Absoluutquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef superniger het volgende:
Heb the greatest showman nog nooit gezien. Is het een leuke film?
Als je moulin rouge leuk vind dan kan je deze ook wel ff kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef superniger het volgende:
Heb the greatest showman nog nooit gezien. Is het een leuke film?
Niet heel erg een Sandy type nee, maar dat is eigenlijk niemand die nu nog over is. Danique nog het meest eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind Magtel eigenlijk wat te goed voor Sandy
Glennis zingt hem het bestequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef RipCity het volgende:
Zie bij de verschillende got talent's/xfactors betere versies.
Magtel is zeker wel een Sandy. Vooral het vamp zijn past haar welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet heel erg een Sandy type nee, maar dat is eigenlijk niemand die nu nog over is. Danique nog het meest eigenlijk.
Hoe lang is Sandy vamp, een paar minuten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Magtel is zeker wel een Sandy. Vooral het vamp zijn past haar wel
In eerdere series was het altijd wel zo dat de overgebleven twee in ieder geval een nummer uit de musical zongen tegen elkaar. Dus ik neem voor het gemak maar aan dat het nu ook zo isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Laat ze gewoon alledrie Hopelessly Devoted To You zingen. Of zou dat voor de twee finalisten zijn?
Vooral toen bij BGT de zangeres die het nummer ingezongen heeft kwam opdagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef RipCity het volgende:
Zie bij de verschillende got talent's/xfactors betere versies.
Niet meteen een type nee, maar Sandy lijkt me toch een vrij 'lichte' rol voor iemand met zo'n goede stem.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niet heel erg een Sandy type nee, maar dat is eigenlijk niemand die nu nog over is. Danique nog het meest eigenlijk.
Doen ze in Nederland de musical versie of de film versie? Paar maanden geleden op west end deden ze de musical versie. Maar weet niet of nederlanders dat trekken zonder paar 'bekende' nummers.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe lang is Sandy vamp, een paar minuten.
Ja ook dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet meteen een type nee, maar Sandy lijkt me toch een vrij 'lichte' rol voor iemand met zo'n goede stem.
Is die weer anders?quote:
Ik had 'm net verwijderd 🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is die weer anders?Bedoel qua verhaal/lijn. Zitten grote verschillen in ook qua nummers etc.
Samen knokken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Die kan mooi duetten met Tristan.
Dat kan denk ik niemand, of het moet raar lopenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Gaat lastig worden om Freek te evenaren
Freek is zo belachelijk goed dat evenaart niemandquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Paul doet GethsemaneHad het er eerder nog over vanavond.
Gaat lastig worden om Freek te evenaren
Idd en met Scrooge ofzo. Lekker ergens op een kerkje gaan zingen.quote:
Freekquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Freek is zo belachelijk goed dat evenaart niemand
Eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Freek is zo belachelijk goed dat evenaart niemand
Alleen Diana. Wat magertjes inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:18 schreef RipCity het volgende:
Waarom mag die Marlijn jureren eigenlijk? Alleen maar in niksige series gezeten? Marlijn Weerdenburg - IMDb Heeft ze ooit in een musical gezeten oid?
Ze zingtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:18 schreef RipCity het volgende:
Waarom mag die Marlijn jureren eigenlijk? Alleen maar in niksige series gezeten? Marlijn Weerdenburg - IMDb Heeft ze ooit in een musical gezeten oid?
In 2011 speelde Weerdenburg de rol van Charlotte in de musical Soldaat van Oranje. In 2012 doen Miss Molly & Me de Rewind and Say Hello Theatertour. Van 2013 tot 2016 speelde Weerdenburg de hoofdrol in de televisieserie Danni Lowinski.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Alleen Diana. Wat magertjes inderdaad.
En Soldaat van Oranjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En soldaat van oranje kennelijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens Musicalweb ook in Hair en Soldaat van Oranjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Hair, ze vertelde nog over dat ze naakt moest. Die heb ik gezien toenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Musicalweb ook in Hair en Soldaat van Oranje
Daar moet je toch verplicht in spelen als stagiaire denk ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er niet in Soldaat van Oranje gespeeld?
* Aoibhin steekt hand omhoogquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Los van kleur vind ik haar wel meer Sandy dan Magtel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:24 schreef RipCity het volgende:
Vind haar beter dan blonde muts. Maar voor Grease natuurlijk minder geschikt.
Komt wel keer langs in andere musical.
Ik!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:21 schreef NailQueen het volgende:
Kloptquote:
Je wacht het optreden van Victor niet eens af?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gestemd op Danique en Paul, wat is dit(Wil niet echt dat Paul het wordt, maarja, Tristan is af).
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Je wacht het optreden van Victor niet eens af?
Ik Danique en Tristanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gestemd op Danique en Paul, wat is dit(Wil niet echt dat Paul het wordt, maarja, Tristan is af).
Prima keuzesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Hardop lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Waarom zingt hij een lied van Geest verkleed als jaren 30-er?
Die doet idd mee voor spek en bonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Krijgt hij ook nog eens zo'n nummer, zieltje
Opvallend ook alleen hij en Paul een Nederlands nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Krijgt hij ook nog eens zo'n nummer, zieltje
Best een apart schouwspel zo inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Past beter bij zijn bril. Ooit al es een geest met een bril gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:30 schreef H_T het volgende:
Vast voorbereiden voor als show in Belgie gaat spelen. Dan krijgt hij vast de rol.quote:
Zo'n gangster kan misschien ook wel wensen in vervulling brengen, maar dan op een andere manierquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Best een apart schouwspel zo inderdaad
Het kwam inderdaad nogal fout overquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n gangster kan misschien ook wel wensen in vervulling brengen, maar dan op een andere manier
Dominique vond ik echt niet slecht vandaag.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Slaat gewoon nergens op. Dominique en Victor voor spek en bonen.
Doen ze altijd bij op zoek naar bij de finale bij de minst favorietequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Slaat gewoon nergens op. Dominique en Victor voor spek en bonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |