Volgende week is er weer staking van het streekvervoer. En aangezien ik niet enkel op de NS wil vertrouwen ga ik dan wel weer met de auto denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hopen dat er geen sneeuwstorm is, of storing of staking.
Toch fijn he die betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgende week is er weer staking van het streekvervoer. En aangezien ik niet enkel op de NS wil vertrouwen ga ik dan wel weer met de auto denk ik
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:35 schreef TaMieke het volgende:
Wij hebben onze kantoordag afgelast door de staking.![]()
Nou in de weekstart werd ons dus medegedeeld dat we nu 1x per week moeten komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denken
Waarom nu 1x pw?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou in de weekstart werd ons dus medegedeeld dat we nu 1x per week moeten komen.
Maar dat is dus een week uitgesteld.
Ene week maandag, andere week op dinsdag
Omdat de sfeer in het team niet te harden is. En blijkbaar is dit de oplossing volgens onze teamleider.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat de sfeer in het team niet te harden is. En blijkbaar is dit de oplossing volgens onze teamleider.
Dat die oudjes ons met de nek aankijken, doet er verder niet toe natuurlijk.
Vanochtend al bericht dat de trein naar Schiphol niet verder ging dan Hilversum i.v.m een kapot spoor. Paar Indiërs met hele grote koffers in de stress hoe ze dan op Schiphol moeten komenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denken
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend al bericht dat de trein naar Schiphol niet verder ging dan Hilversum i.v.m een kapot spoor. Paar Indiërs met hele grote koffers in de stress hoe ze dan op Schiphol moeten komen
Op de trein naar Eindhovenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpen
Was iemand anders al mee bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpen
38k klanten blijkbaar.quote:
Wow zelfs de Efteling platquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
38k klanten blijkbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-attracties-ontruimd
Maar sinds enkele minuten werkt het weer. Iets van twee uur geen stroom gehad.
Ho dat was geen kleintjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
38k klanten blijkbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-attracties-ontruimd
Maar sinds enkele minuten werkt het weer. Iets van twee uur geen stroom gehad.
Nee, sushi.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:06 schreef Senn88 het volgende:
Vanavond verse pasta met doperwtjes spekjes en kaassaus.
Niet doen dan, wat het ook is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zometeen nog een avond voor wat bewoners. Zo geen zin in
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritantquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritant
Gewoon naar teh interwebz gaan en googlen. Moet je hem gewoon kunnen vinden en installeren. Mits je TV compatible is natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:33 schreef Senn88 het volgende:
Weer veel te weinig gedronken. Heb hbo maar krijg de app niet op mijn smarttv gevonden. Daardoor kan ik niet in bed serie kijken. BAH
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritant
Sowieso andere mensenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.
Netflix disney etc allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar teh interwebz gaan en googlen. Moet je hem gewoon kunnen vinden en installeren. Mits je TV compatible is natuurlijk.
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.quote:
Ik heb spul in huis gehaald om soep te maken, dus staat nu de oven voor te verwarmen voor een pizzaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef Senn88 het volgende:
Moet nog steeds koken en ik geloofd dat ik geen ochtend mens meer ben :’)
Is wel waar. Ik ga 1x naar een kerstborrel en enkele dagen later heb okquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.
Soulmatequote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb spul in huis gehaald om soep te maken, dus staat nu de oven voor te verwarmen voor een pizza
Ik probeer al weken om 6.30 op te staan maar het lukt niet. 7.30 is het steeds heel ernstigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:04 schreef DrMarten het volgende:
Morgen weer thuiswerken dus lekker uitslapen tot 8.15
Je moet kunnen opzoeken of je TV compatible is voor HBO op hun site.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Netflix disney etc allemaal
Gevonden maar hbo laat t afweten
Precies. Gewoon in brand steken. Allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet kunnen opzoeken of je TV compatible is voor HBO op hun site.
Jij biedt je anders ook niet aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.
Ja ik kan helemaal niets. Eigenlijk is het een wonder dat ik nog leef.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.
Niet hier nee.quote:
Ik heb je idee van een hete douche gevolgd en nu oververhitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik kan helemaal niets. Eigenlijk is het een wonder dat ik nog leef.
Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb je idee van een hete douche gevolgd en nu oververhit.
6:30 is tegenwoordig uitslapen voor mijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik probeer al weken om 6.30 op te staan maar het lukt niet. 7.30 is het steeds heel ernstig
Die geef ik toch? Wees eens niet zo hysterisch jijquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:quote:
Jij en Friends?quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:
[ afbeelding ]
Snotverdomme m'n koffie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 06:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan deze scene denken als jij deze reactie post:
[ afbeelding ]
Ja hallo, ben jij nou een geemancipeerde vrouw?!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
6:30 is tegenwoordig uitslapen voor mij
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..
Maakt mij dat nóg aantrekkelijker in jouw ogen?quote:
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maatquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maat
quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar later als jij oud bent komen jouw kindjes jou bezoeken. Ik lig 5 jaar dood in mijn huis met de vliegenkuddes op het raam voor iemand denkt goh dat monster is heengegaan. Je moet wel wat voor die liefde over hebben..
Ditquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee als jij binnen 24 uur niet reageert op whatsapp gaan buurmeisje en ik de pliesie bellen.
Nee joh, je honden vreten je wel op.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog max 15 jaar hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, je honden vreten je wel op.
ach ja, dan ben je 50, daarna is er toch niks meer in het levenquote:
Ze bellen vast wel als je niet bent komen opdagen bij de bridge club.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jeetje wat defaitistischquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, dan ben je 50, daarna is er toch niks meer in het leven
Dan zien ze t toch wel aan de chip in je lijf?quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tegen die tijd bestaat whatsapp en fok nie meer maat
True.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Emigreren naar Frankrijk en met pensioenquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CotS?quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:39 schreef Debsterr het volgende:
Ken ik iemand in Groningen toevallig? We missen nog 1 keukendeurtje van IKEA
Ligt eraan hoe goed je in Friends-citaten kunt pratenquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt mij dat nóg aantrekkelijker in jouw ogen?
Die is niet meer geupdate..quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zien ze t toch wel aan de chip in je lijf?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
@:VoornaamAchternaam leeft dus nog!
How you doin'?quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je in Friends-citaten kunt praten
Die is de eendjes in het Park aan het voeren.quote:
Met zijn ontbindende lichaam?quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is de eendjes in het Park aan het voeren.
Goed mental image wel.quote:
Ze moeten IETS eten toch?quote:
Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brood is niet gezond dus dan maar dit
Is dit codetaal voor six feet under?quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is de eendjes in het Park aan het voeren.
Heb jij Q doodvermoordt, dat je blijft hameren op zijn heengaan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor six feet under?
Wat doe jij ondertussen op die begraafplaats?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor six feet under?
Foto's maken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat doe jij ondertussen op die begraafplaats?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat doe jij ondertussen op die begraafplaats?
Nah, dit is CL in normale doen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij Q doodvermoordt, dat je blijft hameren op zijn heengaan?
RIP aan mn nabestaanden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dit is CL in normale doen.
Lastig te zeggen. Toen hij nog leefde was het ook al een dooie.quote:
Ik ben begonnen aan the last of us. Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Toen hij nog leefde was het ook al een dooie.
Het spel of de serie?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan the last of us. Ben benieuwd.
Wat vind je ervan tot nu toe? De serie. Niet je motoriek.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De serie. Ik mis de motoriek voor de game.
Leukquote:Op zondag 5 februari 2023 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vind je ervan tot nu toe? De serie. Niet je motoriek.
Vanavond al toch?quote:
Hoeveel instrumenten kan je ondertussen nou al?quote:Op maandag 6 februari 2023 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
Gisteren een gitaar gekocht, het is erg comfy.
Ik kan nu 5 akkoorden spelen.
jeetje, bestaat dat nog?quote:Op maandag 6 februari 2023 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze week is mijn werk deels een priklocatie voor coronavaccinatie. Het ruikt gelijk naar oude mensen in de hal
Ik ben jack of all trades, master of nothingquote:Op maandag 6 februari 2023 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeveel instrumenten kan je ondertussen nou al?
Oudjes zijn leuk.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze week is mijn werk deels een priklocatie voor coronavaccinatie. Het ruikt gelijk naar oude mensen in de hal
Vol voor een instrument gaan kan lastig zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jack of all trades, master of nothing
Kan denk ik wel 20 dingen een klein beetje
i did not know thatquote:
quote:
Volgende week wel.quote:
quote:De vijfde aflevering van de HBO Max-serie The Last of Us gaat twee dagen eerder in première dan normaal. In plaats van dat de aflevering op maandag online verschijnt, debuteert de aflevering nu op zaterdag 11 februari.
Ja, blijkbaar hequote:
Mwa, niet mijn doelgroep. Zijn in mijn werk altijd de grootste zeikerds. En vind ze vooral stinkenquote:
Pislucht zekerquote:Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar he
[..]
Mwa, niet mijn doelgroep. Zijn in mijn werk altijd de grootste zeikerds. En vind ze vooral stinken
Neequote:Op maandag 6 februari 2023 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je lekker frietje gegeten?
Zou wel goede blokjes hebben als ik wat minder vettig wasquote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook wat om je goddelijke lichaam in stand te houden.
Onkruid vergaat niet door Qoronaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zit op mijn vaste flexplek
Hoe is het met @:Q. eigenlijk?
Dit.quote:
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Even ziek geweest eind vorige week en ik dacht weer volop aan het werk te kunnen. Gister na een halve dag bekaf. Vandaag maar thuis gebleven ipv naar kantoor. Zien hoelang ik het vandaag volhoud.
Oh nou, als je horoscoop het zegt dan moet je welquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.
Ik ben gewoon lam. En zelfs mn horoscoop zei dat ik vroeg naar bed moest
Onze baas is het daar vast mee eens! Ik ga meteen even lezen wat mijn horoscoop zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nou, als je horoscoop het zegt dan moet je wel
Daarom ook thuis aanbhet werknipv vanmiddag een overleg van 3 uur bijwonenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.
Ik ben gewoon lam. En zelfs mn horoscoop zei dat ik vroeg naar bed moest
Ik moet nog ruzie gaan maken met de baas.... of met mn collegaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Onze baas is het daar vast mee eens! Ik ga meteen even lezen wat mijn horoscoop zegt
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet nog ruzie gaan maken met de baas.... of met mn collega
Gezeik.
Ik moest dossier van collega overnemen om boete definitief te maken. Er stonden nog 2 terugbelverzoeken open die collega weigert te doen. En nu krijg ik dus van iedereen op mn flikker dat ik de bewindvoerder niet heb terug gebeld.quote:
Die berichten van collega's doorsturen naar de collega die het niet gedaan heeft en de teamleider in CCquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moest dossier van collega overnemen om boete definitief te maken. Er stonden nog 2 terugbelverzoeken open die collega weigert te doen. En nu krijg ik dus van iedereen op mn flikker dat ik de bewindvoerder niet heb terug gebeld.
Mijns inzins is dat mn collega zn taak.
Hier ook wel incompetente mensen. Als je dat jaren ziet en aangeeft zonder verbetering houd je vanzelf op. Nu shine ik zelf gewoon en doe alsof ik de rest niet ziequote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:16 schreef Senn88 het volgende:
Toch blij dat ik zelden te maken heb met collega’s die zich zo opstellen. Binnen mijn team sowieso niet. Daarbuiten een enkele keer.
Vertel ons allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven even niet meer zitten. Is er hier afleiding te vinden?
Nu al besloten dat fastfood de oplossing isquote:
Welk fastfood?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu al besloten dat fastfood de oplossing is.
Hoe is het met jou? Al een nieuwe baan? Al zat van iedereen die over je werk begint?
Fried chickenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welk fastfood?
2e gesprek vandaag verliep ook prima. Krijg deze week te horen wanneer ik kan beginnen.
Waarschijnlijk 1 maart. Dus tot die tijd vakantie zonder en verlofdagen voor in te hoeven leveren
Uit Kentucky?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fried chicken. En nice! Ga je weer een reisje maken?
Nope.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uit Kentucky?
Ik denk er wel over. Suggesties?
Natuurlijk mag je meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope.
Ligt eraan of ik meemag. London?
Dood.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zit op mijn vaste flexplek
Hoe is het met @:Q. eigenlijk?
Ik werk sowieso op halve kracht nu. Krona is een bitch. Gelukkig na vandaag anderhalve week vakantie dus kan mooi bij komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Even ziek geweest eind vorige week en ik dacht weer volop aan het werk te kunnen. Gister na een halve dag bekaf. Vandaag maar thuis gebleven ipv naar kantoor. Zien hoelang ik het vandaag volhoud.
T.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef Tegan het volgende:
Ik zie het leven even niet meer zitten. Is er hier afleiding te vinden?
Wel een vermoeiend griepje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is maar een griepje...
RIP aan de nabestaanden.quote:
Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsenquote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd superfris en fruitig als ik ziek ben.
Ja, jij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd superfris en fruitig als ik ziek ben.
Aansteller.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsen
Zo voelde het idd wel ja. Alsof de ingewanden even een harde reset dedenquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Aansteller.Overgeven is gewoon dat alle kwaadaardige demonen je lichaam verlaten.
Is dat de Great Reset?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo voelde het idd wel ja. Alsof de ingewanden even een harde reset deden
Ik had wel jeuk aan de bovenarm laatst. Zal wel de activatie van de chip zijn geweest.quote:
Liggend kotsen is wel de hel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris wel. Lag te rillen als een malle toen ik lag te kotsen
Kun je nu je draadloze oordopjes opladen met je arm?quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had wel jeuk aan de bovenarm laatst. Zal wel de activatie van de chip zijn geweest.
Nee. En ik zit ook niet vast aan de verwarming, dus de magneet werkt ook niet. Volgens mij werkt mijn chip maar halfquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je nu je draadloze oordopjes opladen met je arm?
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee. En ik zit ook niet vast aan de verwarming, dus de magneet werkt ook niet. Volgens mij werkt mijn chip maar half
Zwaartekracht moet z'n ding kunnen doen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet er wel kracht achter kunnen zetten, dat kotst het prettigst.
Dat kan het ook wel over de rand van het bed, maar vanuit je benen kotsen is fijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwaartekracht moet z'n ding kunnen doen.
Precies.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan het ook wel over de rand van het bed, maar vanuit je benen kotsen is fijn.
Verlost zijn van de impending doom is prettig ja.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:45 schreef Senn88 het volgende:
Kotsen heeft altijd wel iets opluchtends
Die heb ik, plus de griepprikquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.
Ik wel, maar nog steeds geen superpowers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die herhaalprik niet gehaald
Ik ook niet en toen kreeg ik coronaquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja daaaag, ben nu wel genoeg geprikt met corona.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook wel alle boosters blijven halen.
Dan ook niet klagen over slechte 5G ontvangst.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:50 schreef CherryLips het volgende:
4G is snel genoeg voor mijn trage breintje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ook niet klagen over slechte 5G ontvangst.
#boomerlifequote:Op woensdag 8 februari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
4G is snel genoeg voor mijn trage breintje.
ja, overdag als de zon schijnt. maar nu is het donker en koud..quote:
Net als mijn ziel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, overdag als de zon schijnt. maar nu is het donker en koud..
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)voor-417-cavias.htmlquote:Dierenopvang in Zwolle vraagt om voedselhulp voor 417 cavia's
In de afgelopen weken hebben medewerkers van de dierennoodopvang Flappus in Zwolle zo'n 417 cavia's gered uit een onveilige situatie. Door een tekort aan voedsel voor de beestjes, vraagt de opvang nu om hulp.
Ik was het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 06:12 schreef Tegan het volgende:
Ik moest trouwens meteen aan CL denken toen ik dit las.
[..]
Bron: https://www.nu.nl/binnenl(...)voor-417-cavias.html
Ah sorry, ik bedoelde zeker niet dat jij dat zou kunnen zijnquote:
De arme mensen in afrika zouden willen dat ze de cv man konden betalenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:39 schreef DrMarten het volgende:
Ketelmeneer op bezoek gehad. Weer ¤100 armer
Die hebben geen verwarming nodigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De arme mensen in afrika zouden willen dat ze de cv man konden betalen
wat moeten die mensen met een cv? die huizen zijn van leem en hebben geen ramenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het was een grapjequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah sorry, ik bedoelde zeker niet dat jij dat zou kunnen zijn. Ik dacht aan jouw beesten bij het beeld van zoveel hongerige cavia's
.
Heb daarover wel weer direct een klacht ingediendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien willen ze het wel!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hebben geen verwarming nodig
Gewoon hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moeten die mensen met een cv? die huizen zijn van leem en hebben geen ramen
zou eerder een airco willen danquote:
Suprise effect. Altijd fijn als het zo vaag is. Ik hou mijn hart al vast bij de gedachten dat ik straks de apk rekening weer krijgquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb daarover wel weer direct een klacht ingediend(niet over arme Afrikanen).
60 van de 100 euro was gepland vervangen van een pakking, wat je dan op de dag zelf van de monteur hoort. 4 contactmomenten voor de afspraak en nergens een melding dat die kosten eraan zitten te komen.
Ik heb mazzel dat ik het kan betalen, maar er zijn momenteel genoeg mensen die niet zomaar even een week aan boodschappen kunnen missen
Alleen omdat ik blank en rijk ben? Racist!quote:
Bij de APK weet je dat je iig die 30 euro voor de keuring kwijt bent. Dat weet je van tevoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Suprise effect. Altijd fijn als het zo vaag is. Ik hou mijn hart al vast bij de gedachten dat ik straks de apk rekening weer krijg
En ginger.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik blank en rijk ben? Racist!
Het gaat me ook niet om die 30 euro maar de rest. Maar ja pak zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij de APK weet je dat je iig die 30 euro voor de keuring kwijt bent. Dat weet je van tevoren.
Bij dienketel weet je ook dat er kosten aan kunnen zitten als er iets vervangen moet worden, maar meestal is het gratis.
Als het nu alleen de 40 euro voor het onderdeel dat vervangen is was, had ik er geen probleem mee gehad. Maar die 60 euro die bij hun al ruim van tevoren bekend was kannik wel pislink van worden.
Gelukkig binnenkort een dikke teruggave van de energierekening
Ja, ik heb eigenlijk niks te klagenquote:
Ik wel het levert alleen niks op afgezien van mensen die mij er voor in de grond boren dus ik ben er maar mee gestopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk niks te klagen
Tofquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:51 schreef Faxie het volgende:
Offerte voor nieuwe autoTestritje was leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:00 schreef Faxie het volgende:
Met een beetje geluk geleverd in mei, maar zal hoogstwaarschijnlijk pas later zijn, tot wellicht septemberJe begint al vroeg met je midlife crisis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders dan dat een toffe auto om te zien.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb nu ook het beeld van een kalende 60'er voor me. Het enige probleem is dat er geen tas golfclubs in de achterbak pastquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begint al vroeg met je midlife crisis.Anders dan dat een toffe auto om te zien.
Tja, het zou een chickie worden of een bakkiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je begint al vroeg met je midlife crisis.Anders dan dat een toffe auto om te zien.
Met open dak rijden gaf wel een koud koppie vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu ook het beeld van een kalende 60'er voor me. Het enige probleem is dat er geen tas golfclubs in de achterbak past
Met een beetje geluk geleverd in mei, maar zal hoogstwaarschijnlijk pas later zijn, tot wellicht septemberAls dat geen neuken wordt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt echt per auto leert de ervaring. Als je in de buurt bent doen we wwl een rondje Strandweg op Scheveningen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:07 schreef Faxie het volgende:
Jij zou er niet comfortabel in zitten denk ik trouwensJe trekt 'm aan als een jasje
Ik kom daar niet bepaald vaak meer, maar ik geef wel een seintjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt echt per auto leert de ervaring. Als je in de buurt bent doen we wwl een rondje Strandweg op Scheveningen.
Op de motorkap, op de achterkant...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, dat past nietOok niet met creatief zijn
Wil geen krassen of deukenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de motorkap, op de achterkant...
Tja...quote:
Met een beetje geluk geleverd in mei, maar zal hoogstwaarschijnlijk pas later zijn, tot wellicht septemberMooi ding Fax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben meer een aftandse auto bij de sloop.
Prima om ff af te raggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben meer een aftandse auto bij de sloop.
Met een beetje geluk geleverd in mei, maar zal hoogstwaarschijnlijk pas later zijn, tot wellicht septemberMooie wagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Noicequote:
Smooth.quote:
Too much?quote:
Een ride moet ook smooth zijn.quote:
quote:
quote:
quote:
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh, dat past nietOok niet met creatief zijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passen.
Jawel hoor heeft mijn broer ook. Past alleen zijn vriendin er niet bij in maar dat vind mijn broer niet zo ergquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar want een kinderstoeltje gaat ook niet passen.
Ook geen muntjes schuiven?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 19:18 schreef Faxie het volgende:
Nieuwe arcade in de buurt geopend, ik denk 'jeej lekker flipperen' dus even rondneuzen daar en geen flipperkast te zien
Sfeerloos hok ook verder, bleh.
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaanquote:
Hm is me niet opgevallen eigenlijk. Ik vond sowieso dat alles nogal dicht op elkaar stond, de hal was niet zo heel groot eigenlijk. Mijn radar stond ingesteld op flipperkasten, de rest nam ik niet echt opquote:
En dan gigantisch veel punten gespaard hebben, maar niks kunnen vinden om ze aan te bestedenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaan
Vroeger in Londen hele avonden aan besteed. Nog een paar sleutelhangers aan overgehoudenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt. Het enige waarvoor ik nog weer eens naar een kermis zou gaan
Dat heb ik nou met flipperkastenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger in Londen hele avonden aan besteed. Nog een paar sleutelhangers aan overgehoudeno en in Brighton ook. En Coney Island. En die game State heeft ze ook. Als er zo'n apparaat staat dan moet ik even spelen.
Op de kermis altijd bij een jonge knakker keer lief kijken of ik die ene net iets duurdere knuffel dan mochtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan gigantisch veel punten gespaard hebben, maar niks kunnen vinden om ze aan te besteden
Ja, de prijzen zijn vaak matig, maar de satisfaction van heel veel munten over die rand schuiven is al winstquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan gigantisch veel punten gespaard hebben, maar niks kunnen vinden om ze aan te besteden
Zo'n hele bergquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, de prijzen zijn vaak matig, maar de satisfaction van heel veel munten over die rand schuiven is al winst
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger in Londen hele avonden aan besteed. Nog een paar sleutelhangers aan overgehoudeno en in Brighton ook. En Coney Island. En die game State heeft ze ook. Als er zo'n apparaat staat dan moet ik even spelen.
En dat dan vaak ook met je laatste paar munten, dat je denkt dat het over is en dan BAM! hele berg munten over die randquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n hele bergkon je er weer een paar minuten tegenaan.
Of net als je wegloopt en dan hoor je toch nog een paar muntjes in dat bakje vallenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat dan vaak ook met je laatste paar munten, dat je denkt dat het over is en dan BAM! hele berg munten over die rand
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of net als je wegloopt en dan hoor je toch nog een paar muntjes in dat bakje vallen
Andere mensen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En andere mensen zo van "o nee ik dacht dat we klaar waren".
Dat vroeg ik mij vanmiddag ook al af.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andere mensen?
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?
Ga toch niet in m'n eentje naar zoietsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Andere mensen?
Wie ben jij en wat heb je met CL gedaan?
Lijkt me juist heerlijk. Niemand waar ik rekening mee hoef te houdenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga toch niet in m'n eentje naar zoiets
laatst geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Misschien weer eens naar Game State.
Heb je altijd last van veel prikkels waar kinderen zijn?quote:Op zondag 12 februari 2023 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst geweest.
wel erg veel prikkels
en kinderen
Net als die bejaardennin het casino. Lekker de hele avond muntjes in de fruitautomaat gooienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me juist heerlijk. Niemand waar ik rekening mee hoef te houden
Mannelijke variant van rammelende eierstokken? 🤔quote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je altijd last van veel prikkels waar kinderen zijn?
Kan. Idk.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannelijke variant van rammelende eierstokken? 🤔
De prikkels komen meer door alle lampjes en geluidjes, maar kinderen zijn ook wel een vervelende prikkelquote:Op zondag 12 februari 2023 15:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je altijd last van veel prikkels waar kinderen zijn?
Jij wil dus nooit papa worden?quote:Op zondag 12 februari 2023 17:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De prikkels komen meer door alle lampjes en geluidjes, maar kinderen zijn ook wel een vervelende prikkel
Neuh, ik ben 40. Ik ga echt niet nog aan kinderen beginnen.quote:
Ag als je als man 40 bent kan je opzich nog best papa worden mits je die ambitie hebt.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben 40. Ik ga echt niet nog aan kinderen beginnen.
Sowieso al genoeg mensen op deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |