La Bamba is gewoon Spaansquote:Op zondag 5 februari 2023 20:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja geen idee ik kon daarvan de taal niet vindenen de indiener had het er niet bij staan...
In dat geval 6 punten meer voor spaansquote:
Sorry voor het uitroeien van één taalquote:Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In dat geval 6 punten meer voor spaansDan staat spaans ipv op 4 op nummer 4. En la bamba staat dan op exact dezelfde plek
Alleen Mexicaans heeft dan geen vermelding meer en dan komt het aantal talen maar op 82
Ik had er wel op gestemd, maar het heeft de top 100 niet gehaald.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:42 schreef DecoAoreste het volgende:
En als dat niet zo is zorg ik er volgend jaar eigenhandig voor dat Eluveitie in de lijst belandt.
Ja eigenlijk is een top 100 overdreven met maar 43 lijstesquote:Op maandag 6 februari 2023 11:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Tof!
Zou mooi zijn als er volgend jaar nog meer mensen stemmen, er staan nu nog wel vrij veel nummers in de top 100 op basis van 1 stem. Best leuk voor Maustetytöt bijvoorbeeld, maar of het helemaal de algemene smaak van de Fok!ker weergeeft valt over te twisten
Er werd ook vrij divers gestemd, mede door het format van maar 1 liedje per taal.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is een top 100 overdreven met maar 43 lijstes
quote:
Dat was bewust om meer talen in de lijst te krijgen. Anders was het vooral een frans/duitse lijst geworden.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er werd ook vrij divers gestemd, mede door het format van maar 1 liedje per taal.
quote:
Ik snap de keuze wel, je zou het eventueel kunnen uitbreiden naar max 2/3 liedjes per taal maar dan krijg je alsnog waarschijnlijk een heel Frans/Duits lijstje.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was bewust om meer talen in de lijst te krijgen. Anders was het vooral een frans/duitse lijst geworden.
Terwijl ik het stemtopic wel een paar keer bovenaan gepind zag staan. Gewoon te gemakzuchtig geweest om er even voor te gaan zitten.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:38 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik heb al meerdere "Vergeten te stemmen / ik had dit gemist, maar volgend jaar doe ik mee" gezien, dus..
quote:Op maandag 6 februari 2023 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was bewust om meer talen in de lijst te krijgen. Anders was het vooral een frans/duitse lijst geworden.
quote:
Die antwoord heeft het volgens mij flink afgedaan de laatste tijdquote:
quote:
Zo ken ik er nog veel meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef derLudolf het volgende:
Puntje van kritiek: het uitslag topic is een aangekondigd topic, ik kan me niet heugen dat het stemmen ook werd aangekondigd. Want leuk initiatief wil dit.
Even klagen dat Įa plane pour moi er niet in staat
Een aantal van die is wel op gestemd maar die hebben de top 100 niet gehaald, er staan al heel veel Songfestival liedjes in. Dus volgende keer gewoon op jouw favorieten stemmen en hopen dat het hoger komtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog veel meer.
Tarkan - Sikidim
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun
Ai Sa Si - Faluma, of Sabakoe, of andere Surinaamse,
Julio Iglesias,
Anime intro's in het Japans,
Eurovision Songfestival liedjes,
Luciano Pavarotti die vele opera's zingt...
Ah, dus er komt een volgende keer!quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon op jouw favorieten stemmen en hopen dat het hoger komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |