56quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Speelt Stanley nog genie joh? Is die niet al 60 ofzo.
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dominique vond ik echt niet slecht vandaag.
Die schijnt daar echt enorm hard voor te moeten trainen ook. Wel respect dat hij dat kan op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Speelt Stanley nog genie joh? Is die niet al 60 ofzo.
Ja absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.
Finale had net zo goed tussen twee Danny's en twee Sandy's kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Past beter bij zijn bril. Ooit al es een geest met een bril gezien?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Finale had net zo goed tussen twee Danny's en twee Sandy's kunnen gaan.Ik sluit niks meer uit met dit rare programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Touchéquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Niet alleen met VPNquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Kan met VPN gewoon verschillende keren stemmen. Dus die Belgen huren gewoon legertje bulgaren in net als Lil Kleine en Gordon bij elk nieuw nummer.
Ja, dacht ik later ook, de opening hiervan leek me playback, misschien toch nietquote:
Ja dus Straks door met 4quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Valt er tussendoor nog iemand af zoals vroeger?
Dit moet ik even in laten zinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn mensen die echt op Victor stemmen
[ twitter ]
CDAquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
Vlissingen, bijna België.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:44 schreef Guanabana het volgende:
[ twitter ]
NU: 2 tickets voor de prijs van 1 incl. busreis vanuit Gentquote:
Ik vind Victor echt niet heel slecht, maar totaal geen Dannyquote:
quote:
Twee uitstekende vragenquote:
Liever een mishandelaar dan Victorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry, dan maar een mishandelaar, ga toch op Tristan stemmen.
Ik vind Victor niet per se slecht, maar het zou natuurlijk heel raar zijn als een Vlaamse niet-Danny zou winnenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever een mishandelaar dan Victor
Ik ook. Kan het niet uitstaan dat een belg zo'n rol krijgt. Oprotten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:52 schreef Guanabana het volgende:
Ja sorry, dan maar een mishandelaar, ga toch op Tristan stemmen.
Ik vind hem ook gewoon echt geen Dannyquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Victor niet per se slecht, maar het zou natuurlijk heel raar zijn als een Vlaamse niet-Danny zou winnen
Doe die jongen op z'n minst lenzen in.
Lijkt wel een NSF.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:54 schreef Guanabana het volgende:
Nou wordt het toch nog best een opwindende avond hè.
Gaat België weer voor een meltdown zorgen?quote:
Truequote:
Als hij niet wint kan hij het alsnog spelen als understudy natuurlijk. Alhoewel ik denk dat dat Paul gaat wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:56 schreef Saboo het volgende:
oh, niet terecht dat Victor door is. Maar het lijkt me hilarisch om Victor in de hoofdrol te zien.
afgesproken met vriend dat we er heengaan als ‘ie wint
thanks trouwens voor degene die mij getagt heeft !!🙏
Een schommel is wel iets makkelijker snel uit het plafond te laten zakken dan een zwembadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Moet een zwembadje zijn, geen schommel.
Ben wel een beetje klaar met dit programma. Ga volgende keer niet kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Is altijd bij op zoek naar. Logisch want de Nederlandse teksten mogen niet eerder gebruikt worden dan met de premièrequote:
quote:
idd zal wel weer soort mediawet regeltje zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is altijd bij op zoek naar. Logisch want de Nederlandse teksten mogen niet eerder gebruikt worden dan met de première
Doe maar nooit meer een Op Zoek Naar als alles zo raar moet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is altijd bij op zoek naar. Logisch want de Nederlandse teksten mogen niet eerder gebruikt worden dan met de première
Toch was dat eerder bij Op Zoek Naar nooit zoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd. Misschien horen ze iets verkeerd in oortje ofzo? Telkens milliseconde te laat ofzo.quote:
traag he..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:01 schreef RipCity het volgende:
Speelt die band ook alles in slow-motion ofzo?
Ligt niet aan het programma maar aan de eigenaren vd rechten vd musicalquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Doe maar nooit meer een Op Zoek Naar als alles zo raar moet.
Ja daar lijkt het echt opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd. Misschien horen ze iets verkeerd in oortje ofzo? Telkens milliseconde te laat ofzo.
als producent is er echt geen reden om voor victor te kiezen, denk ik. Juist daarom zou ik het hilarisch vinden als ie de rol afdwingt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij niet wint kan hij het alsnog spelen als understudy natuurlijk. Alhoewel ik denk dat dat Paul gaat worden
Zeker wel. Bij Zorro bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch was dat eerder bij Op Zoek Naar nooit zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |