Ik ook niet zei vanmorgen al dat ze allergisch voor water isquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hebben jullie lindsey al wel eens onder de douche zien staan? Ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer..Of kijk ik o de verkeerde momenten
Ja 1x, zag vanmiddag iets langs komen of iemand haar langere haar wel eens gezien had, heb 1x bijna een cap kunnen maken, maar is idd zelden of nooit in beeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Hebben jullie lindsey al wel eens onder de douche zien staan? Ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer..Of kijk ik o de verkeerde momenten
Ik kijk alle momenten...................🙄quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:20 schreef Hznootje het volgende:
Ja die zijn verder wel uitgepraat lijkt hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:22 schreef Ireth het volgende:
Cruella en Jolien weer gezellig samen roddelen...
Lesley Lindsey en Chayron voegen niets toe. Zinloos gelul in de ruimte en handig om mee te hebben als je gezamenlijk mag stemmenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
Waar ik leslee in het begin nog leuk vond gaat ze mij steeds meer tegen staan
Ik ook en nu eens via Videoland zonder reclame. Thnx voor de tips qua aan te schaffen auto en wasmiddel @rinardo en @Kodiak100quote:
Ligt her aan mij of staat 'ie er nog niet op?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook en nu eens via Videoland zonder reclame. Thnx voor de tips qua aan te schaffen auto en wasmiddel @:rinardo en @:Kodiak100
Ik kijk hem nu, dus hier welquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ligt her aan mij of staat 'ie er nog niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |