abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:25:23 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826589
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek :@
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin :')
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Smintje op je nachtkastje.

Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:21 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik zit te eten, verdomme. :') :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207826600
:Y)
Ik heb net ‘beft’ gelegd bij WordFeud. :')
pi_207826631
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:31:54 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826675
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
pi_207826690
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Jij barst opeens van de ideeën, of wat? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:32:58 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826691
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:54 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826748
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
:D
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:38:04 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_207826752
Kontlucht ;(
disclaimer
pi_207826771
Ik ruik het liefst gewoon helemaal niks. Ik heb zo'n goede neus dat ik er soms gek van word.
pi_207826792
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitig :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207826816
Ik was aan het teruglezen bij het stukje dat je graag zin in seks zou willen hebben.

Heel herkenbaar.

Toevallig riep een gescheiden (en nu dus haar tweede jeugd belevende) collega dat ze haar scharrel zag en dat ze zonder woorden elkaar besprongen.

Andere collega en ik moesten heel hard lachen. ‘Ik zou ook wel eens de drang willen voelen om mijn vriend te bespringen.’
‘Ik denk dat mijn vriend nóg lieven wil dat ik de drang voel om hem te bespringen!’

_O- ;( _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207826866
Jaaa daaag. Als we eerst gaan tandenpoetsen liggen bij terugkomst de kinderen al in ons bed.
Beter de avond ervoor seks hebben zodat je dat alvast gehad hebt. :P
pi_207827527
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
pi_207827873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
pi_207828682
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:07:02 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_207828694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezig ;)

De eerste keer dat wij na de geboorte van onze oudste seks hadden was tijdens een middagslaapje in haar eigen bedje op zaterdag. Voor mij ook meer omdat ik het van mezelf moest dan omdat ik er echt zin in had :') was ook niks ontspannends aan verder. En na de jongste hebben we ongetwijfeld meer dan een half jaar, zo niet langer, droog gestaan ;)
disclaimer
pi_207828727
Wij deden wel snel al wat seksuele handelingen, denk na 8 weken ofzo? Maar echt all the way duurde wel iets langer. Maar ik ben een slecht voorbeeld, bij mij ging m'n libido tijdens de zwangerschap juist als een raket omhoog :') als dat de andere kant op was gegaan dan had het allemaal ook langer geduurd :Y en dat is ook helemaal logisch toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:24:37 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207828810
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:26:17 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_207828821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
disclaimer
pi_207828833
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
Hij maakt me wel heel lief wakker hoor O+ maar in de ochtend wordt ik al wakker als hij dicht tegen me aan komt liggen knuffelen. Ik slaap dan blijkbaar niet meer zo vast ;)

Als ik van het knuffelen dan niet wakker wordt dan laat hij me ook slapen hoor (ook als ik zeg dat ie me met rust ( :') ) moet laten omdat ik nog wil slapen, dan mag dat ook). Maar ik probeer de meerderheid van de ochtenden toch wel even m’n best te doen om zin te maken. (Alleen geen 2x achter elkaar ;) ).
pi_207829009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:

Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.
Maar hij weigert te steriliseren en ik ben ook nog niet op zo’n punt van: dan doe ik het wel!

Maar zwanger worden is echt een no go. :X
pi_207829011
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Dat wordt teruglezen. :P
pi_207829481
Oh en er was nog de vraag van @MaJo over het plaatsen van een spiraaltje.
Ik heb hem hier gewoon bij de huisarts laten plaatsen. Heb er geen pijn aan gehad. Hoogstens een klein ongemakkelijk moment. Maar had de tip vooraf 2 paracetamol in te nemen.

Ik deed het dan niet zo zeer voor pijn bij menstruatie of zo, maar vond het wel een hele fijne bijkomstigheid dat menstruatie bij veel mensen weg blijft. Helaas nu na exact 2,5 de menstruatie weer begonnen. Toch jammer (had ik met implanon ook, maar daar bleef helde menstruatie 1,5 jaar weg en bij de 3e implanon was ik toen meer wel als niet ongesteld, daarom toen overgestapt)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:32:49 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_207829521
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207829653
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennende :') )

Maar meer als een ‘wat minder fijn gevoel’ was het in mijn geval niet. Pijn heb ik zelf niet ervaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')