Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:00 schreef sigme het volgende: [..] Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
Sowieso lief dat hij iets wil doen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
Ook al zo mooi!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Uh. Ik...weet niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef minilot het volgende:
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer overHoop ik
#au #fijn
@:Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds?
Dat laatste!quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja
Het heeft een "Verpakt op:" datum op de sticker. Niks tot en met. Hmmmmquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
https://www.ah.nl/mededeling
Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.
Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.
Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?
Dat bedoelen ze met tot en met, toch?
* Tele6 zich dom voelt
Nu wil ik dit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind het ook echt heel leuk voor hem. Het is een leuk meisje (ze zijn al een keer met een groepje naar de bios geweest, dus ken haar) en hij heeft vorig jaar echt een kutjaar gehad op school, veel gepest enzo. Zo mooi dat hij nu met zoveel plezier naar school gaatquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi net voor even overgestapt op de pain Madeleine. De tijger is allemaal al opquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.
Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
Pfoe, koppijndagje dus?quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
*gaar* wel WEEKEND
Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken.Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus
Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.
Afijn morgen Leerdam - Gorinchem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |