SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net even wat flarden geluisterd, vind het nog wel meevallen.quote:
Sommige schuiven gewoon doorquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom je wel aan je uitgezochte tracks toe, @:DJ11 ?
hmm ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net even wat flarden geluisterd, vind het nog wel meevallen.
Dat had ik zelf kunnen draaien, bij wijze van. Erg prettig begin!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige schuiven gewoon door
Benieuwd wat je van deze sound vindt:Kerala Dust - Still There
Billie Eilish vind ik vaak ook wel wat hebben. Ook soms niet.quote:
Dan heb je alle meningen wel zo'n beetje samengevat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Billie Eilish vind ik vaak ook wel wat hebben. Ook soms niet.
Ik waai gewoon met alle winden mee.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je alle meningen wel zo'n beetje samengevat.
Jij kunt dat veel beter dan ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Winx - Don't Laugh.
Mix die er maar in…
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:02 schreef DJ11 het volgende:
De wat minder bekende opvolger van de single "Storm". Vandaag om overduidelijke reden maar eens tevoorschijn gehaald:Storm - Huri-Khan (radio edit)
Lucky's Law
Nee, de eerste single heette "Storm" (net als de bandnaam). Huri-Khan was de tweede single. In Nederland geen succes.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?
Ik gok er op dat dit HuriKhan heet…quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?
Ach zo. Volgens mij ken ik Storm van Storm ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de eerste single heette "Storm" (net als de bandnaam). Huri-Khan was de tweede single. In Nederland geen succes.
Zal ik binnenkort eens draaien dan. Of Melting doet het, want het heeft in de Top 40 gestaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach zo. Volgens mij ken ik Storm van Storm ook niet.
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:08 schreef brother52 het volgende:
Klinkt als de light versie van rammstein
Ha ik dacht al dat ik de stem herkende.quote:
Je kan ook niet luisterenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met de rattenvanger van Hamelen…
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nichts neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben eindelijk weer eens een boek aan het lezen, een Duits boek dat erg makkelijk wegleest
We krijgen straks nog vrolijke nummers hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha ik dacht al dat ik de stem herkende.
Vrij depri muziek en niet erg weg van.
No news on the Western front.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nicht neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.
Ik eentje. En ik ga de rest zeker ook kijken. Indrukwekkend, inderdaad. Mooi gemaakt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben nu 2 afleveringen Als het water komt gekeken, indrukwekkend
Ja, maar ik was zo dom om het origineel te lezen.quote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Maria,_ihm_schmeckt’;s_nicht!_(Roman) de opvolger ligt ook klaar en ik heb ook nog een ander boek van hem liggen. Volop boeken van hem te vinden in de kringloopwinkels in Duitsland. Hij schrijft heel relaxed en vlot. Dit boek is verfilmd zag ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nichts neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.
Is er best op vooruit gegaan, want het origineel is wat aan de saaie kant.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde - Cambodia (Luke Mornay Urbantronik mix)
Het is een jaren 80-nummer, veel later in een nieuw jasje gestokenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef Voxs het volgende:
Die jaren 80 sound heeft toch echt wel wat
of was dit later?
Helemaal van nu weer, want de jongeren van nu zijn weer helemaal in to jaren 80 en 90quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een jaren 80-nummer, veel later in een nieuw jasje gestoken
Dit was live vooral om te jankenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef Voxs het volgende:
Die jaren 80 sound heeft toch echt wel wat
of was dit later?
Gelukkig was dit niet livequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was live vooral om te janken
Ik ben in dat museum van de eerste aflevering geweest en ik herken nog wel meer plekken en verhalenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik eentje. En ik ga de rest zeker ook kijken. Indrukwekkend, inderdaad. Mooi gemaakt ook.
Ik heb nog steeds niet helemaal door waar het over gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat deze link wel normaal doet https://www.amazon.de/Mar(...)ischen/dp/3548264263
Lekker vrolijk nummer vind ik dit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Saint Motel - My Type
Hierna weer een verzoekje van L2B
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker vrolijk nummer vind ik dit.
Hij verhaalt heel komisch over hoe hij zijn (half) Italiaanse schoonfamilie leert kennen, ik zie het gewoon voor me als ik het lees.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet helemaal door waar het over gaat.
Past heel goed, ja!quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Dit stond niet gepland, maar de roep om vrolijke muziek wil ik niet negeren. En bovendien moest deze nodig weer eens.![]()
AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Dit past er goed bij jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Dit stond niet gepland, maar de roep om vrolijke muziek wil ik niet negeren. En bovendien moest deze nodig weer eens.![]()
Wat een fantastisch en apart begin heeft dit nummer zeg. Dat is zeldzaam.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Geef mij eens een prijs! Al die hints heb ik helemaal niks aan.
We hadden er laatst 3 in 1 maand.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:31 schreef livelink het volgende:
Dat ze alles moesten moesten onthouden. Een zóóitje iedere keer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik moet ineens denken aan die loopband met prijzen er op
Leuk nr is hetquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien![]()
McFly - Happiness
Eén van de Acht?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik moet ineens denken aan die loopband met prijzen er op
Prijzen geef je niet wegquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden er laatst 3 in 1 maand.
Heb ze maar weggegeven…
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ze alles moesten moesten onthouden. Een zóóitje iedere keer.Dat was toffe tv!
Wat had je gewonnen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze maar weggegeven…
Ik weet het niet meerquote:
Het waren van die uitkiesprijzen van de Vriendenloterij, waar niets van onze gading tussen zat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Prijzen geef je niet weg![]()
Ja, oke. Als je een miljoen wint mag je wel wat weggeven.
Ik heb nu zo'n beeld dat iemand met een koptelefoon op van Italië naar Engeland rent.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zagen gisteren op de BBC een stukje van de overdracht van het songfestival de vorige Italiaanse stad naar Liverpool, mijn god
Wat won je?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze maar weggegeven…
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet het niet meerHeb enkel dat beeld voor me.
Zie een paar posts terug…quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat won je?
Wij kregen vandaag van Ziggo 2 reepjes Tony Chocola toegestuurd, best leuk
Oh ja, ik speel voor het geld. Dat moet ik er misschien wel bij zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren van die uitkiesprijzen van de Vriendenloterij, waar niets van onze gading tussen zat.
Ik had ze ook de digitale prullenbak in kunnen gooien. Nu was iemand nog blij met een gratis abo op National Geographic, 2 steakmessen en een sapcentrifuge.
Komt en speeeel!!!
Ik zie dat die show voor mijn geboorte was. Ik denk een andere show, in kleur ook.quote:
Ik ook, maar dat heb ik nog nooit gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik speel voor het geld. Dat moet ik er misschien wel bij zeggen.
Dit hoor ik liever.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef DJ11 het volgende:
The Farm - Groovy Train (12-inch mix)
De opvolger hiervan, All Together Now, zou een veel grotere hit worden. Maar toch is dit ook best leuk(vind ik dan)
Leuke ook weerquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef DJ11 het volgende:
The Farm - Groovy Train (12-inch mix)
De opvolger hiervan, All Together Now, zou een veel grotere hit worden. Maar toch is dit ook best leuk(vind ik dan)
De nodige samples, inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar zitten bekende geluiden in.
Is juist leuk. Dan moet DJ11 er naartoe borduren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:49 schreef Voxs het volgende:
![]()
Past die van mij er wel tussen? dit is nog meer uptempo. Kan ook een andere keer
Okequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Is juist leuk. Dan moet DJ11 er naartoe borduren.
Pakistaanse death metal, ben benieuwd…quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Scheelt dat deze al klaar stond![]()
U96 - Love Religion (video edit)
Hierna dus het langverwachte verzoekje van Voxs
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakistaanse death metal, ben benieuwd…
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is iets vriendelijker gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lust alles.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor ieder wat wils.
[ afbeelding ]
Dat is een hele brede hint hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Florence + The Machine - Free
Door dat ritme heb ik wel gelijk weer een associatie. Een nummer dat ik nogal vaak draai en dat tegenwoordig ook in mijn Top 250 staat...
Grappig!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Florence + The Machine - Free
Door dat ritme heb ik wel gelijk weer een associatie. Een nummer dat ik nogal vaak draai en dat tegenwoordig ook in mijn Top 250 staat...
Mooi op het ritmequote:
Fijne avond verder!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Florence![]()
Dank voor de show en gezelligheid, we gaan naar de tv
Ik bijna alles. Blauwschimmelkaas lust ik echt niet.quote:
Eens met het laatste. Ik hou niet van zuurkool. Dat eet ik wel, maar absoluut niet graag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bijna alles. Blauwschimmelkaas lust ik echt niet.
Orgaanvlees mijd ik maar eet ik wel als het moet.
Blauwschimmelkaas is juist favoriet hier.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bijna alles. Blauwschimmelkaas lust ik echt niet.
Orgaanvlees mijd ik maar eet ik wel als het moet.
Dat haal ík er niet uit…quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Godley & Creme - Under Your Thumb
Voor L2B: vind je ook niet dat dit bij vlagen klinkt als Jam & Spoon avant la lettre?
Beetje kaneel over doen. Ik lustte het ook niet echt, maar met kaneel over de zuurkool wordt het ineens lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens met het laatste. Ik hou niet van zuurkool. Dat eet ik wel, maar absoluut niet graag.
Het getokkel van MadMaster past hier ook goed.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Godley & Creme - Under Your Thumb
Voor L2B: vind je ook niet dat dit bij vlagen klinkt als Jam & Spoon avant la lettre?
Ik lust alleen geen mais en bietjes ben ik niet dol op.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blauwschimmelkaas is juist favoriet hier.Gorgonzola.
Orgaanvlees lust ik wel, maar eet het niet vaak.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Het getokkel van MadMaster past hier ook goed.
Ga ik eens proberen. Met brie uit de oven vind ik dan nog het beste. En dan ook het liefst kerriezuurkool.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beetje kaneel over doen. Ik lustte het ook niet echt, maar met kaneel over de zuurkool wordt het ineens lekker
Late 70s, vroege 80squote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan zou ik eerst het nummer weer moeten luisteren, maar ik neem aan dat C&C eerder waren.
Ook niet dol op bietjes en mais. Flauwe melige meuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lust alleen geen mais en bietjes ben ik niet dol op.
Verder mag je me salamanderhersenen voorzetten of zo, dat komt wel,op…
Hey!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Keep this sequencer clear…
Dat ken ik weer nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik eens proberen. Met brie uit de oven vind ik dan nog het beste. En dan ook het liefst kerriezuurkool.
Ik lees net iets over kaneel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook niet dol op bietjes en mais. Flauwe melige meuk.
Ik gebruik het alleen bij wentelteefjes.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees net iets over kaneel.
Da's alleen lekker in combinatie met appel.
Zeker niet in combinatie met kerst…
Ooh dan mis je alle geneugten van de midden oosten keukenquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee joh! Kaneel voegt heel veel toe bij bepaalde gerechten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het Midden Oosten mis ik helemaal niks, in geen enkel opzicht…quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ooh dan mis je alle geneugten va. De midden oosten keuken
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie het nu pas: Sleepy Tom en Steely Dan achter elkaar. Puur toeval....
Brrrreblauwschimmel!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blauwschimmelkaas is juist favoriet hier.Gorgonzola.
Orgaanvlees lust ik wel, maar eet het niet vaak.
Zonde!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het Midden Oosten mis ik helemaal niks, in geen enkel opzicht…
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Fantastisch door pasta heen.
En met kaneel?quote:
Ik vind Pearly Spencer ook wel passen bij Steely Dan en Sleepy Tomquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
U mag op uw bingokaarten weer afvinken: Trevor Horn-productie![]()
Marc Almond - The Days Of Pearly Spencer
Het is me te sterk van smaak.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Fantastisch door pasta heen.
Het maakt wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met kaneel?
De enige kaas die ik echt niet lekker vond is de Noorse bergkaas Gjetosh.
Smaak naar niks en ziet er uit als een blok smokkelwaar:
[ afbeelding ]
Dat zou ik eens moeten proberen danquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met kaneel?
De enige kaas die ik echt niet lekker vond is de Noorse bergkaas Gjetosh.
Smaak naar niks en ziet er uit als een blok smokkelwaar:
[ afbeelding ]
Dit nummer heb je het over?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is Trevor Horn de 'musical director' van de nieuwe wereldtour van Seal, gefocust op de eerste twee albums. Die tour begint in de VS en komt daarna - neem ik aan - ook deze kant op. Met mogelijkerwijs Buggles in het voorprogramma.
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Pearly Spencer ook wel passen bij Steely Dan en Sleepy Tom
De betere kaaswinkel heeft het wel, probeer het eens.quote:
Ik had het over de producer, Trevor Horn. Zie eventueel deze uitgebreide Spotify-playlist:quote:
Ik ga het eens hier vragen bij de kaasboer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De betere kaaswinkel heeft het wel, probeer het eens.
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik vond het net stopverf…
Dat was het outroquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh dat is hetzelfde nummer nog.
Jemig dat zijn bekende nrs allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had het over de producer, Trevor Horn. Zie eventueel deze uitgebreide Spotify-playlist:
Produced by Trevor Horn · Playlist · 67 songs · 33 likes
Dat had ik wat laat door ja. En gek genoeg ken ik het nummer wel, maar dat stuk niet. Dus vermoedelijk kapten DJ's op de radio zoals gebruikelijk was het voortijdig af.quote:
Zegt mij zo niks. Zal ik straks eens luisteren na de show.quote:
Ik ben benieuwd of je het mooi vindt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks. Zal ik straks eens luisteren na de show.
Jij ook bedankt voor je bijdrages en verzoekjes. ik ga nu luisteren naar je favoriet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:30 schreef Voxs het volgende:
Dank je wel DJ11 voor de leuke show en iedereen voor de gezelligheid!
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je bijdrages en verzoekjes. ik ga nu luisteren naar je favoriet.
Ja, ik vind het mooi! Wat een stem zeg. Het duurde wel even voordat ik doorhad dat ze in het Engels zong.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je het mooi vindt.
In het begin is het wat onduidelijkquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het mooi! Wat een stem zeg. Het duurde wel even voordat ik doorhad dat ze in het Engels zong.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
In het begin is het wat onduidelijkVolgens mij is ze Iers.
deze is lekker vrolijk van haar.
Stop de tijd…quote:Lisa Hannigan is een Ierse zangeres die bekendheid verwierf door haar samenwerking met Damien Rice, een bekende Ierse singer-songwriter.
Beste wat ze had kunnen doen, zonder Rice verder.quote:
Ik heb tot 3 uur prima geslapen, daarna werd het minder. Ik heb vrijwel geen spierpijn meer, dat is dan wel weer fijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen livelink, brother en just me.
Ben je de nacht een beetje goed doorgekomen just me?
Hebben ze veel galstenen verwijderd?quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur prima geslapen, daarna werd het minder. Ik heb vrijwel geen spierpijn meer, dat is dan wel weer fijnIk moet beter gaan eten, dat geeft ook energie, gelukkig komt Junior koken vanavond!
Ik heb niet eens te horen gekregen hoeveel stenen er verwijderd zijnquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze veel galstenen verwijderd?
Kijk eens voor tijdelijk naar maaltijdservices zoals Uitgekookt enzo, je moet weer een beetje op krachten komen.
quote:
Laat je maar even verwennen en vertroetelen. Soms is dat even nodigquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet eens te horen gekregen hoeveel stenen er verwijderd zijn![]()
mijn broer heeft heerlijke soep voor je gekookt en is nu weer op weg naar huis. Afspraak MRI is gemaakt en die is a.s. dinsdag om 09.10 uur. Ik zal eens kijken naar een maaltijdservice, dank je!
Nee, je was op tijd/ De server had ik aangezet, maar de stream pakte niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
Was jij wat te laat, Melting? Of ik wat te vroeg.
Dat is een heel leuk uitje voor je vader en nog een verrassing na de film.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:03 schreef Melting het volgende:
Tell me your plans..... ik ga zondag met mijn vader naar de film en ik trakteer hem daarna op een etentje.
Zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk uitje voor je vader en nog een verrassing na de film.
Leuk, welke film?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:03 schreef Melting het volgende:
Tell me your plans..... ik ga zondag met mijn vader naar de film en ik trakteer hem daarna op een etentje.
Zeker. Hoorde vandaag over een ex-collega. 49 jaar. Is in december opgenomen met acute leukemie. Sindsdien nog 2 hersenbloedingen gehad. Is nu wel kankervrij, maar wordt binnenkort naar een hospice gebracht om te sterven. Dat maakt het voor mij extra duidelijk dat je van het leven moet genieten.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trouwens voor jezelf ook een leuk uitje.
Ook leuk, livelink!quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, welke film?
Ik ga vrijdag naar het theater met mijn man en zondag gaan we met de hele familie uit eten nog ter ere van het 60-jarige huwelijk van mijn ouders.
Oh gezellig zeg. Zullen je ouders zeker leuk vinden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk, welke film?
Ik ga vrijdag naar het theater met mijn man en zondag gaan we met de hele familie uit eten nog ter ere van het 60-jarige huwelijk van mijn ouders.
Groot gelijk, Melting. 49 jaar en dan dat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Hoorde vandaag over een ex-collega. 49 jaar. Is in december opgenomen met acute leukemie. Sindsdien nog 2 hersenbloedingen gehad. Is nu wel kankervrij, maar wordt binnenkort naar een hospice gebracht om te sterven. Dat maakt het voor mij extra duidelijk dat je van het leven moet genieten.
Ja.... laat een vrouw en 2 kinderen achter.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Groot gelijk, Melting. 49 jaar en dan dat.
Begin na dat drama dan nog maar eens overnieuw op die leeftijd. Dat wordt lastig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... laat een vrouw en 2 kinderen achter.
Ja.....2 tieners. Die vrouw gaat het sowieso zwaar krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begin na dat drama dan nog maar eens overnieuw op die leeftijd. Dat wordt lastig.
Wat een drama, zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.....2 tieners. Die vrouw gaat het sowieso zwaar krijgen.
Vertel!quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:12 schreef Melting het volgende:
Maar goed.... nu weer even iets leuks.
Dat was geen mama appelspa maar gewoon een Nederlandse versiequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was geen mama appelspa maar gewoon een Nederlandse versie
Niet te verwarren met de versie van Jules de Corte: Jelle kan wél zien
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is Respect me, maar geen idee van wie.
Je moet iedereen maar gewoon respecteren dan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is Respect me, maar geen idee van wie.
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit van heurd.
Ik krijg Google reclames op de Radio 49 website voorgeschoteld van Daan pindakaas.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet iedereen maar gewoon respecteren dan.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet iedereen maar gewoon respecteren dan.
Ik van Uitgekookt, maar dat is de schuld van Doedezemaar. Die noemde dat en toen ben ik gaan googelen. Ik wil niet weten wat jij googelt, danquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit van heurd.
Ik krijg Google reclames op de Radio 49 website voorgeschoteld van Daan pindakaas.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik van Uitgekookt, maar dat is de schuld van Doedezemaar. Die noemde dat en toen ben ik gaan googelen. Ik wil niet weten wat jij googelt, dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |