abonnement Unibet Coolblue
pi_207817414
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:28 schreef Ang3l het volgende:

Maar wat ik probeer aan te geven is dat mannen er vaak op afgerekend worden dat ze zo oppervlakkig zijn en dat vrouwen aan een bepaalde onhaalbare beauty standard moeten voldoen, terwijl vrouwen dus echt net zo erg zijn ;)
Ik zie er ook geen verschil in, tussen mannen en vrouwen. En iemand die nul wensen heeft vind ik ook maar apart. Lees: wanhopig. Mensen die maar wat doen en geen drive hebben. Imo.

Wel eens met je stukje over het programma. :) In dit geval zou je kunnen denken dat ze zich overgeeft aan die wetenschap.
Maar stel, je vindt iemand zo niet-aantrekkelijk, dan is kussen gewoon lastig. Maar het loopt op veel vlakken gewoon niet.

Wel leuk dat Wichian en Loes misschien wel een succes blijken. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:11:35 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207817515
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zie er ook geen verschil in, tussen mannen en vrouwen. En iemand die nul wensen heeft vind ik ook maar apart. Lees: wanhopig. Mensen die maar wat doen en geen drive hebben. Imo.

Wel eens met je stukje over het programma. :) In dit geval zou je kunnen denken dat ze zich overgeeft aan die wetenschap.
Maar stel, je vindt iemand zo niet-aantrekkelijk, dan is kussen gewoon lastig. Maar het loopt op veel vlakken gewoon niet.
O ik zou er ook moeite mee hebben en een kratje bier nodig hebben om iemand te zoenen die ik echt echt ECHT niet aantrekkelijk vind. Al is er nog een groot gebied tussen "niet je ideale man/vrouw" en absolute afkeer. Die Remco zou ook niet mijn type zijn, maar vind t nou ook weer geen gedrocht. EN ik vind die Paula helemaaaaal niet zo knap als mensen hier af en toe laten blijken (Maar ik ben geen expert op vrouwen gebied :P )

Ik zou zelf meer moeite hebben met het natte dweilgedrag van hem :D
Maar alks ik hem was had ik al een keer m'n middelvinger opgestoken naar die schoonmoeder van hem en echt vurig gehoopt dat de dochter niet zo was.

quote:
Wel leuk dat Wichian en Loes misschien wel een succes blijken. :)
Ja idd, niet verwacht., Ik vind Loes ook echt heel leuk en spontaan en lief. En knap ook, leuk snoetje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:11:08 #53
382129 crew  Donna
pi_207818390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja snap ik, geen probleem ook. Was meer de vraag wanneer t op reguliere TV wordt uitgezonden.

Ik ben zeker een maand (misschien wel 2) later begonnen met dit seizoen, maar ben nu dus blijkbaar helemaal bij. Sterker nog, ik lig voor want "bij" via Videoland. Vandaar :D

Edit: O nee, ik heb NOG een aflevering! :o Nummer 12 start nu.
Ja ik reageerde op Spablauw hoor die zegt dat het Videoland topic dood is. Dat kan kloppen als het beide hier in zit. :P
pi_207818436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja ik reageerde op Spablauw hoor die zegt dat het Videoland topic dood is. Dat kan kloppen als het beide hier in zit. :P
Nee er liep vorig jaar een apart videolandtopic waar we zonder spoilers gewoon vrijuit konden praten. Omdat er toen meer mensen vooruit keken werd het centrale topic helemaal vervuild.

Maar dit jaar zit iedereen gewoon hier.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:20:52 #55
382129 crew  Donna
pi_207818543
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:13 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nee er liep vorig jaar een apart videolandtopic waar we zonder spoilers gewoon vrijuit konden praten. Omdat er toen meer mensen vooruit keken werd het centrale topic helemaal vervuild.

Maar dit jaar zit iedereen gewoon hier.
Voor zover ik weer schreven we vorig jaar ook juist in 1 topic en dan de Videoland aflevering in een spoiler.
Maar zou kunnen.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:22:13 #56
382129 crew  Donna
pi_207818565
Even gecheckt. Vorig seizoen ging het in dit topic ook door elkaar.
Dus dan zal ik het aparte Videoland topic gemist hebben toen.
  donderdag 2 februari 2023 @ 12:36:30 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207818800
B&B Vol Liefde had destijds wel een apart Videoland-topic. Was wel handig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207819500
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
B&B Vol Liefde had destijds wel een apart Videoland-topic. Was wel handig.
Shit. Daarmee ben ik in de war denk ik.
  donderdag 2 februari 2023 @ 13:51:34 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207819861
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Shit. Daarmee ben ik in de war denk ik.
:Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207820637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:36 schreef Duderinnetje het volgende:
B&B Vol Liefde had destijds wel een apart Videoland-topic. Was wel handig.
Kopen zonder Kijken toch (ook)?
Somebody that I used to know
  donderdag 2 februari 2023 @ 15:47:54 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207821076
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Kopen zonder Kijken toch (ook)?
Wiknie! Maar kan best.

In elk geval is het voor populaire TV-programma's een uitkomst op dit forum. Zit je elkaar niet in de weg.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207827410
Er moet wel iets van aantrekkingskracht zijn. Die Remco kan een geweldige lieve vent zijn, maar zou er ook niet aan moeten denken om met hem een bed te delen.
Die Martijn is echt een vreemde gast. Hij heeft geweldige dagen gehad, Nicole een topvrouw??? Maar wel sneer na sneer geven. Zij zou alleen maar over zichzelf praten? Geen enkele interesse in Martijn? Volgens mij is hij gewoon voor de lol gegaan. Wat een egotripper zeg.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_207828078
De deelnemers zijn zich zeer bewust van camera's op hun hoofd en zowel laffe Martijn en die van Paula durven alleen maar hun irritaties naar de partner uit te spreken daarbuiten, in een zwembad bijvoorbeeld. Bah, laf gedoe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207828169
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:35 schreef Injetta het volgende:

Die Martijn is echt een vreemde gast. Hij heeft geweldige dagen gehad, Nicole een topvrouw??? Maar wel sneer na sneer geven. Zij zou alleen maar over zichzelf praten? Geen enkele interesse in Martijn? Volgens mij is hij gewoon voor de lol gegaan. Wat een egotripper zeg.
Waar geeft Martijn sneer na sneer?

Nicole is gewoon een liegbeest, een edelfigurant onder contract bij RTL, volgende keer kandidaat bij B&B vol liefde oid.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 05:00:13 #65
388664 crew  Dotteke
pi_207828258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet ook ineens waar die laatste man me aan doet denken: Rob de tuinman van eigen huis en tuin :D
Nu je het zegt. Hij heeft er wel iets van weg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_207828539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 01:50 schreef Firuze60 het volgende:
De deelnemers zijn zich zeer bewust van camera's op hun hoofd en zowel laffe Martijn en die van Paula durven alleen maar hun irritaties naar de partner uit te spreken daarbuiten, in een zwembad bijvoorbeeld. Bah, laf gedoe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:17:40 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207829303
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 03:07 schreef Za het volgende:

[..]
Waar geeft Martijn sneer na sneer?

Martijn is gewoon zo'n vasle nicht die probeert lollig te zijn en "the man" te spelen.
Ook met die wijn opmerking "En t was nog een dure wijn ook nog" + dikke knipoog . Ciao Ciao!!!"

Gast.
Je bent zo doorzichtig als wat. met je opgeblazen ego.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207829676
Iemand had het over dat Stephan hem deed denken aan een figurant die overal opduikt. Bedoel je Evert Pultrum?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:51:04 #69
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_207831605
Ik denk dat Paula helemaal niet zo'n ijskonijn is zoals velen zeggen.
Ze zit opgescheept met een stille, introverte man, dat nodigt ook niet uit om zelf heel enthousiast te gaan doen.
Ik weet zeker dat met een andere man zij veel meer tot uiting en tot haar recht was gekomen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_207832265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat Paula helemaal niet zo'n ijskonijn is zoals velen zeggen.
Ze zit opgescheept met een stille, introverte man, dat nodigt ook niet uit om zelf heel enthousiast te gaan doen.
Ik weet zeker dat met een andere man zij veel meer tot uiting en tot haar recht was gekomen.
Zoals ik al zei: Het is een wisselwerking. Als Remco niet zo'n zak zout zou zijn, zou Paula minder een ijskonijn zijn en andersom.
pi_207832630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat Paula helemaal niet zo'n ijskonijn is zoals velen zeggen.
Ze zit opgescheept met een stille, introverte man, dat nodigt ook niet uit om zelf heel enthousiast te gaan doen.
Ik weet zeker dat met een andere man zij veel meer tot uiting en tot haar recht was gekomen.
De schaal introvert - extravert gaat vooral over hoe je in elkaar zit qua energie en of je oplaadtijd nodig hebt. Verwar je dat nu niet met verlegenheid, minder sociaal en/of niet enthousiast kunnen zijn? https://hildemarien.be/misverstanden-over-introverten/

Met hoe soepel 1 op 1 contact verloopt, spontaniteit en enthousiasme heeft het namelijk doorgaans weinig te maken.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_207833872
Paula en Remco waren volgens die ene expert toch zo'n goede match dat ze al 20 jaar getrouwd waren maar het enkel nog niet wisten? Nu weet ik dat het communiceren in sommige relaties dan ook zo gaat, maar mi gado _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207833874
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:17 schreef Ang3l het volgende:

Martijn is gewoon zo'n vasle nicht die probeert lollig te zijn en "the man" te spelen.
Ook met die wijn opmerking "En t was nog een dure wijn ook nog" + dikke knipoog . Ciao Ciao!!!"
"Het was nog dure wijn ook" wink, was puur script om een verzonnen incident geloofwaardiger te maken. Ciao Ciao vond ik ook onprettig, waarschijnlijk door zijn cursus mindfulness om de vijandige opmerking "EN IK WENS JOU EEN FIJNE REIS NAAR HUIS" te neutraliseren.

Ik denk dat het een prima vent is verder.
pi_207834070
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Paula en Remco waren volgens die ene expert toch zo'n goede match dat ze al 20 jaar getrouwd waren maar het enkel nog niet wisten? Nu weet ik dat het communiceren in sommige relaties dan ook zo gaat, maar mi gado _O-
Meestal treed dit niet meer communiceren en wippen op na een jaar of 20 afzien, dus wat dat betreft hebben ze het toch juist goed voor elkaar zou je zeggen?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:28:55 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207834210
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:59 schreef Za het volgende:

[..]
"Het was nog dure wijn ook" wink, was puur script om een verzonnen incident geloofwaardiger te maken. Ciao Ciao vond ik ook onprettig, waarschijnlijk door zijn cursus mindfulness om de vijandige opmerking "EN IK WENS JOU EEN FIJNE REIS NAAR HUIS" te neutraliseren.

Ik denk dat het een prima vent is verder.
Verzonnen incident?
Hebben we hier een complot theorie te pakken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:29:47 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207834218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Paula en Remco waren volgens die ene expert toch zo'n goede match dat ze al 20 jaar getrouwd waren maar het enkel nog niet wisten? Nu weet ik dat het communiceren in sommige relaties dan ook zo gaat, maar mi gado _O-
Nou ze lijken idd wel zo'n uitgeblust 20j getrouwd stel wat niets tegen elkaar zegt in een restaurant. Dus wat dat betreft klopt het.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207834677
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:28 schreef Ang3l het volgende:

Verzonnen incident?
Hebben we hier een complot theorie te pakken?
Dit soort shows zijn een soort van scripted reality, dat weet je toch wel?
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2023 @ 17:36:37 #78
70532 loveli
N
pi_207835097
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:59 schreef Za het volgende:
Ik denk dat het een prima vent is verder.
Schrijf hem aan, hij is single.
crap in = crap out
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:19:10 #79
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_207837531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Martijn is gewoon zo'n vasle nicht die probeert lollig te zijn en "the man" te spelen.
Ook met die wijn opmerking "En t was nog een dure wijn ook nog" + dikke knipoog . Ciao Ciao!!!"

Gast.
Je bent zo doorzichtig als wat. met je opgeblazen ego.
In het voorstukje van de volgende aflevering, die verschrikkelijke awkward zoenen op de de mond bij zijn female besties :X :X

Rillingen.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:26:47 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207837665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:36 schreef loveli het volgende:

[..]
Schrijf hem aan, hij is single.
:D

Volgens mij gaat ze eerst nog op date met die goeie gozers Borsato en Lil’Kleine. Daar was ook niets mis mee. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:27:17 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207837676
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
In het voorstukje van de volgende aflevering, die verschrikkelijke awkward zoenen op de de mond bij zijn female besties :X :X

Rillingen.
Zit ‘ie er weer in?
Ben benieuwd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207841832
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:36 schreef loveli het volgende:

Schrijf hem aan, hij is single.
Ik ben al bezet.

Ik begrijp gewoon niet waarom de een of andere leugenachtige alcoholiste en masse op haar woord geloofd wordt, terwijl een rustige milde man en vader van 3 kinderen wordt afgedaan als bipolaire duivelse swinger.
pi_207841836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:

goeie gozers Borsato
Hoe staat het met de rechtszaak, ligt een veroordeling in de lijn der verwachting?
  zaterdag 4 februari 2023 @ 07:58:45 #84
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207842174
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 04:02 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ben al bezet.

Ik begrijp gewoon niet waarom de een of andere leugenachtige alcoholiste en masse op haar woord geloofd wordt, terwijl een rustige milde man en vader van 3 kinderen wordt afgedaan als bipolaire duivelse swinger.
:')
Verder geen woorden voor de waanzin die je weet te produceren :')
pi_207842710
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
In het voorstukje van de volgende aflevering, die verschrikkelijke awkward zoenen op de de mond bij zijn female besties :X :X

Rillingen.
Ranzig idd :')
pi_207843102
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:59 schreef Za het volgende:
Ik denk dat het een prima vent is verder.
Ik zie toch redelijk wat red flags bij deze gast. In hoeverre die getriggerd worden door Nicole is de vraag maar alleen al dat verhaal dat hij nooit in Italië was geweest en later zegt dat ie bij vrienden in Italië is geweest. Hij heeft alle kenmerken van een narcist.
pi_207843187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:57 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ik zie toch redelijk wat red flags bij deze gast. In hoeverre die getriggerd worden door Nicole is de vraag maar alleen al dat verhaal dat hij nooit in Italië was geweest en later zegt dat ie bij vrienden in Italië is geweest. Hij heeft alle kenmerken van een narcist.
“Jaaaa, je moet niet alles meteen prijs geven.”
Dan trouw je met iemand, een vreemde, en dan krijg je iemand die dit soort geintjes uithaalt. :')
Een narcist vind ik een zware stempel, maar het is toch wel praatjesmaker.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207843458
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 10:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
“Jaaaa, je moet niet alles meteen prijs geven.”
Dan trouw je met iemand, een vreemde, en dan krijg je iemand die dit soort geintjes uithaalt. :')
Een narcist vind ik een zware stempel, maar het is toch wel praatjesmaker.
Nou ja. Het weet het steeds zo te draaien dat dat waar hij zelf mee begon dat dat de schuld van de ander is.
pi_207843608
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 10:23 schreef alpeko het volgende:

[..]
Nou ja. Het weet het steeds zo te draaien dat dat waar hij zelf mee begon dat dat de schuld van de ander is.
Hij oogt een beetje ruggengraatloos.
Ik snap ook niet waarom er niet over gesproken kan worden (“schone lei, we praten er niet meer over!”). Alsof het een man uit 1910 is, die niet kan communiceren. Heel apart.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207844080
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 10:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij oogt een beetje ruggengraatloos.
Ik snap ook niet waarom er niet over gesproken kan worden (“schone lei, we praten er niet meer over!”). Alsof het een man uit 1910 is, die niet kan communiceren. Heel apart.
Volgens mij zei hij of bedoelde hij (weet de letterlijke woorden niet meer) dat hij er op dat moment even niet over wilde praten. Je hebt maar een paar dagen op zo’n reis en dan moet je niet blijven hangen bij een eerste emotie. Iets wat Nicole constant deed, elke keer opnieuw terugkomen op hetzelfde. Het doel is elkaar een beetje leren kennen buiten je reguliere leven waarin je allerlei verplichtingen hebt, als je dan enkel bezig blijft over 1 ding dan kom je nergens.
pi_207844236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij of bedoelde hij (weet de letterlijke woorden niet meer) dat hij er op dat moment even niet over wilde praten. Je hebt maar een paar dagen op zo’n reis en dan moet je niet blijven hangen bij een eerste emotie. Iets wat Nicole constant deed, elke keer opnieuw terugkomen op hetzelfde. Het doel is elkaar een beetje leren kennen buiten je reguliere leven waarin je allerlei verplichtingen hebt, als je dan enkel bezig blijft over 1 ding dan kom je nergens.
Ah ja, als het zo bedoeld is, snap ik het beter. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 6 februari 2023 @ 08:39:47 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207874730
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij of bedoelde hij (weet de letterlijke woorden niet meer) dat hij er op dat moment even niet over wilde praten. Je hebt maar een paar dagen op zo’n reis en dan moet je niet blijven hangen bij een eerste emotie. Iets wat Nicole constant deed, elke keer opnieuw terugkomen op hetzelfde. Het doel is elkaar een beetje leren kennen buiten je reguliere leven waarin je allerlei verplichtingen hebt, als je dan enkel bezig blijft over 1 ding dan kom je nergens.
Dat is t enige waar ik hem een beetje "gelijk" in gaf, dat Nicole wel heel erg haar gelijk probeerd ete halen steeds en doordramde. Ik zou ook zo zijn als Nicole als ik het echt niet snapte, maar je hebt in principe maar een paar dagen dus erg handig is dat dan niet om verder nog meer t weten te komen.

Schuif t ff aan de kant, markeer de rode vlag, en door.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207875434
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is t enige waar ik hem een beetje "gelijk" in gaf, dat Nicole wel heel erg haar gelijk probeerd ete halen steeds en doordramde. Ik zou ook zo zijn als Nicole als ik het echt niet snapte, maar je hebt in principe maar een paar dagen dus erg handig is dat dan niet om verder nog meer t weten te komen.

Schuif t ff aan de kant, markeer de rode vlag, en door.
Sowieso is het toch in geen enkele relatie zo dat je beiden hetzelfde over 1 ding denkt. Ik denk dat iedereen wel iets kan aanmerken op zijn of haar partner. Daar kan je je druk over blijven maken, maar je kan je ook focussen op de leuke dingen. En dan bereik je vanzelf een modus die leefbaar is voor beiden.

Nicole zoekt gewoon iemand die de hele dag ja-knikt, het altijd met haar eens is, geen tegengas geeft en haar als een prinsesje laat denken alsof de grote enge bange buitenwereld niet bestaat.
  maandag 6 februari 2023 @ 10:01:18 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207875593
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij of bedoelde hij (weet de letterlijke woorden niet meer) dat hij er op dat moment even niet over wilde praten. Je hebt maar een paar dagen op zo’n reis en dan moet je niet blijven hangen bij een eerste emotie. Iets wat Nicole constant deed, elke keer opnieuw terugkomen op hetzelfde. Het doel is elkaar een beetje leren kennen buiten je reguliere leven waarin je allerlei verplichtingen hebt, als je dan enkel bezig blijft over 1 ding dan kom je nergens.
Makkelijk praten... :')

Die lullo beschuldigd haar van kleinerend gedrag, zij vraagt om uitleg en hij komt niet verder dan " laten we het vergeten en zand erover".

Vind je het hèèl gek dat Nicole wat uitleg wil als ze zo beschuldigd wordt? :{ :')
pi_207875784
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Sowieso is het toch in geen enkele relatie zo dat je beiden hetzelfde over 1 ding denkt. Ik denk dat iedereen wel iets kan aanmerken op zijn of haar partner. Daar kan je je druk over blijven maken, maar je kan je ook focussen op de leuke dingen. En dan bereik je vanzelf een modus die leefbaar is voor beiden.

Mwah, dan heb je al voor elkaar gekozen, zij zitten nu nog in de fase dat ze niet weten of ze een relatie met elkaar willen. Dan is praten en leren kennen wel belangrijk, hoeven ze niet te doen alsof ze een week in New York zitten, waar je echt niks van wil missen, de locatie in Italië is weinig bijzonders. :')

Maar alleen maar zeuren hoeft ook niet uiteraard.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 6 februari 2023 @ 12:39:42 #96
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_207877552
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat is t enige waar ik hem een beetje "gelijk" in gaf, dat Nicole wel heel erg haar gelijk probeerd ete halen steeds en doordramde. Ik zou ook zo zijn als Nicole als ik het echt niet snapte, maar je hebt in principe maar een paar dagen dus erg handig is dat dan niet om verder nog meer t weten te komen.

Schuif t ff aan de kant, markeer de rode vlag, en door.
Ik denk als iemand je tergt en tergt, en maar steekjes uitdeelt en verwarring blijft scheppen door meerdere gezichten te tonen, je je vanzelf vastbijt. Misschien meer dan je anders wil doen. Uit onmacht en uit gevoel van onrechtvaardigheid.
Ik denk dat Martijn niet geheel per ongeluk op die knoppen heeft geduwd. Dit soort mannen genieten van die onmacht en verbetenheid bij een ander. Om vervolgens mooi weer te spelen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207877583
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 10:01 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Makkelijk praten... :')

Die lullo beschuldigd haar van kleinerend gedrag, zij vraagt om uitleg en hij komt niet verder dan " laten we het vergeten en zand erover".

Vind je het hèèl gek dat Nicole wat uitleg wil als ze zo beschuldigd wordt? :{ :')
Nee, er is wel uitleg gegeven. Maar die wordt door Nicole niet geaccepteerd.
pi_207877612
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 10:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mwah, dan heb je al voor elkaar gekozen, zij zitten nu nog in de fase dat ze niet weten of ze een relatie met elkaar willen. Dan is praten en leren kennen wel belangrijk, hoeven ze niet te doen alsof ze een week in New York zitten, waar je echt niks van wil missen, de locatie in Italië is weinig bijzonders. :')

Maar alleen maar zeuren hoeft ook niet uiteraard.
Ze kiezen toch ook zelf om mee te doen met MAFS? Als je dan niet in staat bent om zaken te relativeren en naast je neer te leggen om te kijken hoe het kan lopen, dan moet je niet meedoen.

Uiteraard is de lokatie niet bijzonder, een van de doelen is dat ze met zo min mogelijk afleiding veel samen zijn. Deels omdat dit goed is en deels omdat het een grote kans op vuurwerk is (en dat hebben we graag op TV).

Ik zie hetzelfde vaak bij Lang leve de Liefde, al na 10 minuten hebben sommige mensen besloten dat het niks wordt en dan zijn het nog lange 23 uur en 50 minuten. Maar waarom doen die mensen mee, geeft het een kans denk ik dan. Natuurlijk heb je verschillen, maar dat hebben mijn partner en ik ook. En toch houden we het al tientallen jaren met elkaar uit.
  maandag 6 februari 2023 @ 16:59:33 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207880956
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Nee, er is wel uitleg gegeven. Maar die wordt door Nicole niet geaccepteerd.
Er is uitleg gegeven.
Nicole vraagt om een voorbeeld want ze herkent de beschuldiging aan haar adres niet.
Hij kan er geen geven en wil meteen stoppen met de discussie.

Ja het is niet handig van Nicole om er dan 50x op terug te komen, MAAR als je uberhaubt je kritiek niet kan onderbouwen op de eerste plaats dan zou ik er ook zo klaar mee zijn. :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207881681
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 10:01 schreef RedFever007 het volgende:

Die lullo beschuldigd haar van kleinerend gedrag, zij vraagt om uitleg
On camera, waarom niet discreet?

quote:
en hij komt niet verder dan " laten we het vergeten en zand erover".
Erg netjes van hem.

quote:
Vind je het hèèl gek dat Nicole wat uitleg wil als ze zo beschuldigd wordt? :{ :')
Het is voor een man denk ik al heel wat om voor het oog van de camera en de kijkers aan te geven gekleineerd te worden door een klein mevrouwtje.

Alle begrip dat hij haar kleinerende opmerkingen niet gaat herhalen, daarmee zou hij zichzelf schaden en in de ogen van sommigen voor schut zetten, en de opmerkingen zouden hem nog lang kunnen achtervolgen.

Dat zij uitleg wil is juist zeer sneaky, want ze weet dondersgoed dat hij de kleinerende dingen niet gaat opsommen.

Nog altijd team Martijn, met reserves.

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 06-02-2023 18:02:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')