Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu kijken in het Last of us topic!
Goeie tip, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
Onze man bij de Taliban is echt goed
7,5/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:gurneyisbestoke zie review
Waar is jouw review van Interstellar?quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tip, die ga ik kijken.Zie nu aflevering 3 staan maar dan ga ik ook maar naar NPO start.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar is jouw review van Interstellar?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
McConaughey draagt zeker bij aan het cijfer.
Risotto, salade.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes. En nee, geen bruine bonensoep @:AFCNiels
Curry.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes. En nee, geen bruine bonensoep @:AFCNiels
@Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Onze man bij de Taliban, titel wel een dikke cringe.
Aflevering 1 een 8,5.
Morgen mag ik er weer eentje kijken.
Ik eigenlijk ook. Het spijt me.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.
@DonRaja vindt dit wel een ludiek woord.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.
Moet haast wel, zal het vaccin zijn, ik kijk zelf overigens Breaking Bad opnieuw en dat met plezier, dat heeft Saul toch mooi voor elkaar gebracht.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft hij hartproblemen dan? @:Tarado
Ik vind dat men wel heel extreem op de bandwagon springt over deze zombieserie.quote:
Een zombieserie met een onderliggende boodschap. Right. (lol)quote:
Het zal iets met IQ te maken hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een zombieserie met een onderliggende boodschap. Right. (lol)
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zal iets met IQ te maken hebben.
Hij is tenminste duidelijk.quote:
“Delen is ook leuk.”quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |