettes zijn wel prima te volgen, zeker op een locatie waar je het parcours meerdere keren kunt zien vanaf één plek. Arber in Duitsland bijvoorbeeld, dikke prima.
Ik zal niet zeggen dat Arber ver weg is, maar als je langs het parcours staat krijg je om de haverklap SMS'jes van je provider met "Welkom in Tsjechië!", "Welkom in Duitsland!", "Welkom in Tsjechië!" en "Welkom in Duitsland!".quote:Op zondag 5 februari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik ooit zin en tijd heb eens kijken als het vlakbij is. Duitsland is meest dichtstbij alhoewel dat dan vast nog 8 uur rijden is minimaal.
8 uur inderdaad. Jeetje, toch best een end. Lijkt me ook wel gedoe met auto lange ritten maken of vliegen/auto huren.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat Arber ver weg is, maar als je langs het parcours staat krijg je om de haverklap SMS'jes van je provider met "Welkom in Tsjechië!", "Welkom in Duitsland!", "Welkom in Tsjechië!" en "Welkom in Duitsland!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |