Meer dan 40.000 mannen stemmen en minder dan 7000 vrouwen, vrouwen kijken dit bijna nietquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan het gemiddelde een 7.9 zijn als mannen op 8 zitten en vrouwen op 9.6.
Omdat 7,9 alle stemmen zijn, ook van profielen waarvan het geslacht niet is ingevuld.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan het gemiddelde een 7.9 zijn als mannen op 8 zitten en vrouwen op 9.6.
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:21 schreef Slayage het volgende:
Episode 3 got review bombed by men![]()
"The Last of Us" Long, Long Time (TV Episode 2023) - User ratings - IMDb
De gebruiker waar Nick op reageert heeft zijn account verwijderdquote:
Omdat Offerman politieke punten wil scoren. Duh.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:51 schreef MoreDakka het volgende:
Ugh. Waarom die lui niet gewoon negeren in plaats van dit soort eigengeilerij.
Tegen de mainstream in zwemmen ia niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De gebruiker waar Nick op reageert heeft zijn account verwijderd
Nou wat een punten zeg. Een verhaal heeft een homostel en er zijn sommige idioten en trolls die daar dan online wat over roepen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat Offerman politieke punten wil scoren. Duh.
Het was naar alle waarschijnlijkheid een zure alleshatende lutser die heeft getweet.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
Tegen de mainstream in zwemmen ia niet voor iedereen weggelegd.
Als je scrolt dan krijg je een screenshot te zien van de tweet. Iets met de bijbel. Geen idee of het een bekend iemand is of een random nobody.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was naar alle waarschijnlijkheid een zure alleshatende lutser die heeft getweet.
Social media is een godsgeschenkquote:Op zondag 5 februari 2023 14:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nou wat een punten zeg. Een verhaal heeft een homostel en er zijn sommige idioten en trolls die daar dan online wat over roepen.
waar zie jij dat het mannen warenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:21 schreef Slayage het volgende:
Episode 3 got review bombed by men![]()
"The Last of Us" Long, Long Time (TV Episode 2023) - User ratings - IMDb
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je scrolt dan krijg je een screenshot te zien van de tweet. Iets met de bijbel. Geen idee of het een bekend iemand is of een random nobody.
Staat aangegeven.quote:
bijdrage aan het verhaal(of ontwikkeling) zou ik het noemen, geldt gewoon voor alles. Als je bijvoorbeeld een serie hebt waar het gaat om het voorkomen van een invasie van groep X en we krijgen een hele aflevering over hoe een koppel hun relatie probeert te redden dat is het wel een filler. Deze aflevering is geen filler vanwege de brief, maar dat is mijn mening. Of deels filler als er kijkers zijn die de term filler serieus nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het ook wat eigenaardig om de derde aflevering van een serie een "filler" te noemen.
Die term betekende vroeger een aflevering waarvan je als kijker vond dat die er alleen was om aan de vereiste 22 afleveringen in een seizoen te komen. Wat houdt het in deze context eigenlijk in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dit was gewoon een mooi stuk universe buildingquote:Op zondag 5 februari 2023 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bijdrage aan het verhaal(of ontwikkeling) zou ik het noemen, geldt gewoon voor alles. Als je bijvoorbeeld een serie hebt waar het gaat om het voorkomen van een invasie van groep X en we krijgen een hele aflevering over hoe een koppel hun relatie probeert te redden dat is het wel een filler. Deze aflevering is geen filler vanwege de brief, maar dat is mijn mening. Of deels filler als er kijkers zijn die de term filler serieus nemen.
Mij boeit het geen flikker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'0Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op maandag 6 februari 2023 06:36 schreef Maanvis het volgende:
Vond Ellie wel leuk juist deze aflevering. Joel begint wel zwak voor d'r te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:'0“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Totaal geen last van, vind het een goede actricequote:Op maandag 6 februari 2023 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
De actrice die Ellie speelt heeft wel iets irritants over zich hangen kan er de vinger niet op leggen wat het precies is nog beetje apart hoofd heeft ze ook ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |