56quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Speelt Stanley nog genie joh? Is die niet al 60 ofzo.
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dominique vond ik echt niet slecht vandaag.
Die schijnt daar echt enorm hard voor te moeten trainen ook. Wel respect dat hij dat kan op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Speelt Stanley nog genie joh? Is die niet al 60 ofzo.
Ja absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.
Finale had net zo goed tussen twee Danny's en twee Sandy's kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee slecht niet, maar Magtel en Danique toch duidelijk wel de twee waar het om gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Past beter bij zijn bril. Ooit al es een geest met een bril gezien?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Finale had net zo goed tussen twee Danny's en twee Sandy's kunnen gaan.Ik sluit niks meer uit met dit rare programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Touchéquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Niet alleen met VPNquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:35 schreef RipCity het volgende:
Kan met VPN gewoon verschillende keren stemmen. Dus die Belgen huren gewoon legertje bulgaren in net als Lil Kleine en Gordon bij elk nieuw nummer.
Ja, dacht ik later ook, de opening hiervan leek me playback, misschien toch nietquote:
Ja dus Straks door met 4quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Valt er tussendoor nog iemand af zoals vroeger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |