Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk als iemand je tergt en tergt
Wow, dit soort mannen.quote:Dit soort mannen genieten van die onmacht en verbetenheid bij een ander. Om vervolgens mooi weer te spelen.
Za, voordat je denkt dat ik je negeer en niet op je posts in ga: dat klopt.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem, en hij blijft enthousiast, zeggen hoe prachtig hij haar vindt, prachtig figuur, precies de jurk die hij hoopte, helemaal zijn type.
Zelfs ondanks het onophoudelijk modder smijten (en wijn) van Nicole zegt hij terug te kijken op een fijne tijd in Italië, en verheugde hij zich er op haar weer te zien bij de experts en was uiterst vriendelijk.
Gewoon een beste man, en ook goed uitziend en leuk gekleed.
[..]
Wow, dit soort mannen.
Ik denk dat je nu aan het projecteren bent.
Ik weet dat je mijn posts van A tot Z leest, maar ze niet kan handelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Za, voordat je denkt dat ik je negeer en niet op je posts in ga: dat klopt.
Lagere school niveau.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Volgens mij gaat ze eerst nog op date met die goeie gozers Borsato en Lil’Kleine. Daar was ook niets mis mee.
Omdat je aan een TV programma meedoet.quote:
Wowquote:Het is voor een man denk ik al heel wat om voor het oog van de camera en de kijkers aan te geven gekleineerd te worden door een klein mevrouwtje.
Gast flikker op echt serieus!quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem
Die uitleg is ook gegeven, Martijn voelde zich gekleineerd door bepaalde opmerkingen. Dat heeft hij gewoon geduid zoals gevraagd, hij heeft daar diverse voorbeelden van gegeven. Dat Nicole dat vervolgens afdoet als onzin en niet accepteert als uitleg, dat is echt haar probleem.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is uitleg gegeven.
Nicole vraagt om een voorbeeld want ze herkent de beschuldiging aan haar adres niet.
Hij kan er geen geven en wil meteen stoppen met de discussie.
Ja het is niet handig van Nicole om er dan 50x op terug te komen, MAAR als je uberhaubt je kritiek niet kan onderbouwen op de eerste plaats dan zou ik er ook zo klaar mee zijn.
Je legt nu eigenlijk gewoon uit waarom Martijn schijnheilig is. En waardoor hij zo geforceerd mooi weer spelend overkomt. Terwijl iedereen weet dat als de camera er niet bij is en je krengt z'n ego een beetje hij gaat schreeuwen en doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem, en hij blijft enthousiast, zeggen hoe prachtig hij haar vindt, prachtig figuur, precies de jurk die hij hoopte, helemaal zijn type.
Zelfs ondanks het onophoudelijk modder smijten (en wijn) van Nicole zegt hij terug te kijken op een fijne tijd in Italië, en verheugde hij zich er op haar weer te zien bij de experts en was uiterst vriendelijk.
Gewoon een beste man, en ook goed uitziend en leuk gekleed.
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem,
Gaat ie die niet zoenen in de volgende aflevering?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exen van Martijn. Waren dat flinke ja-knikkers?
Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld in de mate van dirt die uit alle hoeken en gaten stroomt. Misschien komt dat nog. Er moet ongetwijfeld een boel achterklap over meneer de ronde doen. Op de bruiloft werd immers al gefluisterd 'He, dat is de ex van...'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exen van Martijn. Waren dat flinke ja-knikkers?
Hij is gewoon beleefd, en blijft hoffelijk over Nicole.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:01 schreef Vuvuzelala het volgende:
Je legt nu eigenlijk gewoon uit waarom Martijn schijnheilig is. En waardoor hij zo geforceerd mooi weer spelend overkomt.
Iedereen weet?quote:Terwijl iedereen weet dat als de camera er niet bij is en je krengt z'n ego een beetje hij gaat schreeuwen en doen.
Martijn zal ook best flink zuipen, als 50 jarige Ibiza gangerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.
Onaantrekkelijk onverzorgd warrig "noncha" zuiphoofd met een doorleefde arrogante look.
Nonchaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.
Onaantrekkelijk onverzorgd warrig "noncha" zuiphoofd met een doorleefde arrogante look.
Maarten in de lakens met Nicole, laat Richelle het niet horen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:16 schreef Za het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er de eerste nacht iets heeft plaatsgevonden tussen Maarten en Nicole. Na dat mooie feest, wat onecht aangewakkerde gevoelens, een overmaat aan drank.
Wellicht dacht Maarten 'waarom niet' en had daarna spijt en toonde zich de volgende ochtend geen liefhebbend knuffelend echtgenoot, of misschien heeft Nicole pogingen gedaan hem die nacht sexueel te benaderen, maar wees hij dat beleefd af.
Deze rancune vanaf die ochtend gevolgd door een afwijzing, moet ergens begonnen zijn.
Ook 'de vraag' van de experts hieromtrent is achterwege gebleven/niet uitgezonden, waarschijnlijk om Nicole te sparen.
Excuses voor deze vergissing mijnerzijds.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:21 schreef roos94 het volgende:
Maarten in de lakens met Nicole, laat Richelle het niet horen.
Ja zeker wel. Vraag me wel af hoe dat zit als er eentje van een berg afdondert op huwelijksreis. Krijgt dan de ander meteen ook de erfenis?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:37 schreef alpeko het volgende:
Trouwen ze echt eigenlijk? Zal toch niet.
Zonder tussenkomst notaris? Ok. Apart. Kan best nog gedoe geven dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Vraag me wel af hoe dat zit als er eentje van een berg afdondert op huwelijksreis. Krijgt dan de ander meteen ook de erfenis?
Kan nog wel een lucratief programma zijn om aan mee te doen.
O dit zal wel bij de notaris geregeld zijn dan, áls je wettelijk gezien een echtgenoot/-genote kan uitsluiten van erfenis.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonder tussenkomst notaris? Ok. Apart. Kan best nog gedoe geven dan.
Dat zal niet gaan nee. Maar doelde meer op dat alle vermogen opgebouwd tijdens het huwelijk gezamenlijk is. Nu zal het maar kort duren in veel gevallen maar toch. Mijn vriendin kijkt het en ik geniet mee van met name Martijn en Nicole maar het schuurt wel een beetje aan tegen het beeld dat ik van een huwelijk heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dit zal wel bij de notaris geregeld zijn dan, áls je wettelijk gezien een echtgenoot/-genote kan uitsluiten van erfenis.
Eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die trouwjurk....is dat nou mooi dat je een vulling bij de boons ziet aan de zijkant?
Of iig zo'n huidskleurig spul?
Ik vind het niet mooi.
Maar ze moeten wel een mets blijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef Watnleven het volgende:
Iedere keer als Wichian begint te praten wordt ik spontaan chagrijnig.🤐
Goedkope jurken. Misschien wel huur ook. Een goede jurk op maat hoeft dat niet zo te hebben (heb ik begrepen).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die trouwjurk....is dat nou mooi dat je een vulling bij de boobs ziet aan de zijkant?
Of iig zo'n huidskleurig spul?
Ik vind het niet mooi.
Ik vind die trouwkleding sowieso matig. Die vrouwen allemaal een jurk met zo’n diepe split en de mannen bijna allemaal een blauw pak en blote enkels.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eens.
Ik zie een hoop kleine dingetjes die ik anders zou hopen te zien bij een bruid.
Oogt inderdaad gewoon te snel geregeld en niet op maat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goedkope jurken. Misschien wel huur ook. Een goede jurk op maat hoeft dat niet zo te hebben (heb ik begrepen).
Maar stel he, Remco fiets van de berg. Zijn kersverse vrouw kijkt verschrikt over het randje. Oeps, stort er achteraan. In het ziekenhuis overlijdt Remco jammerlijk. Een uur later zijn onfortuinlijke bruid idem dito. Dan gaat Remco’s vermorgen naar…. Schoonmams!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan nee. Maar doelde meer op dat alle vermogen opgebouwd tijdens het huwelijk gezamenlijk is. Nu zal het maar kort duren in veel gevallen maar toch. Mijn vriendin kijkt het en ik geniet mee van met name Martijn en Nicole maar het schuurt wel een beetje aan tegen het beeld dat ik van een huwelijk heb.
Ik word hier helemaal naar van.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar stel he, Remco fiets van de berg. Zijn kersverse vrouw kijkt verschrikt over het randje. Oeps, stort er achteraan. In het ziekenhuis overlijdt Remco jammerlijk. Een uur later zijn onfortuinlijke bruid idem dito. Dan gaat Remco’s vermorgen naar…. Schoonmams!![]()
Denk ik. Of is dat alleen als je trouwt in gemeenschap van goederen? Op zich gaat een erfenis toch altijd naar een echtelijk partner?
Dit is te complexe materie voor in dit topic. Maar ik vermoed dat er een notariële akte onder ligt waarin is vastgelegd dat ze nergens aanspraak op kunnen maken totdat na het programma gezamenlijk iets anders overeen gekomen wordt oid.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar stel he, Remco fiets van de berg. Zijn kersverse vrouw kijkt verschrikt over het randje. Oeps, stort er achteraan. In het ziekenhuis overlijdt Remco jammerlijk. Een uur later zijn onfortuinlijke bruid idem dito. Dan gaat Remco’s vermorgen naar…. Schoonmams!![]()
Denk ik. Of is dat alleen als je trouwt in gemeenschap van goederen? Op zich gaat een erfenis toch altijd naar een echtelijk partner?
als je supersportief bent en je geeft van te voren aan dat je een supersportieve vrouw wilt dan kan ik me wel voorstellen dat het een flinke domper is.. dan moet ze wel heel veel andere kwaliteiten hebben om dat te compenseren.. en die zie ik ook nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zocht een enorm sportief type.
Heeft hij vooraf gezegd dat het een dealbreaker zou kunnen worden?
Dit stel heeft me positief verrast. We zijn er nog niet maar ze lijken elkaar wel echt leuk te vinden. Loes gaat ook helemaal niet slecht op de hele tijd dat schat en lieverd.quote:
Loes kent het wel uit Brabant denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit stel heeft me positief verrast. We zijn er nog niet maar ze lijken elkaar wel echt leuk te vinden. Loes gaat ook helemaal niet slecht op de hele tijd dat schat en lieverd.
Enige nadeel is dat ik dat geschat vrij irritant vind, maar wel fijn voor henzelf!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:33 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit stel heeft me positief verrast. We zijn er nog niet maar ze lijken elkaar wel echt leuk te vinden. Loes gaat ook helemaal niet slecht op de hele tijd dat schat en lieverd.
Met erfenis is dat m.i. gewoon niet mogelijk. Iig je partner uitsluiten kan niet. Maar idd niet echt voor dit topic maar het was wel de reden dat ik dacht dat ze niet echt trouwden om eventuele problemen te voorkomen. Eerlijk is eerlijk 90 scheidt ook binnen no time weer. Hoop geregel voor een korte tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is te complexe materie voor in dit topic. Maar ik vermoed dat er een notariële akte onder ligt waarin is vastgelegd dat ze nergens aanspraak op kunnen maken totdat na het programma gezamenlijk iets anders overeen gekomen wordt oid.
Heel kort gezegd komen de kinderen van Remco eerder in aanmerking dan schoonmoeder, omdat er tussen Remco en schoonmoeder geen sprake is van bloedverwantschap.
Zijn de mensen ook daadwerkelijk wettelijk getrouwd of is het feitelijk een toneelstuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met erfenis is dat m.i. gewoon niet mogelijk. Iig je partner uitsluiten kan niet.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je supersportief bent en je geeft van te voren aan dat je een supersportieve vrouw wilt dan kan ik me wel voorstellen dat het een flinke domper is.. dan moet ze wel heel veel andere kwaliteiten hebben om dat te compenseren.. en die zie ik ook niet
Ja Maris!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die goeie vriendin van Stephan. Nance / vrouwtje Bauer, anyone?
He wat een domper op de steldatvreugde!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is te complexe materie voor in dit topic. Maar ik vermoed dat er een notariële akte onder ligt waarin is vastgelegd dat ze nergens aanspraak op kunnen maken totdat na het programma gezamenlijk iets anders overeen gekomen wordt oid.
Heel kort gezegd komen de kinderen van Remco eerder in aanmerking dan schoonmoeder, omdat er tussen Remco en schoonmoeder geen sprake is van bloedverwantschap.
Zonder echt trouwen keken we dit allemaal niet. Het is dat ‘echte’ dat het zo idioot maakt. En waarom we dus kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Met erfenis is dat m.i. gewoon niet mogelijk. Iig je partner uitsluiten kan niet. Maar idd niet echt voor dit topic maar het was wel de reden dat ik dacht dat ze niet echt trouwden om eventuele problemen te voorkomen. Eerlijk is eerlijk 90 scheidt ook binnen no time weer. Hoop geregel voor een korte tijd.
Merken we toch niks van als dat nep is?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zonder echt trouwen keken we dit allemaal niet. Het is dat ‘echte’ dat het zo idioot maakt. En waarom we dus kijken.
De rijdende rechter is ook officieel een mediator volgens het contract volgens mij en ik blijf het geniale tv vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zonder echt trouwen keken we dit allemaal niet. Het is dat ‘echte’ dat het zo idioot maakt. En waarom we dus kijken.
Ik denk dat party gurl Patries idd wel eens wat sigaretjes rooktquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit de stem van een roker of klinkt ze zelf zo?![]()
Dat lekt toch uit. En dat maakt de dynamiek tussen de koppels ook heel anders.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Merken we toch niks van als dat nep is?
De bruiloft is juist interessant om te zien hoe ze op elkaar reageren en wat de eerste reactie van de familie is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Het zou nou toch eens leuk zijn dat er op die bruiloften een 'nee' verkocht zou worden. 'En wat is hier op uw antwoord'; Neel? Wat denk jezelf! Ze komt uit dat Brabant, daar wil je niet dood gevonden worden. Ze klinkt als een bootwerker, echt een pauper. Ze stinkt bovendien uit haar bekje. En dan trouwen omdat die vreselijke hijgerige Patrick, de apengedragdeskundige, dat zo graag wil omdat hij daar een strak plassertje van krijgt? Dus nee, nee nee...!"...Het is allemaal zo slaapverwekkend saai. Eigenlijk om de show nog korter te maken zou je die bruiloften zelf ook wel achterwege mogen laten. Het is altijd hetzelfde gezwets, kost alleen maar tijd. Het leukste zijn de momenten na de bruiloft, dat willen de mensen zien.
Ik spoel de hele bruiloft door tot ze in de hotelkamer komen. Daarvoor is het toch steeds zelfde riedeltje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Het zou nou toch eens leuk zijn dat er op die bruiloften een 'nee' verkocht zou worden. 'En wat is hier op uw antwoord'; Neel? Wat denk jezelf! Ze komt uit dat Brabant, daar wil je niet dood gevonden worden. Ze klinkt als een bootwerker, echt een pauper. Ze stinkt bovendien uit haar bekje. En dan trouwen omdat die vreselijke hijgerige Patrick, de apengedragdeskundige, dat zo graag wil omdat hij daar een strak plassertje van krijgt? Dus nee, nee nee...!"...Het is allemaal zo slaapverwekkend saai. Eigenlijk om de show nog korter te maken zou je die bruiloften zelf ook wel achterwege mogen laten. Het is altijd hetzelfde gezwets, kost alleen maar tijd. Het leukste zijn de momenten na de bruiloft, dat willen de mensen zien.
Ik vind met zijn looks wel vanalles mis. Enorm doorleefde drank kop.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Martijn zal ook best flink zuipen, als 50 jarige Ibiza ganger
Met zijn look is niets mis, stukken beter dan de veel jongere Maarten, Wichian, Remco, Wilfred etc.
Wat ze voor mij achterwege kunnen laten is dat karten met Martijn. Voegt niks toe.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Daarom, dan kunnen ze dat maar beter achterwege laten.
Ik heb vorig jaar bij de MAFS: Match or mistake gelezen dat ze dus NIET echt trouwen, alleen ceremonieel.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:31 schreef freaky40 het volgende:
Het zou nou toch eens leuk zijn dat er op die bruiloften een 'nee' verkocht zou worden. 'En wat is hier op uw antwoord'; Neel? Wat denk jezelf! Ze komt uit dat Brabant, daar wil je niet dood gevonden worden.
Klinken, eens.quote:Ze klinkt als een bootwerker, echt een pauper.
Dat je klinkt als Nicole, met je "in Brabant wil je niet dood gevonden worden".quote:
Dat is een mening.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je klinkt als Nicole, met je "in Brabant wil je niet dood gevonden worden".
Klopt. Een irritante om te lezen, als je zelf uit Brabant komtquote:
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ze voor mij achterwege kunnen laten is dat karten met Martijn. Voegt niks toe.
Waarom moet dat er in? Je bent gestopt. Klaar met je air time.
CIAO CIAO!
Rob Verlindenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Rob’s grote tuinverbouwing gaat er in sneltreinvaart door zometeen.
Prima, geen genant feestgedoe.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob Verlinden![]()
Nu valt inderdaad het kwartje waar Stephan op lijkt
Moet zeggen dat ik 'm mijn bed niet zou uitschoppenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat had ik hier al eerder genoemd.
Daar doet ie me echt aan denken!
Ik welquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik 'm mijn bed niet zou uitschoppen
Ik denk echt dat de TV-kijkercijferbom samenhangt met het absurde idee dat mensen daadwerkelijk zo kierewiet zijn écht met een onbekende te trouwen voor het oog der natie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar bij de MAFS: Match or mistake gelezen dat ze dus NIET echt trouwen, alleen ceremonieel.
Maar er kan natuurlijk een verschil zitten tussen dat format en deze.
https://www.veronicasuper(...)-kandidaten-wel-echtquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de TV-kijkercijferbom samenhangt met het absurde idee dat mensen daadwerkelijk zo kierewiet zijn écht met een onbekende te trouwen voor het oog der natie.
Ik zou zonder dit feit minder gefascineerd en verbijsterd toekijken, in elk geval. Dan wordt het toch meer een datingshow, officieuze ceremonie of niet.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
https://www.veronicasuper(...)-kandidaten-wel-echt
Hebben ze t ook nog ff over het testament wat hier aangehaald werd
https://www.abab.nl/legal(...)-juridische-gevolgen
Maar volgens mij was t bij Match or Mistake dus anders, en was t niet trouwen voor de wet maar voor de cermonie alleen. Kan t artikel alleen niet meer vinden, dus heb geen poot om op te staan![]()
Dat was, dacht ik, ook geen TV-hit toch, maar een soort spin off op Videoland?quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar volgens mij was t bij Match or Mistake dus anders, en was t niet trouwen voor de wet maar voor de cermonie alleen. Kan t artikel alleen niet meer vinden, dus heb geen poot om op te staan![]()
Ja klopt ja, Australisch format.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was, dacht ik, ook geen TV-hit toch, maar een soort spin off op Videoland?
Patricia lijkt ook wel echt oprecht te genieten inderdaad!!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat me opvalt, beide families kijken echt oprecht enthousiast en emotioneel. Nog niet eerder gezien of niet goed gekeken.
Samequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:41 schreef roos94 het volgende:
Veel brabanders dit seizoen. Ik trek de manier van praten echt niet sorry.
In elkaar of in die excursiequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was even weg, zijn deze twee meiden zo ongeïnteresseerd of lijkt het maar zo?Domme wijven.
Excursiequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:14 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
In elkaar of in die excursie
Ik juist wel, alles beter dan dat enge accent van Wilfried en die andere gast uit Twente e.o. Jakkes, woon zelf al meer dan decennia tussen fries geknauw en voor mij klinkt iemand onder de rivieren heel erg lief. Uitzondering is het zuidelijk limburgs dialect, dan nog liever vlaams.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:41 schreef roos94 het volgende:
Veel brabanders dit seizoen. Ik trek de manier van praten echt niet sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |