SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Net even wat flarden geluisterd, vind het nog wel meevallen.quote:
Sommige schuiven gewoon doorquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom je wel aan je uitgezochte tracks toe, @:DJ11 ?
hmm ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net even wat flarden geluisterd, vind het nog wel meevallen.
Dat had ik zelf kunnen draaien, bij wijze van. Erg prettig begin!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommige schuiven gewoon door
Benieuwd wat je van deze sound vindt:Kerala Dust - Still There
Billie Eilish vind ik vaak ook wel wat hebben. Ook soms niet.quote:
Dan heb je alle meningen wel zo'n beetje samengevat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Billie Eilish vind ik vaak ook wel wat hebben. Ook soms niet.
Ik waai gewoon met alle winden mee.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je alle meningen wel zo'n beetje samengevat.
Jij kunt dat veel beter dan ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Winx - Don't Laugh.
Mix die er maar in…
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:02 schreef DJ11 het volgende:
De wat minder bekende opvolger van de single "Storm". Vandaag om overduidelijke reden maar eens tevoorschijn gehaald:Storm - Huri-Khan (radio edit)
Lucky's Law
Nee, de eerste single heette "Storm" (net als de bandnaam). Huri-Khan was de tweede single. In Nederland geen succes.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?
Ik gok er op dat dit HuriKhan heet…quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet helemaal. De opvolger van Storm is Storm?
Ach zo. Volgens mij ken ik Storm van Storm ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, de eerste single heette "Storm" (net als de bandnaam). Huri-Khan was de tweede single. In Nederland geen succes.
Zal ik binnenkort eens draaien dan. Of Melting doet het, want het heeft in de Top 40 gestaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach zo. Volgens mij ken ik Storm van Storm ook niet.
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:08 schreef brother52 het volgende:
Klinkt als de light versie van rammstein
Ha ik dacht al dat ik de stem herkende.quote:
Je kan ook niet luisterenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Samen met de rattenvanger van Hamelen…
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nichts neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben eindelijk weer eens een boek aan het lezen, een Duits boek dat erg makkelijk wegleest
We krijgen straks nog vrolijke nummers hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha ik dacht al dat ik de stem herkende.
Vrij depri muziek en niet erg weg van.
No news on the Western front.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nicht neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.
Ik eentje. En ik ga de rest zeker ook kijken. Indrukwekkend, inderdaad. Mooi gemaakt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben nu 2 afleveringen Als het water komt gekeken, indrukwekkend
Ja, maar ik was zo dom om het origineel te lezen.quote:
https://de.wikipedia.org/wiki/Maria,_ihm_schmeckt’;s_nicht!_(Roman) de opvolger ligt ook klaar en ik heb ook nog een ander boek van hem liggen. Volop boeken van hem te vinden in de kringloopwinkels in Duitsland. Hij schrijft heel relaxed en vlot. Dit boek is verfilmd zag ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke? Het laatste Duitse boek dat ik ooit heb gelezen was Im Westen nichts neues. Een mooi boek, maar daarna was ik wel voorgoed genezen van Duits lezen.
Is er best op vooruit gegaan, want het origineel is wat aan de saaie kant.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde - Cambodia (Luke Mornay Urbantronik mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |