We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snap wel dat ze de nieuwe TD een eigen keuze willen laten maken in de zomer en de kandidaten die ze graag wilden hadden er zelf geen oren naar. Dan vind ik dit een prima keuze, ook omdat Heitinga een prima ontwikkeling doormaakt met/bij Jong.
Snap ook niet zo waar die negatieve tendens van hem op gebaseerd is want die mensen kijken sowieso nooit Jong en weten dus niets over hem als coach maar roeptoeteren elkaar wat na.
Ik zou ook rondjes lopen voor een miljoenen salarisquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien Bogarde terughalen @:Powerloungen ?
https://nos.nl/video/2462(...)evangene-bij-chelsea
We zien het snel genoeg, voor Excelsior heeft hij tactisch weinig kunnen doen, nu zit er een week tussen, het is Cambuur maar je kan wel zien of ze het verdedigend beter op orde gaan hebben of niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjes
Dit zegt toch bar weinig over de kwaliteiten van Heitinga?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjes
Het zegt heel veel over de trainer die je wil zijn imo. Maar het zal ongetwijfeld de meest logische keuze zijn nu, Bosz niet eens gepolst?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zegt toch bar weinig over de kwaliteiten van Heitinga?
Snap de scepsis, verder. Hoewel dit de meest logische optie is. John kan er in principe ook weinig aan doen.
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zegt heel veel over de trainer die je wil zijn imo. Maar het zal ongetwijfeld de meest logische keuze zijn nu, Bosz niet eens gepolst?
Dat is toch al lang uit de lucht al is het nu zonder Overmars misschien wat moeilijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.
https://www.ad.nl/nederla(...)r-met-bosz~a35ed3d4/
En gezien de bestuurstechnische onrust denk ik dat het verstandig is om een interim aan te stellen. Niemand met een serieuze statuur gaat in willen stappen.
Heitinga's carrière.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
Zonde voor Heitinga's carrière dit. Lijkt wel de laatste jaren wat bij te leren van zijn fouten. Hoort ook wel bij een jonge trainer. Maar dit is echt direct een veel te grote stap vooruit.
heeft dat met intelligentie te maken dan? Technisch inzicht en omgaan met een grote groep meer denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Als trainer moet je gewoon een redelijke intelligentie hebben. De Davidsjes en Seedorfs, de Boers en ook Heitinga's vallen de laatste jaren steeds meer uit de mand.
(lol)quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Als trainer moet je gewoon een redelijke intelligentie hebben. De Davidsjes en Seedorfs, de Boers en ook Heitinga's vallen de laatste jaren steeds meer uit de mand.
Nou kom eens op met al die opties of zuig je dat net zo uit je duim als toen je zei dat zeppelin hoofd niet ontslagen zou wordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:08 schreef freaky40 het volgende:
Tja, zeer onverstandig besluit om Heitinga nu te laten zitten terwijl er opties genoeg zijn tot aan de zomerstop. Die TD zit er toch nog niet, voorlopig zeker niet tot de zomer want eerst moet die andere gast aangesteld worden en dat is pas half maart. TD is echt lange termijn en op de korte termijn had je betere stappen kunnen maken i.p.v. Heitinga nu maar voor de bus te gooien, god zegen de greep en met alle gevolgen van dien want het lek qua spel en zeker qua verdediging is nog lang niet gevonden zeker zonder nieuwe aanwinsten niet die je deze transfer periode had kunnen halen....Veel succes![]()
Die opties zijn al veelvuldig aangedragen hier dus die hoef ik niet meer te benoemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou kom eens op met al die opties of zuig je dat net zo uit je duim als toen je zei dat zeppelin hoofd niet ontslagen zou worden
Ik zou ze graag even willen horen wat zijn de realistische opties die Ajax op dit moment heeft en kom niet met Van Gaal want die geniet van zijn pensioen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die opties zijn al veelvuldig aangedragen hier dus die hoef ik niet meer te benoemen.
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou ze graag even willen horen wat zijn de realistische opties die Ajax op dit moment heeft en kom niet met Van Gaal want die geniet van zijn pensioen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Je valt uit de toon of door de mand.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Je solliciteert naar een baan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je valt uit de toon of door de mand.
Als ik jou was, zou ik dan maar niet solliciteren voor trainer.
Ik ben diep geschokt dat ik hier blij van word...quote:John Heitinga heeft aangegeven toe te willen werken naar een vaste opstelling en formatie.
Met wel de vraag of je heel serieus op zoek was naar een andere trainer als je een week na het ontslag de interim-trainer al voor de rest van het seizoen aanstelt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat de keuze nu gewoon beperkt is, en daarnaast heb je dan ook nog de kwestie td en voetbalman binnen de rvc.
Geen enkele coach met een goed stel hersenen gaat instappen of zich laten gebruiken voor een half jaar dus de keuze voor Heitinga is goed te begrijpen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat de keuze nu gewoon beperkt is, en daarnaast heb je dan ook nog de kwestie td en voetbalman binnen de rvc.
Jij met jouw IQ van 157 zou het vast beter doen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:27 schreef TheJanitor het volgende:
Na Frankie de Boer weer een trainer met een IQ van 70
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij met jouw IQ van 157 zou het vast beter doen!
En dan vlaanderen.be erbij halen om je punt te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
https://www.vlaanderen.be(...)or-solliciteren-naar
Het mag allebei, jammer man.
Laten we niet op alle slakken zout leggen, denk dat het punt een goed punt is: de moderne top trainer is vaak intelligent en moet ook in staat zijn een hele staf aan te sturen (denk dat je nog gaat schrikken als je een overzicht zou zien hoeveel mensen er tegenwoordig rond zo een eerste elftal hangen. Daar zitten bij wijze van spreke assistent voedingsdeskundigen bij.)quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je valt uit de toon of door de mand.
Als ik jou was, zou ik dan maar niet solliciteren voor trainer.
ja is regionale spreektaal zoals boven aangegevenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:23 schreef Scrummie het volgende:
Laat Tjacka met rust.
Ik keur uit de mand goed als regionale spreektaal.
@:Lenny_Leonard
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.
https://www.ad.nl/nederla(...)r-met-bosz~a35ed3d4/
En gezien de bestuurstechnische onrust denk ik dat het verstandig is om een interim aan te stellen. Niemand met een serieuze statuur gaat in willen stappen.
Hij heeft hem uiteindelijk gewoon ontslagen. Dat Bosz zich op TV wat op de vlakte houdt daarover zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier vind je je antwoord. Niks aan de hand tussen die twee lijkt me
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier vind je je antwoord. Niks aan de hand tussen die twee lijkt me
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.
Met VMBO Kader haal je het niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
voetbalautistengenotquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijn
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.
Het ging niet om het trainen maar om het spelen in de vermeende top in Bosz zijn geval, had Dennis gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijn
Wat dat betreft vind ik Ron Jans ook nog altijd een optie. Is gewoon een stabiele trainer die het altijd wel voor elkaar bokst.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uur
Je beperkt jezelf enorm daarmee, laten we zeggen dat Bosz een kandidaat is en Slot, dat is niet bijzonder veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uur
Van Gaal en Ten Hag begrepen dus eigenlijk niets van Ajax. Wat een flauwekulquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging niet om het trainen maar om het spelen in de vermeende top in Bosz zijn geval, had Dennis gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal en Ten Hag begrepen dus eigenlijk niets van Ajax. Wat een flauwekul
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigdequote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ga er nog even op door, was gewoon een leuke opmerking van Dennis, dankzij jou moet ik er weer om lachen.
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Ben het niet vaak eens met Derksen, maar gisteren had hij volkomen gelijk over Heitinga.
Johan Derksen. Toen gestopt met lezenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)Wc6P9zHVNa8OVb5OllqM
Ik ben het eens die man kraamt tegenwoordig enkel onzin uit, maar gisteren had hij een helder moment, de ouwe dibbes...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Johan Derksen. Toen gestopt met lezen
Waarom zou Wiegman dat willen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Na het Overmars gezeik vind ik de suggestie Wiegman wel een goede. Primeur voor de voetbalwereld natuurlijk (voor zo'n club), en laat direct zien hoe progressief je als club bent. Kan Ajax echt internationaal een prachtige reputatieboost geven.
Ik kan ook wel leven met een vaste aanstelling van Tokkie Sjonnie eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Na het Overmars gezeik vind ik de suggestie Wiegman wel een goede. Primeur voor de voetbalwereld natuurlijk (voor zo'n club), en laat direct zien hoe progressief je als club bent. Kan Ajax echt internationaal een prachtige reputatieboost geven.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigde
Los daarvan vind ik het wel vrij bizar dat je een toch wel goed presterende trainer laat gaan op de invulling van wat simpele assistenten. Snap eigenlijk ook niet waarom er nu zo relatief weinig druk op de positie van Flappie is.
inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Uurtje lang niks nuttigs zeggen. Gaat hel worden.
Moet van de sponsor hè, maar sowieso een programma waar je alleen maar 2 of 3 quotes van hoeft te zien, net als VI.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Zeldzaam. Wat zei ie ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben het eens die man kraamt tegenwoordig enkel onzin uit, maar gisteren had hij een helder moment, de ouwe dibbes...
Lekker low key naar een zender en programma waar echt werkelijk niemand naar kijkt. Ga dan bij Studio Voetbal zitten pipo! Kunt het programma beter op een CDtje branden en in de Kalverstraat gaan uitdelen, kijken er misschien meer mensen naar dan dat er naar dit programma kijken....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat @onlogisch en @GGMM hierover te zeggen hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigde
Laten we die vent geen podium geven aub.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
https://www.ajaxshowtime.(...)nga-slaat-nergens-op
Altijd stress als er druk op komtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Ron Jans ook nog altijd een optie. Is gewoon een stabiele trainer die het altijd wel voor elkaar bokst.
Aan de ene kant wel maar ik zie in hem niet echt een trainer van een topclubquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Ron Jans ook nog altijd een optie. Is gewoon een stabiele trainer die het altijd wel voor elkaar bokst.
Aan Van der Sar hoor je vrij snel (net als bij Schreuder en Heitinga) dat hij niet zo veel in zijn mars heeft. Dit i.t.t. types als Bosz, Ten Hag en Jonk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Typesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aan Van der Sar hoor je vrij snel (net als bij Schreuder en Heitinga) dat hij niet zo veel in zijn mars heeft. Dit i.t.t. types als Bosz, Ten Hag en Jonk.
Ik vind hem beter als rapper.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSVquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Morgen winnen en je staat op een punt van AZ, en hoogstwaarschijnlijk wip je over PSV heen.
Blijft bizar dat we er zo voor staan aangezien we laatst 7 wedstrijden achter elkaar niet hebben gewonnenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Morgen winnen en je staat op een punt van AZ, en hoogstwaarschijnlijk wip je over PSV heen.
Als je die allemaal had gewonnen had je helemaal los gestaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijft bizar dat we er zo voor staan aangezien we laatst 7 wedstrijden achter elkaar niet hebben gewonnen
En als je alles wint word je kampioen. Gras is groen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je die allemaal had gewonnen had je helemaal los gestaanwat zonde eigenlijk.
Aan de andere kant: als je alle gewonnen wedstrijden verloren had was je degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je die allemaal had gewonnen had je helemaal los gestaanwat zonde eigenlijk.
En Kudus naar het middenveld.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Leuke opstelling. Mijn voorkeur zou toch Alvarez op het middenveld zijn ten koste van Taylor. Bassey in het centrum.
Dat dacht PSV ook in de uitwedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cambuur kan er echt niks van. Dit wint Ajax makkelijk.
Dat niet alleen maar spelers malen weer acties ipv dat eeuwige gebrei onder eierhoofdquote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef over_hedge het volgende:
zien zowaar goed uitgespeelde aanvallen. het moet niet gekker worden
Dit, voor het eerst sinds maanden dat ik weer met veel plezier zit te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:53 schreef Wertha het volgende:
Het ziet er in bijna alles al beter uit dan bij Schreuder (m.u.v. de eerste paar wedstrijden van het seizoen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |