Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:42 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op ? Dacht dat het een topper betrof. Excuses.
Wat is jouw favoriete topper? Ik schat Geer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:42 schreef tong80 het volgende:
Kan hier een slotje op ? Dacht dat het een topper betrof. Excuses.
Je moeder bovenop. Verder is het achterhaald om Feijenoord-Ajax de enige echte klassieker te noemen. PSV-Ajax, zet de laatste 50 jaar meer zoden aan de dijk. Terwijl ze bij Feijenoord als diken meer hand in hand lopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:27 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete topper? Ik schat Geer.
Dit dus. Niet eens zin om gevat op deze onzin te reageren.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:55 schreef R-woud93 het volgende:
Kramp in mijn vinger van het scrollen.
Ja, helaas verliezen DombohetOlifantje1 en Feijenoord weer hun kopposities. De werkelijke grootheden grijpen weer hun kans.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer. Tong is terug.
Het waren mooie en gezellige laatste weken lieve users.
Van mij mag het 0-8 worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Ajacied die hierop moet hopen.
Haha. Wat een amoebes. Ik schater.
je wilt toch altijd dat concurrentie het minder doetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Ajacied die hierop moet hopen.
Haha. Wat een amoebes. Ik schater.
Het Bayern München van Nederland heeft geen concurrenten tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
je wilt toch altijd dat concurrentie het minder doet
PSV heeft sowieso weinig kans in de Kuip, de afwezigheid van Bijlow zal hier verder nauwelijks invloed op hebben omdat Wellenreuther er inderdaad wel wat van kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Scheelt dat we nu wel een redelijke vervanger hebben.
In elk geval twijfels tijdens de warming upquote:
Het Feyenoord publiek staat ook achter Thijs dus die denken er waarschijnlijk ook zo over.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gunnen Thijs Slegers een overwinning
Wordt er een keer positief met ziektes gescholden.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het Feyenoord publiek staat ook achter Thijs dus die denken er waarschijnlijk ook zo over.
Dat was met AIDS al zoquote:Op zondag 5 februari 2023 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wordt er een keer positief met ziektes gescholden.
Dat kwam doordat homo's te veel hand in hand liepen met hun kameraden.quote:
Ha ha ha!quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kwam doordat homo's te veel hand in hand liepen met hun kameraden.
Wie staat er nu eigenlijk onder de lat daar?quote:
Nietenreutherquote:Op zondag 5 februari 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie staat er nu eigenlijk onder de lat daar?
Ex-Willem II grootheid Wellenreutherquote:Op zondag 5 februari 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De keeper.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die was ooit 1x geweldig goed tegen PSV.quote:
@tong80 kom er maar in!quote:Op zondag 5 februari 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd leeft ook al niet meer he? VBL is echt dood.
Je schrijft FOK! verkeerdquote:Op zondag 5 februari 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt vanzelf als er een keer iets gebeurt.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
WLR, F1, ESF en de Top 2000 reeks leven nog welquote:
Ajax wint van de nummer 13 en 18 van de Eredivisie. Volgens de oportunisten is het lek nu boven . Weer een omhooggevallen assistent-coach wiens kostje is gekocht. Alleen jammer dat er net als bij Aad de Mos en Leo Beenhakker, waarschijnlijk 30 jaar ellende voor het Nederlandse voetbal in het verschiet ligt. Heitinga hoofdtrainer van Ajax is hetzelfde als Berry van Aerle of Ruud van Nistelrooij coach van PSV.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei je moeder ook.quote:
Ik vermoed dat ze niet helemaal objectief zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze het wel een penalty.
Dat was het niet. Daarnaast was het een overtreding op Mwene en helemaal schandalig dat die Dordrechter bij een hoofdblessure het spel niet stil legt.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef GGMM het volgende:
STOPquote:
Feijenoord.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef GGMM het volgende:
Feijenoord.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lompe schopploeg, schwalbe na schwalbe. Dat Feyenoord is een trieste ploeg.
En duikelaars.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Lompe schopploeg, schwalbe na schwalbe. Dat Feyenoord is een trieste ploeg.
Dordrechter…quote:Op zondag 5 februari 2023 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
PSV heeft de bal, bal lek, Feyenoord krijgt de bal.
*Pasjaaaoquote:Op zondag 5 februari 2023 15:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Pasjou ligt ook continu op de grond
Bijlow gooit de bal geblesseerd in het veld ?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:07 schreef PicoMMP het volgende:
PSV heeft de bal, bal lek, Feyenoord krijgt de bal.
Dit kan niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:12 schreef RipCity het volgende:
Niveau van Roda v Mvv was waarsch. beter dan dit
Het is gewoon heel intens. Net als de wedstrijd in Eindhoven dwingen ze elkaar tot fouten.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:12 schreef RipCity het volgende:
Niveau van Roda v Mvv was waarsch. beter dan dit
Was gewoon geel idd.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:16 schreef Zorro het volgende:
En dit is dan geen kaart.
Heel eeeeh bijzonder.
Maar toch niet onverwacht.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:16 schreef Zorro het volgende:
En dit is dan geen kaart.
Heel eeeeh bijzonder.
Blijft ook gewoon een idiote keuze voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:20 schreef Zorro het volgende:
2x hands.
Niks aan de hand (haha) volgens Makkelie
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er wordt godverdomme iemand gereanimeerd naast ons in het vak
Dordrechterquote:Op zondag 5 februari 2023 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoofdblessure weer: Makkelie geeft geen neuk.
Seksquote:Op zondag 5 februari 2023 15:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft Kokcu sex met de dochter van Makkelie?
In de tijd van Zlatan en Vennegoor (of Hesselink) was er altijd de rubriek de Elleboog van de Week bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:22 schreef RipCity het volgende:
Elleboog gewoon
Mag dat tegenwoordig weer?
Jomanda in de spits.quote:
Feijenoord.quote:
Daarom is het geen topclub. De topclub was Feijenoord.quote:
Dat maakt niet uit. Al te veel schwalbes geweest. Dan krijg je dit.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, die van Obispo was eigenlijk wel een overtreding net.
Ja want BeniteZZZZZquote:
Beide recht op 'm af. Die had Jeroen Verhoeven ook wel gestopt.quote:
Ben ik met je eens. Voor hetzelfde geld was ik je vader geweest. Je moeder zei namelijk hetzelfde toen ik haar anaal nam.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is altijd terecht
Ho hoquote:Op zondag 5 februari 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw afwezigheid is altijd terecht
Tryester.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ho ho
Hij is wel aanwezig, hij 'verbetert' de hele tijd het woord Feyenoord.
Eigenlijk maakt dat het nog triester.
Dan had ik allang zelfmoord gepleegd.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Voor hetzelfde geld was ik je vader geweest. Je moeder zei namelijk hetzelfde toen ik haar anaal nam.
Hebben ze geen veldverwarming in de Kuip? Zo'n CV kunnen ze toch ook gewoon in de spelerstunnel plaatsen ? Dat het warm worden gewoon hand in hand is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je vol onder druk staat de bal lekker terugspelen naar je cv die op de penaltystip staat.
Well done Bakayoko
Zou de eerste dislexiese spermatozoïde zijn geweest met een zelfmoordpoging.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan had ik allang zelfmoord gepleegd.
Tsja, dit is gewoon dom. Al is het lang geleden dat ik voor een natrap achtige actie rood heb gezien in duels bij topploegen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Obispo blijft toch ook een terugkerende faalspeler he op de beslissende momenten
Jij kan dit nog altijd worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou de eerste dislexiese spermatozoïde zijn geweest met een zelfmoordpoging.
Er valt ook wel wat te mopperen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Ruud de gemoedelijke Brabander schuimt opvallend veel
Beetje coke gevonden in de Kuipquote:Op zondag 5 februari 2023 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Terwijl je met 0-2 voor staat ookquote:Op zondag 5 februari 2023 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Feyenoord denkt er wel ff doorheen te combineren. Geen gezicht.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Lekker met 11 10 man op de eigen 16
Stop hiermeequote:Op zondag 5 februari 2023 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is te vroeg, dan zal het nog wel 2-2 worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |