Kurkuma kun je eigenlijk nooit te veel gebruiken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:51 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb andijvie stamppot gemaakt maar ik schoot uit met de kurkuma, dus t was helemaal geel.
T smaakte eigenlijk verbazend lekker juist gelukkig.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:01 schreef golfer het volgende:
Nu: portie kibbeling van onze visjuwelier.
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets (ja, van diezelfde vishandel) en geroosterde waspeen uit de oven met sjalotten en knoflook, bestrooid met olijfolie, salie, karwijzaad, sesamzaad en honing.
Chineesquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
Gewoon doorgaan met lekker eten!
[ afbeelding ]
Heerlijk! Binnenkort ook maar weer eens maken. Van huis uit ken ik zuurkool stamppot met op het laatst wat witte bonen erdoor toegevoegd. Vind dat erg lekker met spek en het spekvet als jus.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:55 schreef marc0871 het volgende:
Zo. Weer even aardappelen genoeg.
Kon ik weer zuurkool maken.
Lekker!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Sharing platters bij VandeStreek Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste foto zie je:quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
En je was op de ouwe gragg
Wat at je?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Sharing platters bij VandeStreek Oudegracht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Potverquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Bitterballen![]()
[ link | afbeelding ]
@:maily
Yup! Nooit meer naar huisquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:40 schreef maily het volgende:
[..]
Potver
En dat op Nationale Frikandellendag![]()
CUL / Oproep om frikpics te maken; "frikandel is hét Nederlandse streetfood"
Ziet er echt prima uit voor een k&k maaltijd!quote:
Wow das een tijd geleden, bittergarnituur. Heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup! Nooit meer naar huis
Trein rijdt toch niet![]()
Er schuiven steeds meer mensen aan, ik plak er nog een dagje Delft aan vast
[ link | afbeelding ]
Die eigenaar is al schat- en schatrijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Pavarotti maakt een goede omzet vandaag![]()
Eerlijk is eerlijk, de pizza hawaï was serieus lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die eigenaar is al schat- en schatrijk![]()
Ik eet vanavond burritos van Knorr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de pizza hawaï was serieus lekker
Ook Jeroen heeft het naar haar zinAls een baas!
Haa je hebt een heel leuke dag vandaag, lekker genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
He, die heb ik van de week gemaakt. Ik heb kipdijfilet gemarineerd in olie/masala/knoflook/peper en de volgende dag geslowcooked in kipbouillon in 5 uur. Daarna de aardappels gekookt in het brouwsel dat uit de slowcooker kwam. Sausje gemaakt, gekookte eieren erin en alles in een pan in de koelkast gezet, voor de volgende dag. Vlak voor het eten de pan op een laag vuurtje opgewarmd. Was werkelijk fantastisch!quote:Op zondag 5 februari 2023 11:15 schreef Karzai het volgende:
koffie kwark en een peer
kaas/salami tosti
Vanavond roti kip
[ afbeelding ]
Heerlijk, ik heb alles gewoon in een pan geflikkerd, staat nu te pruttelenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
He, die heb ik van de week gemaakt. Ik heb kipdijfilet gemarineerd in olie/masala/knoflook/peper en de volgende dag geslowcooked in kipbouillon in 5 uur. Daarna de aardappels gekookt in het brouwsel dat uit de slowcooker kwam. Sausje gemaakt, gekookte eieren erin en alles in een pan in de koelkast gezet, voor de volgende dag. Vlak voor het eten de pan op een laag vuurtje opgewarmd. Was werkelijk fantastisch!
Zag er bij mij ongeveer net zo uit, ik ben alleen zuinig geweest met de peper, omdat ik een gasteetster had, die het niet zo heeft met heet voedsel. Ik vond het wel missen, maar ik doe liever een ander een plezier.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heerlijk, ik heb alles gewoon in een pan geflikkerd, staat nu te pruttelen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:41 schreef golfer het volgende:
Nog van gisteravond: golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #31
Vanavond: tortelloni gevuld met spek en scamorsakaas, daarbij een saus van zongedroogde tomaten en het binnenste van een runderworst met sjalotten en knoflook en roergebakken Italiaanse groenten met parmezaankaas.
Ik heb dit ook zo erg nodigquote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
He, die heb ik van de week gemaakt. Ik heb kipdijfilet gemarineerd in olie/masala/knoflook/peper en de volgende dag geslowcooked in kipbouillon in 5 uur. Daarna de aardappels gekookt in het brouwsel dat uit de slowcooker kwam. Sausje gemaakt, gekookte eieren erin en alles in een pan in de koelkast gezet, voor de volgende dag. Vlak voor het eten de pan op een laag vuurtje opgewarmd. Was werkelijk fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |