We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Snap wel dat ze de nieuwe TD een eigen keuze willen laten maken in de zomer en de kandidaten die ze graag wilden hadden er zelf geen oren naar. Dan vind ik dit een prima keuze, ook omdat Heitinga een prima ontwikkeling doormaakt met/bij Jong.
Snap ook niet zo waar die negatieve tendens van hem op gebaseerd is want die mensen kijken sowieso nooit Jong en weten dus niets over hem als coach maar roeptoeteren elkaar wat na.
Ik zou ook rondjes lopen voor een miljoenen salarisquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Misschien Bogarde terughalen @:Powerloungen ?
https://nos.nl/video/2462(...)evangene-bij-chelsea
We zien het snel genoeg, voor Excelsior heeft hij tactisch weinig kunnen doen, nu zit er een week tussen, het is Cambuur maar je kan wel zien of ze het verdedigend beter op orde gaan hebben of niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjes
Dit zegt toch bar weinig over de kwaliteiten van Heitinga?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het hier over de trainer die afgelopen zondag de ranglijst heeft uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer tegen Excelsior of all places toch? Ik kan inderdaad erg weinig met dat soort beroepsdemagoogjes
Het zegt heel veel over de trainer die je wil zijn imo. Maar het zal ongetwijfeld de meest logische keuze zijn nu, Bosz niet eens gepolst?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zegt toch bar weinig over de kwaliteiten van Heitinga?
Snap de scepsis, verder. Hoewel dit de meest logische optie is. John kan er in principe ook weinig aan doen.
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zegt heel veel over de trainer die je wil zijn imo. Maar het zal ongetwijfeld de meest logische keuze zijn nu, Bosz niet eens gepolst?
Dat is toch al lang uit de lucht al is het nu zonder Overmars misschien wat moeilijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.
https://www.ad.nl/nederla(...)r-met-bosz~a35ed3d4/
En gezien de bestuurstechnische onrust denk ik dat het verstandig is om een interim aan te stellen. Niemand met een serieuze statuur gaat in willen stappen.
Heitinga's carrière.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
Zonde voor Heitinga's carrière dit. Lijkt wel de laatste jaren wat bij te leren van zijn fouten. Hoort ook wel bij een jonge trainer. Maar dit is echt direct een veel te grote stap vooruit.
heeft dat met intelligentie te maken dan? Technisch inzicht en omgaan met een grote groep meer denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Als trainer moet je gewoon een redelijke intelligentie hebben. De Davidsjes en Seedorfs, de Boers en ook Heitinga's vallen de laatste jaren steeds meer uit de mand.
(lol)quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Als trainer moet je gewoon een redelijke intelligentie hebben. De Davidsjes en Seedorfs, de Boers en ook Heitinga's vallen de laatste jaren steeds meer uit de mand.
Nou kom eens op met al die opties of zuig je dat net zo uit je duim als toen je zei dat zeppelin hoofd niet ontslagen zou wordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 16:08 schreef freaky40 het volgende:
Tja, zeer onverstandig besluit om Heitinga nu te laten zitten terwijl er opties genoeg zijn tot aan de zomerstop. Die TD zit er toch nog niet, voorlopig zeker niet tot de zomer want eerst moet die andere gast aangesteld worden en dat is pas half maart. TD is echt lange termijn en op de korte termijn had je betere stappen kunnen maken i.p.v. Heitinga nu maar voor de bus te gooien, god zegen de greep en met alle gevolgen van dien want het lek qua spel en zeker qua verdediging is nog lang niet gevonden zeker zonder nieuwe aanwinsten niet die je deze transfer periode had kunnen halen....Veel succes![]()
Die opties zijn al veelvuldig aangedragen hier dus die hoef ik niet meer te benoemen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou kom eens op met al die opties of zuig je dat net zo uit je duim als toen je zei dat zeppelin hoofd niet ontslagen zou worden
Ik zou ze graag even willen horen wat zijn de realistische opties die Ajax op dit moment heeft en kom niet met Van Gaal want die geniet van zijn pensioen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die opties zijn al veelvuldig aangedragen hier dus die hoef ik niet meer te benoemen.
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou ze graag even willen horen wat zijn de realistische opties die Ajax op dit moment heeft en kom niet met Van Gaal want die geniet van zijn pensioen.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Je valt uit de toon of door de mand.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carrière.
Je solliciteert naar een baan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je valt uit de toon of door de mand.
Als ik jou was, zou ik dan maar niet solliciteren voor trainer.
Ik ben diep geschokt dat ik hier blij van word...quote:John Heitinga heeft aangegeven toe te willen werken naar een vaste opstelling en formatie.
Met wel de vraag of je heel serieus op zoek was naar een andere trainer als je een week na het ontslag de interim-trainer al voor de rest van het seizoen aanstelt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat de keuze nu gewoon beperkt is, en daarnaast heb je dan ook nog de kwestie td en voetbalman binnen de rvc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |