Wel keihard genoten van mijn autorit de avond daarvoor. Het was zo glad dat ik met 4 wielen richting de stoep gleed in een poging om juist weg te komen van die stoep.quote:
Hoeveel onweer zou je dan willen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou, ik ben dol op de zomer, maar als het een zomer is waarbij het 1 week boven de 21 graden is en wellicht twee klappen onweer vind ik het ook een kut zomer.
Ben jij ook gaan paardrijden in de sneeuw?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je zo graag allemaal de sneeuw in wilde, had je gewoon hier kunnen komen wandelen. Maar nu geen winter meer, op naar de lente!
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel onweer zou je dan willen?
Ah, genoteerd.quote:
Jazeker! Dat gaat goed, dan is het helemaal niet glad in het bos, gewoon verse sneeuw. Was heerlijk. Zelfs gegaloppeerd door de sneeuw.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij ook gaan paardrijden in de sneeuw?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jazeker! Dat gaat goed, dan is het helemaal niet glad in het bos, gewoon verse sneeuw. Was heerlijk. Zelfs gegaloppeerd door de sneeuw.
Dit is wel wensdenken van die Alpenmeneer. Zoals het er nu naar uitziet heeft de SSW nog weinig invloed op Europa. Misschien dat Siberië extra afkoelt en met een beetje geluk deze kant op waait, maar voorlopig is daar geen zicht op.quote:
Maar misschien ook niet..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:19 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://www.noodweer.be/s(...)PL8-bBqh7uEnNSkZYn-c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |