En soldaat van oranje kennelijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen Diana. Wat magertjes inderdaad.
Is niet veel meer hoorde ik.quote:
Volgens Musicalweb ook in Hair en Soldaat van Oranjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen Diana. Wat magertjes inderdaad.
Oja Hair, ze vertelde nog over dat ze naakt moest. Die heb ik gezien toen (Weet niet of het met haar was) @Poepz0rquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Musicalweb ook in Hair en Soldaat van Oranje
Daar moet je toch verplicht in spelen als stagiaire denk ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er niet in Soldaat van Oranje gespeeld?
* Aoibhin steekt hand omhoogquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Helemaal niet.quote:
Los van kleur vind ik haar wel meer Sandy dan Magtel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:24 schreef RipCity het volgende:
Vind haar beter dan blonde muts. Maar voor Grease natuurlijk minder geschikt.
Komt wel keer langs in andere musical.
Ik!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Kloptquote:
Je wacht het optreden van Victor niet eens af?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gestemd op Danique en Paul, wat is dit (Wil niet echt dat Paul het wordt, maarja, Tristan is af).
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je wacht het optreden van Victor niet eens af?
Ik Danique en Tristanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gestemd op Danique en Paul, wat is dit (Wil niet echt dat Paul het wordt, maarja, Tristan is af).
Prima keuzesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Hardop lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Waarom zingt hij een lied van Geest verkleed als jaren 30-er?
Die doet idd mee voor spek en bonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Krijgt hij ook nog eens zo'n nummer, zieltje
Opvallend ook alleen hij en Paul een Nederlands nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Krijgt hij ook nog eens zo'n nummer, zieltje
Best een apart schouwspel zo inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Past beter bij zijn bril. Ooit al es een geest met een bril gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Vast voorbereiden voor als show in Belgie gaat spelen. Dan krijgt hij vast de rol.quote:
Zo'n gangster kan misschien ook wel wensen in vervulling brengen, maar dan op een andere manierquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een apart schouwspel zo inderdaad
Het kwam inderdaad nogal fout overquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n gangster kan misschien ook wel wensen in vervulling brengen, maar dan op een andere manier
Dominique vond ik echt niet slecht vandaag.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Slaat gewoon nergens op. Dominique en Victor voor spek en bonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |