Dit is wel wensdenken van die Alpenmeneer. Zoals het er nu naar uitziet heeft de SSW nog weinig invloed op Europa. Misschien dat Siberiė extra afkoelt en met een beetje geluk deze kant op waait, maar voorlopig is daar geen zicht op.quote:
Maar misschien ook niet..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:19 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://www.noodweer.be/s(...)PL8-bBqh7uEnNSkZYn-c
Wat een rare combinatie van koppen.quote:
Verwachtingen (14 dagen) geven gewoon rustig wat koeler weer aan, met redelijk wat zon en veelal droog.quote:
Ja, zo'n maart als vorig jaar krijg je helaas niet snel weer. Liever wel natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 11:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Verwachtingen (14 dagen) geven gewoon rustig wat koeler weer aan, met redelijk wat zon en veelal droog.
Media = Drama!
Lente wil ik het niet noemen, maar bijna dubbele cijfers en zon is sowieso goedquote:Op maandag 20 februari 2023 09:34 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zaagtand pluim Lente
Nachtvorstquote:Op maandag 20 februari 2023 09:34 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zaagtand pluim Lente
quote:Op maandag 20 februari 2023 09:30 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, doe deze onzin eens een maand eerder voortaan.
Lekker toch? Goed voor de klimaatmodellen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aantal modelletjes gaan weer voor kou.
Wel zonnig.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aantal modelletjes gaan weer voor kou.
Dit typische Nederlandse herfstweer heb je ook niks aan. Grijs ohne ende. Doe maar zonnigquote:
Mijn zonnepanelen zeggen anders. 2022 geweldig mooi jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit typische Nederlandse herfstweer heb je ook niks aan. Grijs ohne ende. Doe maar zonnig.
Eigenlijk best wel triest dat we zo vaak dit intens kansloze en depressieve zielige weerbeeld hebben
Sommige mensen vergeten snel de mooie dagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn zonnepanelen zeggen anders. 2022 geweldig mooi jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |