Ik had al wel het idee dat ze er klaar mee was nog voordat ze wisselde. Ze moest ook zo'n achterlijk lang stuk rijden op die lekke band.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Molengraaf loopt ook niet enorm in op dit moment (al zal de motivatie ook wel grotendeels weg zijn)
Ik weet het. Die mongool van babbelzieke Christophe nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen, ze rijdt ook altijd mee op de yt verkenningen
Lauren the Mill komt veel voorbij in de youtubefilmpjes idd, net als Turbo Tibbi.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zijn vriendinnen, ze rijdt ook altijd mee op de yt verkenningen
Die baarmoederschuiver vlak voor de brug was achteraf het breekpunt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:
Molengraaf loopt ook niet enorm in op dit moment (al zal de motivatie ook wel grotendeels weg zijn)
Niet echt, toen kwam ze nog makkelijk terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:59 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die baarmoederschuiver vlak voor de brug was achteraf het breekpunt.
De lat bij de Belgische vrouwen ligt extreem laagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef heywoodu het volgende:
"Je strandt op een paar seconden van brons, ik neem aan dat je tevreden bent?"
Jezus
Dat zag ernogal ongemakkelijk uit ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef heywoodu het volgende:
Die man wil wel heel erg graag dat shirt zelf helemaal strak trekken, ritsje dicht doen, etc.
Moet ie wel nog wat haartransplantaties doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Karrel heeft zijn plek al veiliggesteld tot en met 2050
Tatoeëren a la Raybar geen optie?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet ie wel nog wat haartransplantaties doen
Schuift ook vaak wat weg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Del Grosso rijdt ook wel wat voorzichtig
Nu hopen dat het morgen niet helemaal uitgedroogd is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:25 schreef wimderon het volgende:
Parcours is wel een stuk technischer geworden door de regen.
Ik hoop het eigenlijk wel, want als het er zo bij ligt wint Van der Poel gemakkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu hopen dat het morgen niet helemaal uitgedroogd is.
Heb het idee dat dit seizoen wat minder goed is in het 'balanceerwerk' en ook minder goed zijn power kwijt kan in zulke omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk wel, want als het er zo bij ligt wint Van der Poel gemakkelijk.
Als de Belgen een beetje tegen elkaar rijden, dan moet een medaille kunnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrees dat het een Belgisch podium wordt
Die zijn er in ieder geval voor aan het zorgen dat hij al rondenlang geen kop meer moet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de Belgen een beetje tegen elkaar rijden, dan moet een medaille kunnen.
Die worden wel verwachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:58 schreef Idisrom het volgende:
Graag vannacht even een paar goeie regenbuien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |