Hopelijk wast ze zich dan welquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:28 schreef juul. het volgende:
[..]
Mirthe doucht om de 3 dagen heeft ze verteld
Vandaar dat ik als 'tegenpartij' dat risico niet eens zou willen nemen want teveel onbetrouwbare figuren die niet te peilen vallenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat niet op haar bek, want Isaac en Marciano gaan dan bepalen. Aanname, maar zit er niet ver naast denk ik.
uit de huishoudpot, ongetwijfeldquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff z'n capo is ook binnen
Die kan niet stil staan of zitten. Wierdoquote:
Dat hij dat niet van zichzelf wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
Helemaal krankjorum word je van die man
Hij vindt zichzelf geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat hij dat niet van zichzelf wordt.
Bah dat is wel vies dat Mirthe om de 3 dagen douched🙄 al helemaal als je een partner naast je hebt is het toch wel belangrijk dat je elke dag gedouched bentquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wast ze zich dan wel
In een ver verleden gingen mensen 1x per week onder de douche en waste zich de rest van de dagen gewoon bij de kraan
Hij heeft er wel de juiste neus voor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ie hoor, de zelfbenoemde halve Al Pacino
Dat je je elke dag moet douchen is wel erg achterhaaldquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:46 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Bah dat is wel vies dat Mirthe om de 3 dagen douched🙄 al helemaal als je een partner naast je hebt is het toch wel belangrijk dat je elke dag gedouched bent
De onderste helftquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ie hoor, de zelfbenoemde halve Al Pacino
Ik vind dat wel fijn elke dag heerlijk douchen voel ik me ook heerlijk fris🙂quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je je elke dag moet douchen is wel erg achterhaald
Helemaal niet goed voor je huid
Dat mag ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:48 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn elke dag heerlijk douchen voel ik me ook heerlijk fris🙂
Niet zomaar alles aannemen wat je hier leest hoorquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:46 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Bah dat is wel vies dat Mirthe om de 3 dagen douched🙄 al helemaal als je een partner naast je hebt is het toch wel belangrijk dat je elke dag gedouched bent
Zou leuk zijn als er mensen van Kenzy voor JW gaan, maar dat niet durfde te zeggen vanwege de grote bek die ze heeftquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:48 schreef Kakadylo het volgende:
Bij de meesten weet je wat ze gaan drukken dus het draait enkel om die paar stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |