Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk als iemand je tergt en tergt
Wow, dit soort mannen.quote:Dit soort mannen genieten van die onmacht en verbetenheid bij een ander. Om vervolgens mooi weer te spelen.
Za, voordat je denkt dat ik je negeer en niet op je posts in ga: dat klopt.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem, en hij blijft enthousiast, zeggen hoe prachtig hij haar vindt, prachtig figuur, precies de jurk die hij hoopte, helemaal zijn type.
Zelfs ondanks het onophoudelijk modder smijten (en wijn) van Nicole zegt hij terug te kijken op een fijne tijd in Italië, en verheugde hij zich er op haar weer te zien bij de experts en was uiterst vriendelijk.
Gewoon een beste man, en ook goed uitziend en leuk gekleed.
[..]
Wow, dit soort mannen.
Ik denk dat je nu aan het projecteren bent.
Ik weet dat je mijn posts van A tot Z leest, maar ze niet kan handelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Za, voordat je denkt dat ik je negeer en niet op je posts in ga: dat klopt.
Lagere school niveau.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Volgens mij gaat ze eerst nog op date met die goeie gozers Borsato en Lil’Kleine. Daar was ook niets mis mee.
Omdat je aan een TV programma meedoet.quote:
Wowquote:Het is voor een man denk ik al heel wat om voor het oog van de camera en de kijkers aan te geven gekleineerd te worden door een klein mevrouwtje.
Gast flikker op echt serieus!quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem
Die uitleg is ook gegeven, Martijn voelde zich gekleineerd door bepaalde opmerkingen. Dat heeft hij gewoon geduid zoals gevraagd, hij heeft daar diverse voorbeelden van gegeven. Dat Nicole dat vervolgens afdoet als onzin en niet accepteert als uitleg, dat is echt haar probleem.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is uitleg gegeven.
Nicole vraagt om een voorbeeld want ze herkent de beschuldiging aan haar adres niet.
Hij kan er geen geven en wil meteen stoppen met de discussie.
Ja het is niet handig van Nicole om er dan 50x op terug te komen, MAAR als je uberhaubt je kritiek niet kan onderbouwen op de eerste plaats dan zou ik er ook zo klaar mee zijn.
Je legt nu eigenlijk gewoon uit waarom Martijn schijnheilig is. En waardoor hij zo geforceerd mooi weer spelend overkomt. Terwijl iedereen weet dat als de camera er niet bij is en je krengt z'n ego een beetje hij gaat schreeuwen en doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Waaruit precies bestond dit onophoudelijk tergen en tergen van de kant van Martijn?
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem, en hij blijft enthousiast, zeggen hoe prachtig hij haar vindt, prachtig figuur, precies de jurk die hij hoopte, helemaal zijn type.
Zelfs ondanks het onophoudelijk modder smijten (en wijn) van Nicole zegt hij terug te kijken op een fijne tijd in Italië, en verheugde hij zich er op haar weer te zien bij de experts en was uiterst vriendelijk.
Gewoon een beste man, en ook goed uitziend en leuk gekleed.
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:12 schreef Za het volgende:
Er staat een wat onaantrekkelijke hysterische alcoholiste tegenover hem,
Gaat ie die niet zoenen in de volgende aflevering?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exen van Martijn. Waren dat flinke ja-knikkers?
Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld in de mate van dirt die uit alle hoeken en gaten stroomt. Misschien komt dat nog. Er moet ongetwijfeld een boel achterklap over meneer de ronde doen. Op de bruiloft werd immers al gefluisterd 'He, dat is de ex van...'quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exen van Martijn. Waren dat flinke ja-knikkers?
Hij is gewoon beleefd, en blijft hoffelijk over Nicole.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:01 schreef Vuvuzelala het volgende:
Je legt nu eigenlijk gewoon uit waarom Martijn schijnheilig is. En waardoor hij zo geforceerd mooi weer spelend overkomt.
Iedereen weet?quote:Terwijl iedereen weet dat als de camera er niet bij is en je krengt z'n ego een beetje hij gaat schreeuwen en doen.
Martijn zal ook best flink zuipen, als 50 jarige Ibiza gangerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.
Onaantrekkelijk onverzorgd warrig "noncha" zuiphoofd met een doorleefde arrogante look.
Nonchaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet dan exact matchen, want zo zie ik Martijn ook.
Onaantrekkelijk onverzorgd warrig "noncha" zuiphoofd met een doorleefde arrogante look.
Maarten in de lakens met Nicole, laat Richelle het niet horen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:16 schreef Za het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er de eerste nacht iets heeft plaatsgevonden tussen Maarten en Nicole. Na dat mooie feest, wat onecht aangewakkerde gevoelens, een overmaat aan drank.
Wellicht dacht Maarten 'waarom niet' en had daarna spijt en toonde zich de volgende ochtend geen liefhebbend knuffelend echtgenoot, of misschien heeft Nicole pogingen gedaan hem die nacht sexueel te benaderen, maar wees hij dat beleefd af.
Deze rancune vanaf die ochtend gevolgd door een afwijzing, moet ergens begonnen zijn.
Ook 'de vraag' van de experts hieromtrent is achterwege gebleven/niet uitgezonden, waarschijnlijk om Nicole te sparen.
Excuses voor deze vergissing mijnerzijds.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:21 schreef roos94 het volgende:
Maarten in de lakens met Nicole, laat Richelle het niet horen.
Ja zeker wel. Vraag me wel af hoe dat zit als er eentje van een berg afdondert op huwelijksreis. Krijgt dan de ander meteen ook de erfenis?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:37 schreef alpeko het volgende:
Trouwen ze echt eigenlijk? Zal toch niet.
Zonder tussenkomst notaris? Ok. Apart. Kan best nog gedoe geven dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Vraag me wel af hoe dat zit als er eentje van een berg afdondert op huwelijksreis. Krijgt dan de ander meteen ook de erfenis?
Kan nog wel een lucratief programma zijn om aan mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |