Volgende week is er weer staking van het streekvervoer. En aangezien ik niet enkel op de NS wil vertrouwen ga ik dan wel weer met de auto denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hopen dat er geen sneeuwstorm is, of storing of staking.
Toch fijn he die betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgende week is er weer staking van het streekvervoer. En aangezien ik niet enkel op de NS wil vertrouwen ga ik dan wel weer met de auto denk ik
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:35 schreef TaMieke het volgende:
Wij hebben onze kantoordag afgelast door de staking.![]()
Nou in de weekstart werd ons dus medegedeeld dat we nu 1x per week moeten komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denken
Waarom nu 1x pw?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou in de weekstart werd ons dus medegedeeld dat we nu 1x per week moeten komen.
Maar dat is dus een week uitgesteld.
Ene week maandag, andere week op dinsdag
Omdat de sfeer in het team niet te harden is. En blijkbaar is dit de oplossing volgens onze teamleider.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat de sfeer in het team niet te harden is. En blijkbaar is dit de oplossing volgens onze teamleider.
Dat die oudjes ons met de nek aankijken, doet er verder niet toe natuurlijk.
Vanochtend al bericht dat de trein naar Schiphol niet verder ging dan Hilversum i.v.m een kapot spoor. Paar Indiërs met hele grote koffers in de stress hoe ze dan op Schiphol moeten komenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak komen. Gaan mensen rare dingen van denken
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend al bericht dat de trein naar Schiphol niet verder ging dan Hilversum i.v.m een kapot spoor. Paar Indiërs met hele grote koffers in de stress hoe ze dan op Schiphol moeten komen
Op de trein naar Eindhovenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpen
Was iemand anders al mee bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En liefdevol als jij bent heb je ze natuurlijk geholpen
38k klanten blijkbaar.quote:
Wow zelfs de Efteling platquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
38k klanten blijkbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-attracties-ontruimd
Maar sinds enkele minuten werkt het weer. Iets van twee uur geen stroom gehad.
Ho dat was geen kleintjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
38k klanten blijkbaar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-attracties-ontruimd
Maar sinds enkele minuten werkt het weer. Iets van twee uur geen stroom gehad.
Nee, sushi.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:06 schreef Senn88 het volgende:
Vanavond verse pasta met doperwtjes spekjes en kaassaus.
Niet doen dan, wat het ook is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zometeen nog een avond voor wat bewoners. Zo geen zin in
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritantquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritant
Gewoon naar teh interwebz gaan en googlen. Moet je hem gewoon kunnen vinden en installeren. Mits je TV compatible is natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:33 schreef Senn88 het volgende:
Weer veel te weinig gedronken. Heb hbo maar krijg de app niet op mijn smarttv gevonden. Daardoor kan ik niet in bed serie kijken. BAH
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, moet wel even. Anders is al mijn andere werk voor niets geweest. Maar vind dit altijd zo irritant
Sowieso andere mensenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer die participatie die je moet doen met "betrokken" inwoners voor je weer verder kan met je eigen plan.
Netflix disney etc allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar teh interwebz gaan en googlen. Moet je hem gewoon kunnen vinden en installeren. Mits je TV compatible is natuurlijk.
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.quote:
Ik heb spul in huis gehaald om soep te maken, dus staat nu de oven voor te verwarmen voor een pizzaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef Senn88 het volgende:
Moet nog steeds koken en ik geloofd dat ik geen ochtend mens meer ben :’)
Is wel waar. Ik ga 1x naar een kerstborrel en enkele dagen later heb okquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.
Soulmatequote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb spul in huis gehaald om soep te maken, dus staat nu de oven voor te verwarmen voor een pizza
Ik probeer al weken om 6.30 op te staan maar het lukt niet. 7.30 is het steeds heel ernstigquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:04 schreef DrMarten het volgende:
Morgen weer thuiswerken dus lekker uitslapen tot 8.15
Je moet kunnen opzoeken of je TV compatible is voor HBO op hun site.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Netflix disney etc allemaal
Gevonden maar hbo laat t afweten
Precies. Gewoon in brand steken. Allemaalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je alleen maar Covid van. Vraag maar aan Q.
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet kunnen opzoeken of je TV compatible is voor HBO op hun site.
Jij biedt je anders ook niet aan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is die handige man die ff aanbiedt te komen helpen? Met je praktische tips. Je lijkt rival wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |