Meer slipje?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Het mag bij vlagen wel ietjes minder Basic Instinct.
Het nummer moest nog iets verder naar beneden worden gehaald.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Strani het volgende:
Wel echt de meest zinloze back-up zangers ooit.
Een kwestie van gewoonte. @Strani doet De Troubadour ook in 1 minuut 20.quote:
Mediterraneo ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
Ik vind dit een beetje in de stijl van de jaren 70, Joan Manuel Serrat en zo.
Kan je proberen wakker te blijven Sjors ?quote:
Hoho dat zeg ik niet Ik lees dit net hier op het forum door een ene Straniquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Zeg je nou dat knappe vrouwen niet slim kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de andere presentatrice, Inés Hernand, een advocaat is. Oké die had ik even niet aan zien komen.
Ik had verwacht dat ze atoomwetenschapper was of zo! Niet slechts advocaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho dat zeg ik niet Ik lees dit net hier op het forum door een ene Strani
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon liever een tuinbroek of zo.
Het hele optreden is langs alle kanten gejat natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beetje van Hatari afgekeken met de kooi
Een rockballad dan uit Estlandquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
Ik vertrouw erop dat Finland en Estland wel een rock inzending sturen
Daarom zit ik in mijn blote reet te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:27 schreef Strani het volgende:
Zijn de prijzen voor damesbroeken nu echt zo enorm gestegen de laatste tijd? Of hebben vrouwelijke FOK!sters nog wel de koopkracht om hun benen enigszins te bedekken?
Jeetje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom zit ik in mijn blote reet te kijken
U houdt niet van gitarenquote:
Alika moet zelf maar bepalen of ze deze omschrijving van haar winnende lied op prijs stelt.quote:
Dat nummer doet mij echt niks, Petunija dan wel weer!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alika moet zelf maar bepalen of ze deze omschrijving van haar winnende lied op prijs stelt.
Nee, dat is Alice Cooper. Of Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
In de snippet dacht ik dat dit een jongen was. Excuses
Die had ik hier allebei wel liever gezien dan Alice Wonder eigenlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat is Alice Cooper. Of Stevie Wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |