Natuurlijk, maar als ik het als feit stel, zeggen ze dat ik spoken zie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoelang volg je al RLS? Al heel wat jaartjes
Als de bro's naar beneden lopen:quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef Harry het volgende:
De eerste actie van Kenzy is,dat ze een e-mail dicteert wat Isaac en Marciano tegen haar zeggen.....
Gewoon jou meningquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als ik het als feit stel, zeggen ze dat ik spoken zie.
Die irritaties hadden wel leuke beelden op kunnen leveren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:50 schreef Judiwi het volgende:
Ergens zullen de kookgroepen blij zijn. Als JW gewonnen had. Was Janet hoofd keuken geworden. En zouden alle boodschappen via haar gaan. Wendy was daar al niet blij mee.
Wtf. Wat een kut opmerkingquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "En jij? Bijnamen nicknamepjes, afkortingen?"
Sasha: "Nee,... ja een iemand noemt me altijd Sash"
Wanda: En Bern?"
Bern: "Zij (Sasha) heeft wel bijnamen ...matras van Apeldoorn"
Sasha: "Moet jij zeggen met je meerdere vriendinnen tegelijkertijd!"
Wanda: "Oooh ja jij bent er zo een he?! Jij bent er zo een. Ik had ook niet anders verwacht!"
Hoboken is in New Jersey USA.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
Hoboken is een plaats in Friesland volgens Wanda.
quote:
Een relax relativerend gesprek.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:06 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Jasper en JW praten over de stemming.
ze is toch niet dik?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:11 schreef chufi het volgende:
Hoeveel gaat Kenzi afvallen deze maand?
OK veel traplopen en stress...quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze is toch niet dik?heeft alleen een buikje wat ze accentueert steeds
Ze is gewoon heel blubberig. Niet eens zozeer dik, maar overal vetjes en blubbertjes, nergens een beetje strak.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze is toch niet dik?heeft alleen een buikje wat ze accentueert steeds
Zijn ieder geval gebruikte mattenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:22 schreef freaky40 het volgende:
Matten uit de Utopia loods zo te zien.
Die lagen nog ergens in de opslag bij Talpa.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:23 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn ieder geval gebruikte matten
Wie weet welquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die lagen nog ergens in de opslag bij Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |