abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207822313
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:13:54 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822478
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:00 schreef sigme het volgende: [..] Het is beter om spullen te kopen dan om brieven te schrijven?
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822569
Top.

Vorig jaar (poging tot) afspraak mondhygiëniste. Eerste keer was zij ziek, tweede keer kon ik niet en moest ik afzeggen en nieuwe afspraak maken lukte online niet. En te nalatig om te bellen….

Dit jaar nieuwe poging *O* Ik kreeg net een sms dat ik… morgenvroeg een afspraak had staan. Terwijl ik deze week heb afgesproken morgen een extra dag te werken ivm ziekmeldingen. Compleet over de afspraak heen gekeken :')
Telefonisch is de toko nu niet meer bereikbaar dus maar een mailtje gestuurd. Want morgenvroeg bellen wordt hem ook niet (in de 30 minuten tussen openingstijd en afspraak). Gaat me vast geld kosten, die late afzegging. Gelukkig geen dure afspraak.

Ik wist niet dat tanden zo hard mentaal konden tegenwerken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207822679
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, een brief voor een meisje van 12 is ook zoiets. Maar dat hij iets wil doen vind ik super. Heb wel gezegd dat hij er wel een kaartje met tekst bij moest doen, dus dat komt wel goed.
Sowieso lief dat hij iets wil doen.

Maar niets mis met een brief O+
Tijdens onze 2e date kreeg ik een tekening van een roos, heb ik een stuk langer bewaard dan als het een echte roos was.
pi_207822706
@sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag O+

Tadaaah:
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:34:21 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822710
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:33 schreef minilot het volgende:
@:Sigme Ik moest er subiet ook eentje openzagen toen ik de jouwe zag O+

Tadaaah:
[ afbeelding ]
Ook al zo mooi!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822715
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer over :) Hoop ik :') #au #fijn

@Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds? O+
pi_207822718
:* voor @Lonaa en @Myraela

Afgelopen nacht gewerkt, ben zo gaar als wat blugh. Daarnaast natuurlijk ook m'n ontstoken oog (gister bij oogarts geweest en maandag weer -O-) en ben ik ook ongesteld :( en gewoon blugh ivm de clusterhoofdpijn van E. Gelukkig nu tot en met dinsdag vrij _O_

Wel ook positief nieuws, gister kwamen onze nieuwe matrassen binnen, ivm de rug van E. had hij een tempur, maar die was al heel oud en op. Online vond ik twee tempur matrassen 90x220 (want ja E. is ook nog eens 2.00 meter :')) voor - 70%, hebben enkele maanden in showroom gelegen, scheelde bijna 1300 euro PER matras :o We waren bij de lokale woonwinkel even gaan proberen en daarna online besteld bij die webwinkel. Matrassen zijn nog helemaal perfect. Erg blij mee.
pi_207822729
Wow, dat zijn me de besparingen wel MeMo! :o
pi_207822744
https://www.ah.nl/mededeling

Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.

Ik heb een brood van een paar dagen geleden liggen.

Dan kan ik dat het beste ook terugbrengen toch?

Dat bedoelen ze met tot en met, toch?

* Tele6 zich dom voelt
pi_207822762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:

Alle Tijger Volkoren Heel en Half Ovenvers van AH t/m 2-2-2023 worden teruggeroepen ivm plasticdeeltjes.

* Tele6 zich dom voelt
Uh. Ik...weet niet.

Ik weet wel dat ik vrij veel van dit brood gegeten heb, afgelopen week. En de week ervoor. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207822771
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
pi_207822773
toch?
* Lonaa voelt zich ook dom.
pi_207822788
Ik vind het ook knap onduidelijk. Team domvoel.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:41:48 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822790
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:35 schreef minilot het volgende:
Awwww Valentijnsdag. Ik wil na traindate vandaag het liefste brieven, rozen én cadeautjes sturen aan mijn gaye strenge ex-trainer maar dat is na een nachtje slapen wel weer over :) Hoop ik :') #au #fijn

@:Troel Is de liefde eigenlijk wederzijds? O+
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822798
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Afgaande van het feit dat ze met hem op date wilde, hem vandaag geholpen heeft met een tekening afmaken bij tekenen, naast hem wilde zitten in de klas en elke dag 3 uur met hem belt: ja :D
Dat laatste! _O_ O+ Te cute!
pi_207822802
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Is het niet... dat er een datum op de sticker van je brood zit met een t/m datum? ipv een "tht" datum?
Het heeft een "Verpakt op:" datum op de sticker. Niks tot en met. Hmmmm
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:42:39 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:

* Tele6 zich dom voelt
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.

Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:43:40 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207822817
quote:

Tadaaah:
[ afbeelding ]
Nu wil ik dit. O+

Ik had net Lona prei stamp, was lekker :9
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:45:08 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_207822833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef minilot het volgende:

[..]
Dat laatste! _O_ O+ Te cute!
Ja, ik vind het ook echt heel leuk voor hem. Het is een leuk meisje (ze zijn al een keer met een groepje naar de bios geweest, dus ken haar) en hij heeft vorig jaar echt een kutjaar gehad op school, veel gepest enzo. Zo mooi dat hij nu met zoveel plezier naar school gaat :@
Hahah en soms ook wel jaloers dat hij de hele dag aandacht krijgt _O-
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207822868
Het is dan wel al februari maar net toch nog wat flessen alcoholvrije gin in de aanbieding besteld :9 echt lekker spul.
pi_207822870
quote:

Tadaaah:
[ afbeelding ]
:9~
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 februari 2023 @ 18:51:00 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207822904
*gaar* wel WEEKEND *O*

Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken. :+ Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus :P

Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.

Afijn morgen Leerdam - Gorinchem :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207823006
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, alles geproduceerd tot en met vandaag.

Albert Heijn heeft besloten de AH Tijger volkoren heel en half ovenvers met verpakkingsdatum t/m 2-2-2023 per direct uit de winkels terug te halen. De AH Tijger volkoren heel en half ovenvers bevatten mogelijk stukjes kunststof.
(Ze hebben de tekst denk ik aangepast)
Ben ik mooi net voor even overgestapt op de pain Madeleine. De tijger is allemaal al op :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:58:43 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_207823013
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:51 schreef borisz het volgende:
*gaar* wel WEEKEND *O*

Van 10 tot 16u bijna non stop in overleg. Vreet energie ondanks dat het wel een goede dag was.
Vandaag de 'Primus' ingewijd in de details van de KPI's die ze kan gebruiken bij planningsgesprekken. :+ Primus (inter pares) is een collega die tijdelijk wat taken op haar neemt van mijn manager samen met de eindbaas. Ze wordt niet officieel een Adje I dus ja dan blijft het bij Primus :P

Daarnaast ook jaarlijks overleg met de ICT-boer en nog een andere overleg.

Afijn morgen Leerdam - Gorinchem :)
Pfoe, koppijndagje dus?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')