abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:01:04 #51
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207819188
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Voor de hele periode 2020-winter 2022 zou dit op zijn plaats zijn als het gaat om de afhandeling corona.

Niets ging goed. Ze namen het
- Verkeerde besluit
- Besluit te laat
- Goede besluit te laat.

Met polarisatie, uitsluiting, onnoemelijke maatschappelijke schade en slachtoffers tot gevolg. 'We zaten in een crisissituatie' geldt niet meer als je na een half jaar nog met je handen in het haar zit.
Dit, en iedereen die kritisch was als wappie wegzetten. Zeer kwalijk. Ik ben altijd kritisch geweest over het coronabeleid en vaccins, maar ik voel me totaal geen wappie. Maar het komt het kabinet goed uit als kritische mensen allemaal in het hoekje Willem Engel kunnen worden geduwd. Die hele term wappie is gewoon een instrument.

Terwijl er gewoon nog steeds allerlei gerede twijfels zijn over vanalles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207819279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:24 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee.

Mona Keijzer werd er niet uitgeknikkerd omdat ze tegen hem in ging, maar omdat met dat Telegraaf-inteviewtje een dag na het besluit aan het besluit ging lopen zagen. In strijd met het homogeniteitsbeginsel dus. Na overleg met de vicepremiers besloot Rutte toen om haar aan Willy voor te dragen voor ontslag. Dat is wat anders dan iemand 'eruit flikkeren omdat ze tegen Rutte in ging'.. Ze was overigens ook geen minister maar staatssecretaris.
Over de regels tav het functioneren van het kabinet gesproken, dat besluit om haar te ontslaan was niet door de ministerraad genomen zoals de wet voorschrijft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207819355
_O-

Die leugenachtige smeerlappen kunnen en mogen hun excuses in hun arm injecteren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_207819364
Niks over dat het kabinet desinformatie verspreidde over de vaccinaties? Over het feit dat met Dansen met Janssen het verkopen van die experimentele vaccins belangrijk was dan epidemiebestrijding en De Jonge met die actie vele mensen opzettelijk heeft laten besmetten omdat de vaccins nog geen bescherming boden en hij zo weer een lockdown kon doen. Hoeveel doden heeft hij daarmee veroorzaakt? Nul waarschijnlijk, maar niet volgens zijn eigen logica.

En waar zijn de excuses voor het inzetten van noodwetgeving tegen de horeca, terwijl die nood niet bestond maar het slechts erom ging dat de PCR-cijfers zover daalden dat Nederlanders op vliegvakantie naar het buitenland konden?
pi_207819453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Niks over dat het kabinet desinformatie verspreidde over de vaccinaties?
Gaan ze nooit toegeven. Zelfs niet een 'achteraf bleek het niet juist'.

Dat kan ook makkelijk, omdat het grootste deel van de Nederlandse bevolking helemaal niet door heeft dat het officiële narratief niet kan kloppen. De meesten denken nog echt dat de vaccinatie het verschil heeft gemaakt, dat mondkapjes echt hielpen, dat de lockdowns niet te voorkomen waren, enz.
pi_207819579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gaan ze nooit toegeven. Zelfs niet een 'achteraf bleek het niet juist'.

Dat kan ook makkelijk, omdat het grootste deel van de Nederlandse bevolking helemaal niet door heeft dat het officiële narratief niet kan kloppen. De meesten denken nog echt dat de vaccinatie het verschil heeft gemaakt, dat mondkapjes echt hielpen, dat de lockdowns niet te voorkomen waren, enz.
Ja, je ziet dat het woord Omikron angstvallig vermeden wordt door de overheid en bijbehorende propagandabubbel. Zonder Omikron moesten we nog steeds het NOS journaal raadplegen om te weten wie waar op de bank mocht zitten voor het vieren van je verjaardag.
pi_207819617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:41 schreef Homey het volgende:
Trouwens, Rutte zegt dit alleen maar om kiezers te paaien. Er zijn weer verkiezingen op 15 maart.

Helaas zullen mensen hier weer intrappen en weer op Rutte stemmen.
Wat is de beste optie om op te stemmen?
pi_207819695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Sowieso niet op Rutte of Kaag. Die moeten weg.

Dan kijk je naar de rest. Splinterpartijen hebben geen zin, weggegooide stemmen. Die gaan nooit regeren.

PVV is te extreem en een oppositiepartij pur sang. Die willen geen verantwoordelijkheid nemen. Wilders mag van mij met pensioen, zit er al te lang. FvD is te pro-putin en heeft niks met praktische problemen van burgers. Een te (complot)theoretische partij. Hebben zichzelf in de marge gewerkt.

GL en PvdA zijn controlled opposition, plakken teveel tegen VVD/D66 aan. Een stem op hen is feitelijk een stem op Rutte of Kaag. Niet doen dus. Ook veel te woke.

Dan blijft over: als je links bent kan je op SP stemmen. Als je rechts bent is JA21 of BBB een optie.

Dit zijn partijen die in een coalitie kunnen zitten zonder Rutte of Kaag erin. Dan kan je echt een andere koers varen.

Gaan zij het beter doen? Dat is een verkeerde vraag. Immers, slechter dan Rutte of Kaag kan niet. Je kan er dus alleen maar op vooruit. En je stuurt Rutte en Kaag eindelijk weg. win-win.
pi_207819875
Zijn er binnenkort verkiezingen of zo?
pi_207819891
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:53 schreef YStec het volgende:
Zijn er binnenkort verkiezingen of zo?
Ah.

15 maart 2023:
• Provinciale Statenverkiezingen
• Waterschapsverkiezingen
• Eilandsraadsverkiezingen
• Kiescollegeverkiezingen

30 mei 2023:
• Eerste Kamerverkiezingen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2023 13:55:05 ]
pi_207819892
Ware cliffhanger deze TT
pi_207819944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:36 schreef Homey het volgende:

Dan blijft over: als je links bent kan je op SP stemmen. Als je rechts bent is JA21 of BBB een optie.

Dit zijn partijen die in een coalitie kunnen zitten zonder Rutte of Kaag erin. Dan kan je echt een andere koers varen.

Gaan zij het beter doen? Dat is een verkeerde vraag. Immers, slechter dan Rutte of Kaag kan niet. Je kan er dus alleen maar op vooruit. En je stuurt Rutte en Kaag eindelijk weg. win-win.
Jij hebt niet door dat BBB een lobby van en voor de landbouwindustrie is en niks anders?

Ik zie Omtzigt wel graag groter worden. Dat zou voor mij wel werken, de rest zijn weggooi partijtjes.
  Leukste jonkie 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 14:11:34 #63
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_207820063
- XOXO -
pi_207820098
Opdat we niet vergeten.
Hier op het forum deed men net zo goed mee, tot aan de mods aan toe. Weet nog precies wie het waren en sommige zijn nog steeds zo walgelijk.
Ik vraag mij af wat ze nu eigenlijk van zichzelf denken en ik denk dat ze nog steeds trots zijn op zichzelf.
pi_207820105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij hebt niet door dat BBB een lobby van en voor de landbouwindustrie is en niks anders?

Ik zie Omtzigt wel graag groter worden. Dat zou voor mij wel werken, de rest zijn weggooi partijtjes.
Dat is zwaar overdreven en bovendien ondergeschikt aan het feit dat de VVD weg moet. De VVD is niks anders dan een trekpop van de multinationals en de machtswellust van Rutte. Heb jij dat niet door?

Omtzigt zie ik ook graag groter worden, alleen hij wil geen premier worden. Die weggooi partijtjes ben ik met je eens, als je daarmee VVD en D66 bedoelt, en in het kielzog GL en PvdA.
pi_207820502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:14 schreef Homey het volgende:

Omtzigt zie ik ook graag groter worden, alleen hij wil geen premier worden. Die weggooi partijtjes ben ik met je eens, als je daarmee VVD en D66 bedoelt, en in het kielzog GL en PvdA.
Partij voor de dieren
Denk
den Haan
BIJ1
van Haga
Gundogan
Volt
pi_207820544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Partij voor de dieren
Denk
den Haan
BIJ1
van Haga
Gundogan
Volt
Die komen na VVD, D66, GL en PvdA. Deze 4 zijn eerst aan de beurt.
pi_207820636
Laten we hopen dat simons in ieder geval nooit meer in de 2e kamer komt. Dat is zonde van de zuurstof daar.

Dat soort partijen kosten geld en leveren de maatschappij 0,0 op.
pi_207820658
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:00 schreef Duiveltja het volgende:
Laten we hopen dat simons in ieder geval nooit meer in de 2e kamer komt. Dat is zonde van de zuurstof daar.

Dat soort partijen kosten geld en leveren de maatschappij 0,0 op.
Mooie filmpjes over hoe iemand tekeer gaat in de kamer en stampvoetend wegloopt.
Is ook wat waard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207820673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooie filmpjes over hoe iemand tekeer gaat in de kamer en stampvoetend wegloopt.
Is ook wat waard.
Het blijft toch een raar mens.

En ik snap de humor aan de ene kant, maar aan de andere kant lijkt mij niet dat daar de kamer voor bedoeld is.
pi_207820684
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het blijft toch een raar mens.

En ik snap de humor aan de ene kant, maar aan de andere kant lijkt mij niet dat daar de kamer voor bedoeld is.
Denkt zij en heel wat volk wat op haar stemt, anders over.
Maar ben het met je eens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207820704
quote:

[..]
Helemaal niet gaan stemmen is de beste optie, want men kan toch maar stemmen op de multinationals die steeds van uiterlijk veranderen. Het uiterlijk is dus steeds anders maar het beleid en de denkbeelden zijn nog steeds die van de multinationals.
pi_207820871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Helemaal niet gaan stemmen is de beste optie, want men kan toch maar stemmen op de multinationals die steeds van uiterlijk veranderen. Het uiterlijk is dus steeds anders maar het beleid en de denkbeelden zijn nog steeds die van de multinationals.
Dit helpt Rutte, want zijn aanhangers gaan wel stemmen. Voordeel van de incumbent. Je hebt wel degelijk kans op een echt ander beleid, dan zul je moeten stemmen op een grote partij die onderdeel uit kan maken van de coalitie. Ik noemde al enkele opties (JA21, BBB, SP). Omtzigt zou ook kunnen. Laat je niet foppen door die VVD trucs van "er is geen alternatief" of "als je tegen Rutte bent stem dan niet". Dat is thinking past the sale, en the sale is dan Rutte blijft lekker op zijn troon zitten.
pi_207821250
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:13 schreef Ronni het volgende:
Opdat we niet vergeten.
Hier op het forum deed men net zo goed mee, tot aan de mods aan toe. Weet nog precies wie het waren en sommige zijn nog steeds zo walgelijk.
Ik vraag mij af wat ze nu eigenlijk van zichzelf denken en ik denk dat ze nog steeds trots zijn op zichzelf.
Lekker dichotomische voorstelling van zaken.

Er waren veel mensen die dat wappie gelul niet pruimden maar te gelijker tijd kritisch waren op de maatregelen
pi_207821639
quote:

[..]
Rare vraag want dat kan alleen jij voor jezelf bepalen.
pi_207821739
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:13 schreef Ronni het volgende:
Opdat we niet vergeten.
Kan mogelijk onbedoeld zijn.
Definitely not CIA
pi_207821811
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan mogelijk onbedoeld zijn.
Nee, het was precies zo bedoeld. Diepe oprechte minachting, zo ook vanuit het kabinet.
Ik had misschien nog een heel klein beetje respect kunnen opbrengen als iedereen die mee heeft gedaan er eerlijk voor uit durft te komen dat ze gewoonweg heel fout bezig waren en als ze het onder groepsdruk hebben gedaan zou ik het ook nog wel geloven. Maar laf zeggen dat het onbedoeld was, nee dat gaat er bij mij niet in. Het was zeker wel ZO bedoeld. Ze vonden het heerlijk, en nog steeds zie ik bij sommige die hard nazi' s.
pi_207822020
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:02 schreef Ronni het volgende:

[..]
Nee, het was precies zo bedoeld. Diepe oprechte minachting, zo ook vanuit het kabinet.
Ik had misschien nog een heel klein beetje respect kunnen opbrengen als iedereen die mee heeft gedaan er eerlijk voor uit durft te komen dat ze gewoonweg heel fout bezig waren en als ze het onder groepsdruk hebben gedaan zou ik het ook nog wel geloven. Maar laf zeggen dat het onbedoeld was, nee dat gaat er bij mij niet in. Het was zeker wel ZO bedoeld. Ze vonden het heerlijk, en nog steeds zie ik bij sommige die hard nazi' s.
Ik denk niet dat de groep mensen waar jij het over hebt, zelf de indruk heeft 'fout bezig' geweest te zijn. Voor de meeste mensen ligt deze periode achter zich, en zijn er niet zo meer mee bezig. Zeker niet op emotioneel vlak.

En let een beetje op jezelf. Dat je niet precies dat gedrag tentoonspreidt waar je zo op fulmineert.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 02-02-2023 17:41:57 ]
Definitely not CIA
pi_207822153
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de groep mensen waar jij het over hebt, zelf de indruk heeft 'fout bezig' geweest te zijn. Voor de meeste mensen ligt deze periode achter zich, en zijn er niet zo meer mee bezig. Zeker niet op emotioneel vlak.

En let een beetje op jezelf. Dat je niet precies dat gedrag tentoonspreidt waar je zo op fulmineert.

Je hoeft ook niet zo minderwaardig tegen me te doen hoor. Rot op joh.
pi_207822158
Hij lijkt zich schijnbaar nooit druk te maken over verkiezingen. Alsof.. alsof.. hij weet dat er met het stemmen aantal kan worden gesjoemeld ofzo?
pi_207822171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:45 schreef Ronni het volgende:

[..]
Je hoeft ook niet zo minderwaardig tegen me te doen hoor. Rot op joh.
Relax een beetje.
Het zit je kennelijk heel hoog.
Definitely not CIA
pi_207822176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:46 schreef WheatWaffles het volgende:
Hij lijkt zich schijnbaar nooit druk te maken over verkiezingen. Alsof.. alsof.. hij weet dat er met het stemmen aantal kan worden gesjoemeld ofzo?
Ik denk dat er voor veel kiezers weinig goede alternatieven zijn.
Definitely not CIA
pi_207822198
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Je hebt het lef om deze toon aan te slaan alsof je de genuanceerdheid zelve bent. Ook moderators hier op fok.nl hebben zeer streng en selectief in discussies lopen moddereren. Wanneer het op Covid19 aankwam. Bans werden gegeven als een user het niet eens was met het overheidsnarratief. Er werd direct gesproken over "desinformatie" als een comment ook maar de schijn gaf van een iets andere insteek. Walgelijk echt walgelijk.

Wat mij nog meer interesseert is of dit was omdat de eigenaren van fok.nl bang waren voor het terugtrekken van adverteerders? Kregen ze wellicht geld toegestopt van de overheid om 1 enkel narratief te bekrachtigen?
pi_207822214
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:51 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Je hebt het lef om deze toon aan te slaan alsof je de genuanceerdheid zelve bent. Ook moderators hier op fok.nl hebben zeer streng en selectief in discussies lopen moddereren. Wanneer het op Covid19 aankwam. Bans werden gegeven als een user het niet eens was met het overheidsnarratief. Er werd direct gesproken over "desinformatie" als een comment ook maar de schijn gaf van een iets andere insteek. Walgelijk echt walgelijk,
Voorbeelden graag.
En mods bannen niet hè.
Definitely not CIA
pi_207822242
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Voorbeelden graag.
En mods bannen niet hè.
Hoe moet ik weten wat er precies werd gezegd zo lang geleden. Bans werden wel degelijk gegeven. Miss_sly en jijzelf waren fanatieke moderators in het Covid forum en elders. Dan volgde waarschijnlijk een melding bij hogerop voor een ban.

En die gespeelde kalme houding van jou. Dat je doet alsof je van geen kwaad bewust bent. Met wat voor soort mensen hebben we te maken hier op fok en elders. RARE mensen. VAGE mensen vooral.

[ Bericht 6% gewijzigd door WheatWaffles op 02-02-2023 18:00:38 ]
pi_207822291
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat er voor veel kiezers weinig goede alternatieven zijn.
Op wie heb jijzelf bijvoorbeeld gestemd. Durf je dat te vertellen?

Ik heb altijd op FvD gestemd. Daarvoor op de SP. Al heb ik ik een keer overgeslagen omdat het stemmen overduidelijk corrupt bleek.
pi_207822427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:55 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Hoe moet ik weten wat er precies werd gezegd zo lang geleden. Bans werden wel degelijk gegeven. Miss_sly en jijzelf waren fanatieke moderators in het Covid forum en elders. Dan volgde waarschijnlijk een melding bij hogerop voor een ban.

En die gespeelde kalme houding van jou. Dat je doet alsof je van geen kwaad bewust bent. Met wat voor soort mensen hebben we te maken hier op fok en elders. RARE mensen. VAGE mensen vooral.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:59 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]

Ik heb altijd op FvD gestemd. Daarvoor op de SP. Al heb ik ik een keer overgeslagen omdat het stemmen overduidelijk corrupt bleek.
Ik ga even een hapje eten.
Succes met je kruistocht.
Definitely not CIA
pi_207822733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Dit helpt Rutte, want zijn aanhangers gaan wel stemmen. Voordeel van de incumbent. Je hebt wel degelijk kans op een echt ander beleid, dan zul je moeten stemmen op een grote partij die onderdeel uit kan maken van de coalitie. Ik noemde al enkele opties (JA21, BBB, SP). Omtzigt zou ook kunnen. Laat je niet foppen door die VVD trucs van "er is geen alternatief" of "als je tegen Rutte bent stem dan niet". Dat is thinking past the sale, en the sale is dan Rutte blijft lekker op zijn troon zitten.
Die andere partijen sluiten dan toch een coalitie met Rutte en zijn partij? Dan heeft men nog steeds geen ander dringend noodzakelijk beleid?
pi_207822776
de verkiezingen komen er zeker weer aan....
Weet iemand wanneer die zijn?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:41:31 #90
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207822787
quote:

[..]

Corrupt? :')
pi_207824742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:55 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]

Heb je jezelf niet aangemeld tijdens de corona periode om je juist te ergeren en je te wentelen in slachtofferschap?
pi_207824864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:28 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Heb je jezelf niet aangemeld tijdens de corona periode om je juist te ergeren en je te wentelen in slachtofferschap?
Wat? Nee.
pi_207826793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:52 schreef theunderdog het volgende:
Er gaan geruchten dat Rutte houdt van 'BBW'. Caroline heeft toegezegd op Rutte zijn gezicht te gaan zitten, als hij zijn excuus zou aanbieden. Let op: het zijn geruchten. In de wandelgangen.
Rutte is een bezoeker van de pikkensauna.
pi_207827296
quote:

[..]

En welke keer was dat en wat was exact het corrupte aan het stemmen? Moest je betalen om FvD te mogen stemmen of was er wat anders?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')