Influencen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:44 schreef Fascination het volgende:
Ben nog geeneens halverwege de eerste aflevering en het is nu al tenenkrommend. Er wordt niet echt duidelijk wat ze nu doet in het dagelijks leven, ze ligt nog steeds in scheiding met haar gekke ex uit Mexico en de ex die na hem kwam was ook verschrikkelijk. Voelt heel ongemakkelijk en nep aan allemaal. Uiteraard voegt Monica weer niets toe en praat ze alleen in clichés.
dit zijn mensen die de aandacht willen voor social media. Dit doe je niet als je succesvol bent.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:09 schreef Ferdii het volgende:
Veebazingwekkend dat er überhaupt mannen zijn die zich hebben opgegeven. Neem aan dat alle candidates iets willen doen “met media” of een bedrijfje hebben waarvan ze de naam iets te vaak laten vallen
Een andere reden dan publiciteit zie ik niet
Volgens mij krijg je best een leuk zakcentje mee als je hieraan meedoet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:09 schreef Ferdii het volgende:
Veebazingwekkend dat er überhaupt mannen zijn die zich hebben opgegeven. Neem aan dat alle candidates iets willen doen “met media” of een bedrijfje hebben waarvan ze de naam iets te vaak laten vallen
Een andere reden dan publiciteit zie ik niet
zullen die gasten zich geen gigolo voelen? Soort van verplicht Sylvia zoenen/neuken als zij daar behoefte aan heeftquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je best een leuk zakcentje mee als je hieraan meedoet.
Kunnen ze beter Simp Hunter noemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
Goh waarom zou zo’n over het paard getild wijf nou geen vaste relatie met een vent hebben op die leeftijd ???? En ook nu kiest ze weer voor geld ipv serieus op zoek te gaan naar een neuklans voor de komende 40 jaar. Gekkigheid.
Er komt eindelijk wat reuring, werd tijd. Het was allemaal te braaf.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 00:40 schreef Magica het volgende:
Tjeerd vind ik ook irritant, komt zo niet oprecht over, volgende week komt Sames Afghaanse kant eruit
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 april 2023 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat valt me mee. Gelukkig niet die vreselijke scammer Tjeerd naar de 24 uurs dates. Die gladjakker met zijn mooie praatjes en zijn ongepaste statement aan tafel met alle vrienden van de overgebleven deelnemers sloeg nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hè, ik vertrouw die gast voor geen meterquote:Op donderdag 13 april 2023 20:39 schreef Fascination het volgende:
En Samé met z’n ingestudeerde praatjes. Daar trapt toch niemand in?
sylvia is dan ook retesaai.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:48 schreef Zonnestraaltjes het volgende:
Ik vind het een heel oninteressant seizoen. Ik hoop dat er bij een eventueel volgend seizoen echt wat interessantere personen meedoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |