quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Smintje op je nachtkastje.
Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
Jij barst opeens van de ideeën, of wat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitigquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet.Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt![]()
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken.
Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hij maakt me wel heel lief wakker hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?
Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Dat wordt teruglezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennendequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |