Verloren jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:46 schreef Faraday01 het volgende:
Vas ook niet best, broddelwerk van Lars Boom
Lars Boom zouden ze moeten ontslaan. Ze is niet eens even goed gebleven maar juist slechter. Maar elke keer nul kritische vragen of opmerkingen van commentatoren. Elke keer lijken ze er nog in te geloven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:46 schreef Faraday01 het volgende:
Vas ook niet best, broddelwerk van Lars Boom
En dan zou het parcours niet selectief zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Behoorlijk saaie wedstrijden dus eigenlijk vandaag
Net als de andere parcoursen die Adrie heeft gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het lijkt mij een behoorlijk Wout-parcours eigenlijk.
Maar goed voor Mathieu dat hij daarmee stopt dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als de andere parcoursen die Adrie heeft gemaakt
Sophie de Boerquote:
Ze maakt wat foutjes maar van Empel was ook zonder die foutjes verreweg de sterkste.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Puck toch een beetje bezweken onder de druk. Hopelijk kan Mathieu de druk wel aan en wordt het morgen een echte strijd.
Ook sportief dat ze Fem meteen feliciteerde.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
Goed te zien dat Puck weer kan lachen
Mooi om te zien hoe de invloeden van Remco Evenepoel zich nu al uitbetalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voetbal, de beste basis voor wielrennen.
Plankjes 2, Matje 0quote:Op zondag 5 februari 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Wout van Aert
Michael Vanthourenhout
Mathieu van der Poel
Dat wordt de top 3. Mathieu valt 3x op de balken
Volgens mij niet nee,maar ben niet zeker.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Wellicht al gevraagd. Maar ik kan het nergens vinden op Eurosport?! Hebben die geen uitzendrechten dit jaar?
geoblock door de NOSquote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Wellicht al gevraagd. Maar ik kan het nergens vinden op Eurosport?! Hebben die geen uitzendrechten dit jaar?
UCI: https://www.youtube.com/live/V6c-SVa233wquote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Eijndenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
En weer een Nederlander in de modder. Guus van der...Heijden?
Bijna goedquote:
Van Den Boer is tweedejaars.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:16 schreef TheArt het volgende:
Remijn, Solen en Van den Boer zijn allemaal eerstejaars in de kopgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |