Dit is allemaal zo gestuurd!!!quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
danny zit wel een beetje met ias in z'n maag
SL, iederen naar bed, behalve jolien en charlotte, die moeten nog even tv makenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:21 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo gestuurd!!!
Ook deze roddel en achterklap..
Klopt niet!!
Damage control?
🍺quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aah even een lekker blikkiequote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze zat deze week 2 uur met hem buiten en zei de dag erna tegen jolien danny en chay te willen nomineren om het bondje uit elkaar te halenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:23 schreef ben34567 het volgende:
Werd al uitgelegd door Jolien/Chiara waarom Danny werd verkozen boven Chayron voor nominatie ? Ik dacht dat Chiara Danny één van de leukste bewoners vond want ze had de langste gesprekken met hem.
Ja maar waarom dan niet met Jolien afspreken om op Chayron te gaan en niet Danny als ze samen maar 1 iemand mogen nomineren ?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze zat deze week 2 uur met hem buiten en zei de dag erna tegen jolien danny en chay te willen nomineren om het bondje uit elkaar te halen
ias heeft gehoord dat ze samen maar 2 mochten erop zetten..
niet ieder 1, samen 2 mensen genomineerd
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:27 schreef Kayro het volgende:
Ias en chayron gaan beide! Geldspel is immers ook gestuurd..
Danny blijft weer
(GLAZENBOL)
dat had ze ook met jolien afgesproken toen ze nog dachten dat ze allebei 1 mochten nomineren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet met Jolien afspreken om op Chayron te gaan en niet Danny als ze samen maar 1 iemand mogen nomineren ?
Rond 11:00 geloof ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:29 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Hoe laat wordt de nominatie meestal bekend gemaakt? Ik moet zorgen dat ik morgen klaar zit
🤗💥quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Chaos is wat we willen zien Ali
Geen kumbaya
Ik zou die gozer hoogst persoonlijk over de schutting kieperenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ias wordt altijd zo actief als hij in bed ligt..........ik zou zo van kamer veranderen
🤣😁quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:34 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Danny heel overtuigend "Jolien heeft niet voor zichzelf gekozen"
Dude, ze heeft jou al eens genomineerd en heeft het nu terug gedaan....denk na
Die laten ze niet binnenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:35 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ias zegt even tussen de lijnen dat hij beter in de andere kamer was gaan liggen om bij de winnaars te liggen![]()
"Rob, Bart, Jaq en Chiara verlaten de ruimte na het horen van de komst van Ias"
lying bitchquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara er ook bij
Tegen Charlotte je bent een hartstikke lief mens en een goed persoon![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara er ook bij
Tegen Charlotte je bent een hartstikke lief mens en een goed persoon![]()
????????quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:41 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara ------ Charlotte
=
Peter ---------Nawel
=
Danielle ---Naomi
Welke kant deed het beter in het spel?
Ja en met Jaqueline in de keuken vanmiddag Echt belachelijk maken nadoenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
chiara doet alsof het hersenspinsels zijn bij charlotte.. ondetussen kotst ze haar uit en maakt haar belachelijk met haar verdriet over haar vader.
Om te kosten dat gedrag van Chiaraquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
chiara doet alsof het hersenspinsels zijn bij charlotte.. ondetussen kotst ze haar uit en maakt haar belachelijk met haar verdriet over haar vader.
Dat ze blij is dat dit eruit isquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:43 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Wat zei Charlotte daarnet? Was even pauze hier
aah knuffel!!
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
en het janken was dus weer voor tv
ik kijk alle uitzendingen, ik vind ze erg leukquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk dus vrijwel geen uitzending. dusFEBO
Als ik kijk, kijk ik ze in 5-10 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kijk dus vrijwel geen uitzending. dusFEBO
Door omstandigheden.😵💫quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alle uitzendingen, ik vind ze erg leuk![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De laatste 2 uitzendingen met Jason als commentator zijn anders geniaal!
ja ik skip ook 95%quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ik kijk, kijk ik ze in 5-10 minuten.
Kwaliteit uitermate teleurstellend
oh dat klinkt wel leuk inderdaad!quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
De laatste 2 uitzendingen met Jason als commentator zijn anders geniaal!
💥👊quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik mis geen woord, en anders spoel ik even terug
De meisjes kletsen in de woonkamer mogen we niet zienquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:58 schreef Ireth het volgende:
2x Chayron en Ias??
Wat hebben wij de febo misdaan om zo gestraft te worden
Gezien zijn uitleg moet hij zichzelf toch ook realiseren dat hij een 'nono' is...quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we Chayron ook een slaappil geven
Die gasten tolereren haar eerder uit medelijdenquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
lool charlotte word gehersenspoeld
Kan ik mee leven , mooie spannende strijd!! Maar Danny moet weg..quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
danny michelangelo jason dus de genomineerden
johnny de boer!quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gaan we Danny dan eindelijk uitzwaaien![]()
wel jammer kon hem net een beetje hebben
Je kan je vijanden beter dichtbij houdenquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
Kruipt chiara nu tot ver voorbij haar oren in het darmenstelsel van Lot!
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
johnny de boer!
maar denk zelf dat mimi weg moet....
al die bimbo's stemmen op dada
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
johnny de boer!
maar denk zelf dat mimi weg moet....
al die bimbo's stemmen op dada
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:02 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chelsea draait zich om in haar poederdoos als ze dit ziet!
Ja hij mag van mij blijven hoor Stem echt op Danny alleen om hun gedraai en ieuw hahahah Jeetje ik laat me teveel meeslepenquote:
* Ireth zoekt high-five emoji...quote:
🤣🤣quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hij mag van mij blijven hoor Stem echt op Danny alleen om hun gedraai en ieuw hahahah Jeetje ik laat me teveel meeslepen
MA ook.. chayron gaat!quote:
Die boei niequote:Op woensdag 1 februari 2023 23:02 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chelsea draait zich om in haar poederdoos als ze dit ziet!
genotquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het exit Danny. Jason schat ik iets sterker in en Mich gaat gewoon niet deze week.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Dan is het exit Danny MA. Jason schat ik iets heel veel sterker in en Mich Danny gaat gewoon niet deze week.
Helemaal mee eens. Chiara noemde zelf Ali die is zo onschuldig als maar watquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
mimi mag eruit nu, voegt niet zoveel toe
danny mag nog even johnny de boer spelen en zorgen voor spanning of irritaties in het huis
Prima, vind het eerlijk gezegd een beetje highschool drama om niks.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef ben34567 het volgende:
Chiara geeft knuffel aan Charlotte. Start van een nieuwe band ?
nee alles is ias en sjaiquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:07 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Is stream 2 wel nog de meisjes?
Ik heb het wel gehad met Ias en Chay
Die van mij ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
1 ding is zeker, jason krijgt mijn stem
ja danny zit er alleen maar als ex van wat nog wat kijkers oplevertquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:08 schreef ben34567 het volgende:
Febo zal posterboy Danny er nog niet uit willen. Het wordt Mich of een last-minute twist.
Dat weet ik, maar Danny en Jason gaan niet, dus dan gaat de ander die genomineerd is (en wat mij betreft mag dat Rob wezen, maar zo'n geluk zullen we wel niet hebben...)quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ma is michael angelo... die heeft toch een hoop fans hoor
Slaap welquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ik trek dit niet,2x buurman & buurman op de streams...
![]()
![]()
Echt wel Jammer Charlottequote:Op woensdag 1 februari 2023 23:17 schreef Monique___ het volgende:
gaat een shock zijn voor chacha als ze later dingen terug kan zien
zit er bij jaa ook een charlotte ?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik hoop echt dat Charlotte buiten het huis goeie, betrouwbare vrienden heeft!
Ze is goudgoed, maar zo Naïef.....
nee hoor het is zo dat zij zei zij kannquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Nee Chiara niet hoe hij het zei, je bent een secreet.
Hij zei til er niet zo zwaar aan
die omgebouwde feeks is nu al weer aan het roddelen, maar dat mogen we weer niet horen van die schijtfeboquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien hoopt dat het nu uitgepraat is.
Ik geef het een uurtje of 8
Ze is naïefquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
speelt charlotte nou de domme konijn of
dit is toch gewoon een act lijkt mijquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:26 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niet. ik hoop dat cha dom speelt
Als ze erop komt gaat zequote:Op woensdag 1 februari 2023 23:29 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zei dat ze een eerste nominatie niet zal overleven dus ze weet dat haar tactiek niet goed overkomt bij de kijker. Volgens mij is die daar gewoon als sociaal experiment voor haar eigen; zien hoe ver ze kan gaan 😈
tegen Jaq zie ik haar nog winnen door de mensen die stemmen voor de drama. En misschien tegen Ias als zijn uitspraken over rijden na alcohol worden uitgezonden in de aflevering.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
zou ze het bv. tegen een Jolien of Jaq niet kunnen halen?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:32 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
zou ze het bv. tegen een Jolien of Jaq niet kunnen halen?
Jaq is een tikkend bommetjequote:Op woensdag 1 februari 2023 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
eens. die kan jaq nog lekker irriteren
Team Ilse?quote:
Zou kunnen, maar dan weet ze nu toch al genoeg, ze mag ermee stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:29 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zei dat ze een eerste nominatie niet zal overleven dus ze weet dat haar tactiek niet goed overkomt bij de kijker. Volgens mij is die daar gewoon als sociaal experiment voor haar eigen; zien hoe ver ze kan gaan 😈 reminder ze vond de vorige edities van BB veel te saai.
Vandaag bekendmaking van de nominatiesquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguhkijken hoeveel SL we vandaag krijgen
Voorals nog mogen we meekijken naar slapende bewoners
Misschien nog een opdracht, maar die mogen wij toch niet zien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag bekendmaking van de nominaties![]()
Maar verder hebben we alles al gehad voor deze week toch?
Ja zo werkt datquote:Op donderdag 2 februari 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien nog een opdracht, maar die mogen wij toch niet zien.
Ik lasal dat de namen bekend waren, maar kon verder nergens anders iets vinden over genomineerde
Ze zouden michelango op de stoel hebben gezet om er zeker van te zijn dat Danny er dit keer uitging
Rond 11u normaal.quote:Op donderdag 2 februari 2023 07:40 schreef BBERTJE het volgende:
Hoelaat is normaal de bekendmaking van de nominaties normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |