quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:39 schreef Aggie46 het volgende:
Broodje mayo en 2 bitterballen
[ afbeelding ]
Misschien kan hij nieuwe deuren maken want deze piepen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Erik wil allerlei hout
Voor van alles en nog wat
Wat bedoeld hij daarmee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Kenzi gaat de 15 doesoe aanraken volgens tiano
Ze zijn in ieder geval heel braaf en stil nuquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk hoor, plaatjes overtrekken, doen ze op de kleuterschool ook
Hij heeft groot gelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef greysbones het volgende:
Erik wil allerlei hout
Voor van alles en nog wat
Ze kan beter een beetje bewegen/ sportenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:57 schreef Clasientje het volgende:
Moet Kenzy niet naar haar kantoortje ? Ze zit maar op haar luie reet te kaarten
Ah okay....ik hoop het.. geld moet rollenquote:
Pak overtrekblaadjes was een stuk goedkoper geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:59 schreef greysbones het volgende:
Wat heb je nu aan dat overtrekken?
Daar hebben ze geen tattooset voor nodig
Pallets met matras er opquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik dat goed, komt er een bed van 140 x 200 in de kas te staan (Janet en Isaac)
dan hadden ze ook kunnen stoken voor voedsel in t kasjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Ow en een waterval
En een kachel
Voor in de kas
ragooetje, paneren en dan cremerenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
Janet wist niet hoe ze kroketten maken
Echt, waar bemoeien ze zich mee…quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:08 schreef Harry het volgende:
GJ en Bern praten over het doel voor de Prijzenpot.
Bern zegt, dat hij van de hoofdprijs een 20.000,- euro schuld van een vriend aan hem zou willen gunnen. Die jongen kan nu niet mee op vakantie, geen weekendje weg enz. Kan geen werk vinden e.d.
GJ: dat vind ik het meest slechte doel voor je prijs.
Bern: iemand anders geeft zijn geld uit aan iets anders, wat ik dan weer zonde vindt.
Babette: je gunt dus dat geld jezelf niet..... Hoe kan dat dan?
Bern: omdat ik om die jongen geef.
GJ vindt het maar niets.....
Ja, was wel apart.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef juul. het volgende:
GJ trots vertellen dat hij alle deurwaarders brieven heeft verbrandt en niets heeft betaald van zijn schulden uit zijn gokperiode
Je bent een wappie of je bent het niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef juul. het volgende:
GJ trots vertellen dat hij alle deurwaarders brieven heeft verbrandt en niets heeft betaald van zijn schulden uit zijn gokperiode
Precies ditquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, was wel apart.
En Bern veroordelen dat hij de schuld van een vriend wil afbetalen.
Daar kom je toch niet mee weg?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef juul. het volgende:
Natuurlijk niet. Dan zou iedereen dat doen.quote:
Nee, natuurlijk niet. Al zal hij mentaal een lange neus maken, als hij via bv schuldsanering aanmerkelijk minder terug hoeft te betalen. Dat hij dan 3 jaar stevig op de blaren moet zitten, daar hoor je hem dan niet over.quote:
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft gezegd dat matin niet is hoe hij dacht dat hij was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |