Geen enkele coach met een goed stel hersenen gaat instappen of zich laten gebruiken voor een half jaar dus de keuze voor Heitinga is goed te begrijpen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
de opties die ik voorbij heb zien komen willen kennelijk niet. Die argentijn bijvoorbeeld.
Ik denk ook dat de keuze nu gewoon beperkt is, en daarnaast heb je dan ook nog de kwestie td en voetbalman binnen de rvc.
Jij met jouw IQ van 157 zou het vast beter doen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:27 schreef TheJanitor het volgende:
Na Frankie de Boer weer een trainer met een IQ van 70
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij met jouw IQ van 157 zou het vast beter doen!
En dan vlaanderen.be erbij halen om je punt te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
https://www.vlaanderen.be(...)or-solliciteren-naar
Het mag allebei, jammer man.
Laten we niet op alle slakken zout leggen, denk dat het punt een goed punt is: de moderne top trainer is vaak intelligent en moet ook in staat zijn een hele staf aan te sturen (denk dat je nog gaat schrikken als je een overzicht zou zien hoeveel mensen er tegenwoordig rond zo een eerste elftal hangen. Daar zitten bij wijze van spreke assistent voedingsdeskundigen bij.)quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je valt uit de toon of door de mand.
Als ik jou was, zou ik dan maar niet solliciteren voor trainer.
ja is regionale spreektaal zoals boven aangegevenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:23 schreef Scrummie het volgende:
Laat Tjacka met rust.
Ik keur uit de mand goed als regionale spreektaal.
@:Lenny_Leonard
quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Bosz erin staat tegenover Van der Sar.
https://www.ad.nl/nederla(...)r-met-bosz~a35ed3d4/
En gezien de bestuurstechnische onrust denk ik dat het verstandig is om een interim aan te stellen. Niemand met een serieuze statuur gaat in willen stappen.
Hij heeft hem uiteindelijk gewoon ontslagen. Dat Bosz zich op TV wat op de vlakte houdt daarover zegt niet zoveelquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier vind je je antwoord. Niks aan de hand tussen die twee lijkt me
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier vind je je antwoord. Niks aan de hand tussen die twee lijkt me
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.
Met VMBO Kader haal je het niet meer inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heitinga's carričre.
Als trainer moet je gewoon een redelijke intelligentie hebben. De Davidsjes en Seedorfs, de Boers en ook Heitinga's vallen de laatste jaren steeds meer uit de mand.
voetbalautistengenotquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijn
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uurquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dennis had natuurlijk wel gelijk en verder is Bosz de betere optie tov Heitinga maar misschien dat ze eens verder moeten kijken dan die paar nederlanders die aanmerking zouden kunnen komen.
Het ging niet om het trainen maar om het spelen in de vermeende top in Bosz zijn geval, had Dennis gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag volgens mensenschuwe Dennis al helemaal een kuttrainer zijn
Wat dat betreft vind ik Ron Jans ook nog altijd een optie. Is gewoon een stabiele trainer die het altijd wel voor elkaar bokst.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uur
Je beperkt jezelf enorm daarmee, laten we zeggen dat Bosz een kandidaat is en Slot, dat is niet bijzonder veel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nederlandse trainer hoort er toch een beetje bij voor mijn gevoel. Het liefst dan Bosz maar ik ben dan ook al Bosz fan vanaf het eerste uur
Van Gaal en Ten Hag begrepen dus eigenlijk niets van Ajax. Wat een flauwekulquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ging niet om het trainen maar om het spelen in de vermeende top in Bosz zijn geval, had Dennis gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal en Ten Hag begrepen dus eigenlijk niets van Ajax. Wat een flauwekul
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigdequote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]Ga er nog even op door, was gewoon een leuke opmerking van Dennis, dankzij jou moet ik er weer om lachen.
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
Ben het niet vaak eens met Derksen, maar gisteren had hij volkomen gelijk over Heitinga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |