Houden zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ken veel van de namen die hier gepost worden niet eens
SBS is nog erger.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:26 schreef Gunner het volgende:
al diezelfde lui die je in alle rtl-shows ziet
Beste antwoord ooit. Ik ook niet, maar ik kijk weleens het nieuws en dan druk ik altijd op vooruit spoelen bij sommige mensen. Vooral gideon en wybren kunnen mijn dag flink verpesten als ik ze ongevraagd en zonder waarschuwing te zien krijg.quote:
De enige die, samen met Angela de Jong, de megalomane Derksen weerwoord geeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:50 schreef Duiveltja het volgende:
Allemaal.
Hoewel die Sander Schimmelpik wel ok is. Niet altijd eens met hem,maar hij is wel eerlijk over zijn mening.
Is dat die man die zogenaamd geen Nederlands kan en alleen maar Engels spreekt in Nederlandstalige spelshows om zo te laten alsof er een echte professional aan tafel zit?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:43 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die neppe goochelaar. Victor mits?
Zijn grootste truc is dat hij tv tijd krijgt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Handen af van meester Frank Visser en Victor Brand he
Rappers Sjorsquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Aan wie heb jij een bloed hekel en krijg je spontaan vlekken als je hem/haar ziet?
Jij zapt reclameblokken weg, gok ik zo.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie al 2 keer Chantal Jansen, wat is daar mis mee?![]()
Zij is onderdeel van de Voice schandalen. Zij blijft in deze buiten schot, maar zij moet geweten hebben van de praktijken daar. Het kan niet zo zijn dat je erna een "ich es nicht gewusst" doet. Dat is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie al 2 keer Chantal Jansen, wat is daar mis mee?![]()
Maar ik stem op: Tim den Besten
Eigenlijk is het net FOK!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef DjVero het volgende:
Allemaal.
Eén groot, hypocriet, zelfpijpend, vooringenomen, nep zooitje.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:43 schreef Vuvuzelala het volgende:
Die neppe goochelaar. Victor mits?
Zijn grootste truc is dat hij tv tijd krijgt.
Zii deed toch alleen het laatste seizoen presenteren,?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zij is onderdeel van de Voice schandalen. Zij blijft in deze buiten schot, maar zij moet geweten hebben van de praktijken daar. Het kan niet zo zijn dat je erna een "ich es nicht gewusst" doet. Dat is ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |