Die bepaalde spanning hangt er altijd al om die twee jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ en Babs zie ik zo ook nog een setje worden, steeds meer knuffels en Babs kust GJ al op de wang. Begin is er
Babs is denk ik meer van de Jeff typesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die bepaalde spanning hangt er altijd al om die twee ja
Maar je kunt niet in hun hoofd kijken wat ze exact denken
Ik kan me niet voorstellen dat Babette een kriebel krijgt van GJ...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die bepaalde spanning hangt er altijd al om die twee ja
Maar je kunt niet in hun hoofd kijken wat ze exact denken
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar @:greysbones .. je kunt geen bedrag plakken op de lol die ze hebben met opbouwen he
Dat ding is ook iets van 2,5m x 2,5m .. wat heb je eraan...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat als ze achteraf gaan kijken ze zich best bedonderd voelen
Jan Babs de monkeybar oefenenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ding is ook iets van 2,5m x 2,5m .. wat heb je eraan...
Babs heeft zelfs een blauwtje gelopen bij Jeffquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is denk ik meer van de Jeff types
Moeilijker anders denken
GJ is toch een beetje een boeren
Klopt, maar Jeff is bezet en na verloop van tijd wordt je zelfs verliefd op een boom. (uitspraak Utopia)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is denk ik meer van de Jeff types
Moeilijker anders denken
GJ is toch een beetje een boeren
Deurklink meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar Jeff is bezet en na verloop van tijd wordt je zelfs verliefd op een boom. (uitspraak Utopia)
kan ook, mssn wel op beidequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deurklink meen ik me te herinneren.
Ja die...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deurklink meen ik me te herinneren.
De strekking van de uitspraak is hetzelfde.quote:
Met een boom kun je tenminste knuffelenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De strekking van de uitspraak is hetzelfde.
ik krijg wel kriebels van GJ maar geen fijne kriebelsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Babette een kriebel krijgt van GJ...
quote:
Bij de Febo en die hebben er 1000 euro opgegooidquote:
Waarschijnlijk zetten ze er net als bij de voetbaltafel een paar balken onderquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk hangen met opgetrokken benen... top idee Ice
Zat ik ook al te bedenkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze er net als bij de voetbaltafel een paar balken onder
Dan kan Eunice m mooi gebruiken voorballet oefeningenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:14 schreef Amputalent het volgende:
Dat ding moet ook nog 60 cm de grond in.
Sowieso, anders kan Matin niet bij de onderste tredenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:14 schreef Amputalent het volgende:
Dat ding moet ook nog 60 cm de grond in.
ligplaats, er boven op . Als ze 1 keer hangend slingeren ligt dat ding om. Maar affijn, de spierbundels hebben weer een speledingetjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Zoë weet er vast een zitplaats van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |