Heeft al sinds zondag PON, zie SVquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om mee te doen ja, maar nog niet gewonnen.
Ik wou net werklaptop terug erbij nemenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:12 schreef PunkieePie het volgende:
Jaa! Goede reden om weer te stoppen met nuttige dingen
en wij hoe we van rob afkomenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob zit te denken hoe hij van zijn pijntjes af kan komen
Beste is op een camping gaan zitten met een biertje!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
seconden lijm op zijn stoelquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:14 schreef Kayro het volgende:
[..]
Beste is op een camping gaan zitten met een biertje!
Kan maar zoquote:
Tja de lobotomie heeft blijkbaar niet geholpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar wel een pinquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Lindsay: het ligt er ook aan wie PoN heeft...Charlotte dus niet.
Denk het niet. Ze hebben prijzen gewonnen en moesten nu nog even afrekenen.quote:
mis nog 20k, MichelA ??quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:19 schreef suzi1 het volgende:
bart en jak hebben iig 5000 gewonnen om mee naar huis te nemen
Chay en Ias elk 10000quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:21 schreef Jockari het volgende:
6 van jullie hebben in 3 duos vandaag een spel gespeeld... Dus 6 x 5000 euro is 30.000 euro. Waarvan Bart e,n Jacq elk 5000 euro hebben gewonnen. Waar zijn die andere 20.000 naar toe ?
Nee, ze mogen beide andere nomineren die geen vrijstelling hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:22 schreef ben34567 het volgende:
Mogen Charlotte en Chiara elkaar nomineren ?
Vaag wijf.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Chiara was wel echt zelfingenomen toen ze zei " wij hebben PoN."
D3nk dat ie er goed mee kan leven nu..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef PunkieePie het volgende:
Dan zal sowieso Ias genomineerd worden. Wie nog meer?
als er 2 van de 3 missies waren gelukt dan zou hij vrij zijn van nomi. had ik begrepenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef TheLuckyman het volgende:
Dit zal betekenen dat Jason niet meer genomineerd is? Anders zouden er 4 evt op het bord komen toch?
Ooooh had ik nog niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef TheLuckyman het volgende:
Dit zal betekenen dat Jason niet meer genomineerd is? Anders zouden er 4 evt op het bord komen toch?
Danny, Ias en Jac.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:23 schreef PunkieePie het volgende:
Dan zal sowieso Ias genomineerd worden. Wie nog meer?
Precies. Dus waarschijnlijk geluktquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als er 2 van de 3 missies waren gelukt dan zou hij vrij zijn van nomi. had ik begrepen
Daar weten we nog niet meer van toch? En ik kijk vanavond met vertraging, want yoga.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als er 2 van de 3 missies waren gelukt dan zou hij vrij zijn van nomi. had ik begrepen
Mich gaat nergens heen deze week.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:25 schreef suzi1 het volgende:
als rob moet kiezen tussen bart en mimi dan wete hij t wel
lekker ontspannen en oordopjes inquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Daar weten we nog niet meer van toch? En ik kijk vanavond met vertraging, want yoga.
Rob denkt ik ben weer niet de belangrijkste. Die kaart van oudste bewoner is nu wel opgebruikt. Rob naar huis graag! Kan toch de hele tijd niks met zijn knie!quote:
Daar kan hij niet veel aan doen en kan een ieder gebeuren daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Rob denkt ik ben weer niet de belangrijkste. Die kaart van oudste bewoner is nu wel opgebruikt. Rob naar huis graag! Kan toch de hele tijd niks met zijn knie!
ja stiekem leuk dat ze dit denkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Sja weet nu zeker dat Jason niet terug komt...haha, hij moest eens weten
Als Charlotte verstandig is zet ze Chiara erop en niet Bart of Michquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mich gaat nergens heen deze week.
Chiara heeft blijkbaar ook PONquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als Charlotte verstandig is zet ze Chiara erop en niet Bart of Mich
Dat kan toch niet, zij heeft toch een PONquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Als Charlotte verstandig is zet ze Chiara erop en niet Bart of Mich
Prive, en UIT de potquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:31 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze prive dat geld gewonnen of gaat het in de pot?
Kan ik mee levenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Degene die nu PoN hebben staan genomineerd, zo'n soort twist zou wel leuk zijn.
Ach een weekje ruzie met charlotte maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat is knap K*T dat die chiara een Ponheeft
1840euro per maand, das minimumloon ongeveerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Bart "voor hetzelfde geld had ik 460"
Mies "460?"
Bart "1 week"
hun weekbedrag waarschijnlijk
nou dat is wel meer dan minimumloonquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:33 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
1840euro per maand, das minimumloon ongeveer
en koop je een amg blijkbaar voor 30kquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
In België geen belasting op winst uit spelshows.
Helaas voor hun gaat volgens mij die vlieger niet opquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
Geld komt op een Nederlandse rekening eerst zodat de staat er kan van pakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
60 k heb je er eentje hier. Voor 30 k krijg je een a klasse.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:35 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
en koop je een amg blijkbaar voor 30k
Don't worry, alles zat achter een urenlange streamlock.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik heb alles gemist zie ik.. ik HOOP echt dat er een twist komt en alles ongedaan gemaakt wordt, dat lijkt me geweldig en ook passen bij het thema tenslotte. Als alles blijft zoals het is, mogen de mensen die geld getrokken hebben gelijk op de nominatielijst wat mij betreft.
Die is 'goed' met iedereenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef PunkieePie het volgende:
Ze willen Danny en Chayron nomineren?
Ik dacht dat Chiara goed was met Danny?
Jolien heeft niks met Dannyquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef PunkieePie het volgende:
Tuurlijk ze moeten hem toch saven en Danny gaat naar huis want die komt er wederom op En dan zeggen ze dat Danny en Charon teveel een bondje hebben wat een lachertjequote:
Jolien wil niet tegen Cha zeggen dat ze Mimi of Chichi doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
chichi tegen mimi : hahaha en she strikes again!!!
jolien en chichi willen dada en chay erop gaan zetten en zeggen dit niet tegen chacha
pff jolien wil iets niet doen omdat ze dan bij de kijkers gekloot is?
nee alsof we dit niet zien.. snake
confusionquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef PunkieePie het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
chichi wil rob en bart niet erop zetten
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:39 schreef ledn81 het volgende:
Jolien durft Lindsey ook.. ohnee toch niet..![]()
Ze willen Danny en Cheyron 'breken'. Goed idee sowieso. Al gaat Cheyron dan vast naar huis. Jonnie Boer nog steeds niet weg
Jason leeft voor t spel..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef Hoylei het volgende:
Dan wil ik Chiara's gezicht wel zien als Jason terug komt en alles uit de doeken doet
My thoughts...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:41 schreef Monique___ het volgende:
gewoon 1 knipje nu in zo'n stengel bovenin
[ afbeelding ]
Volgens mij is de kans groot dat Jolien kotelings op de bank zit. Iedereen voelt haar wispelturigheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Rapunsel is blij voor Chia, ze was bang dat zij anders op de bank zou komen...
Jason weet wie er wel en niet op hem hebben gestemd, dat gaat ook meetellen voor hemquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:41 schreef Kayro het volgende:
[..]
Jason leeft voor t spel..
Zal deze actie van de dames waarderen!!
heb niet het idee dat cha dat al doorheeftquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans groot dat Jolien kotelings op de bank zit. Iedereen voelt haar wispelturigheid.
Wat is kotelings?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans groot dat Jolien kotelings op de bank zit. Iedereen voelt haar wispelturigheid.
Nee Danny Die mag van mij weg maar ook Mich mag van mij weg. Die doet niet achter bij Danny is ook achterbaksquote:
Kracht om te mogen nominerenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat betekende power of nomination ook weer?
die gaat weer zooo huilen als dit uitkomtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:42 schreef suzi1 het volgende:
heeeerlijk dat dada denkt goed te zitten met chi
eerlijk, goed gespeeld chi <3
dat je iemand mag nomineren en zelf niet genomineerd kunt worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat betekende power of nomination ook weer?
🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
moeten we dus toch blikkies over de muur gaan gooien om rob terug naar de camping te lokken
Nee leuk!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:45 schreef PunkieePie het volgende:
2 streams op het heksenduo.. beetje jammer
Vertik het om videoland abbo te nemen, dus heb maar 1 streamquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:45 schreef PunkieePie het volgende:
2 streams op het heksenduo.. beetje jammer
Jolien twoface.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou eerst een omhelzing met jolien
Hypotheek/huur loopt natuurlijk door, daar zijn de onkosten voorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:48 schreef Monique___ het volgende:
wat een onzin wat jolien zegt, ik krijg geen geld en hoop dat mijn verblijf betaald is (daar)
ze krijgen gewoon maandgeld
🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:49 schreef suzi1 het volgende:
ben je straks de winnaar. pot staat nog maar op 10ooo
dr vent werkt tochquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:49 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hypotheek/huur loopt natuurlijk door, daar zijn de onkosten voor
Mich is een van mijn favorieten. Hij laat zich niet mee trekken in die bondjes van Chelsea, Danny en Chayron. En terecht. Vond het echt geweldig dat Chelsea daardoor weg is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:43 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee Danny Die mag van mij weg maar ook Mich mag van mij weg. Die doet niet achter bij Danny is ook achterbaks
ja maar ze heeft toch gewoon inkomsten nu, ze beweerde van niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:49 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hypotheek/huur loopt natuurlijk door, daar zijn de onkosten voor
Vorig jaar ging het verhaal dat ze 100euro per dag krijgen (bruto)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze heeft toch gewoon inkomsten nu, ze beweerde van niet.
confusion : ze zijn alle 3 genomineerdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:51 schreef Ireth het volgende:
Ze mogen er maar 1 noemen zegt Lot net? Dan krijgen we er weer 3..
Zijn blikkiesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:52 schreef suzi1 het volgende:
zooo zielig voor rob. die had 10ooo kunnen winnen
joa die heeft genoeg
Kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
confusion : ze zijn alle 3 genomineerd![]()
maar zal de febo niet willen.
Dat laatste is wel mooi meegenomen. Nomineren mag iedereen alquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat je iemand mag nomineren en zelf niet genomineerd kunt worden.
En nee ook niet Dannyquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:54 schreef BB-King het volgende:
Niets is wat het lijkt deze week dus zelfs met een PON zou ik mij niet veilig voelen.
Hoop echter dat ze dit niet doen. Wil dat zowel Chiara als Charlotte nog een tijdje blijven.
Zie het liefst een man vertrekken.
En nee, niet Rob!
Nee, dat hebben ze juist vervangen voor PONquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mooi meegenomen. Nomineren mag iedereen al
ja maar de eerste weken mocht je met de pon 3 nomineren , nu maar 1. evengoed de drie blondjes blijven er nog 2 weken in nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mooi meegenomen. Nomineren mag iedereen al
Of 2quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar de eerste weken mocht je met de pon 3 nomineren , nu maar 1. evengoed de drie blondjes blijven er nog 2 weken in nu.
zal toch wel een man weggaan deze keer.
Heeft de FEBO weer goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar de eerste weken mocht je met de pon 3 nomineren , nu maar 1. evengoed de drie blondjes blijven er nog 2 weken in nu.
zal toch wel een man weggaan deze keer.
hij begon over zn ex he. dat is niet echt lekker scorenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Dus Chiara heeft Danny gisteren bespeeld ? Dacht dat ze hem oprecht leuk vond.
Bitchje hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Dus Chiara heeft Danny gisteren bespeeld ? Dacht dat ze hem oprecht leuk vond. Ze is wel goed
Kindjes eten niet graag vis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:56 schreef Ireth het volgende:
Bordje van Ias vind ik nog het aantrekkelijkste er uit zien... en dat zijn droge aardappelen en een groenteburger...
hij sprak nog uit haar te vertrouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:58 schreef ben34567 het volgende:
Dus Chiara heeft Danny gisteren bespeeld ? Dacht dat ze hem oprecht leuk vond. Ze is wel goed
Die redt het wel tegen Chayron. Die is niet zo populair bij de kijkers. Rob en Danny hebben altijd het geluk gehad samen met 1 zwakke speler genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuke TV als Danny er wéér op komt...
3 keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuke TV als Danny er wéér op komt...
Daar gaan de meisjes dus de mist in!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:01 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die redt het wel tegen Chayron. Die is niet zo populair bij de kijkers. Rob en Danny hebben altijd het geluk gehad samen met 1 zwakke speler genomineerd te worden.
Ja we houden Rob er nog een week langer in🤣🤣🥳quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kans is groter deze week dat hij moet vertrekken.
Bij deze groep ben ik al lang blij dat ze ze gebruiken!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:04 schreef Jockari het volgende:
Is daar eigenlijk iemand die zijn mes en vork correct vast heeft ?
dat zou snel zijn. want heeft gister met chi gesproken dat hij wat meer kontakt zou gaan zoeken met jolienquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:02 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Jolien zei indertijd dat ze de minste band met Danny had.....sindsdien ook niet veel connectie tussen de twee
Ben benieuwd wanneer DaDa met zijn slijmronde bij haar start
Zat net naar Ias te kijken iddquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:04 schreef Jockari het volgende:
Is daar eigenlijk iemand die zijn mes en vork correct vast heeft ?
En als ie dat dan gaat doen is het slijmen vanwege PoN, terwijl ie gisteren al zei dat ie dat zou gaan doenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zou snel zijn. want heeft gister met chi gesproken dat hij wat meer kontakt zou gaan zoeken met jolien
omdat ze beiden niet zoveel met elkaar hebben
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij deze groep ben ik al lang blij dat ze ze gebruiken!
🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zat net naar Ias te kijken idd![]()
en die komt dan uit een 'goed' milieu![]()
Opgevoed door een nanny uit de US of A waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Door Charlotte danquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit zou de max zijn, beste scenario voor mij, en Charlotte als eerste gesaved, Chiara naar huis. Ergste scenario voor Chiara. Moest Jolien, niet zo meedoen met Chiara, zou ze zeer ver kunnen komen hebben, dit kost haar ‘kop’.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
confusion : ze zijn alle 3 genomineerd![]()
maar zal de febo niet willen.
Het is confusion week maar een PON ineens veranderen in een nominatie is geen confusion; dat is gewoon liegen en valse advertentie. En febo wil Chiara erin houden het is geen toeval dat juist zei de PON won.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:08 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Dit zou de max zijn, beste scenario voor mij, en Charlotte als eerste gesaved, Chiara naar huis. Ergste scenario voor Chiara. Moest Jolien, niet zo meedoen met Chiara, zou ze zeer ver kunnen komen hebben, dit kost haar ‘kop’.
Hopelijk kunnen de powers of nomination ook genomineerd worden
BB harder dan ooitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is confusion week maar een PON ineens veranderen in een nominatie is geen confusion; dat is gewoon liegen en valse advertentie.
Prachtig, ik hou van die jongen, hoe suf ook...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
ik zet het geluid aan
dada tegen ali wat kook jij: pasta , ei , frikandel
dada nee dat is geen koken
ali: rijst met kip uit een zak in de winkel, iets opwarmen van de winkel , soep ook opwarmen vanuit de winkel
jaa alleen dat commentaar van dada: dat is geen kokenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Prachtig, ik hou van die jongen, hoe suf ook...
Tja dat is het moderne koken he..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:13 schreef Monique___ het volgende:
ik zet het geluid aan
dada tegen ali wat kook jij: pasta , ei , frikandel
dada nee dat is geen koken
ali: rijst met kip uit een zak in de winkel, iets opwarmen van de winkel , soep ook opwarmen vanuit de winkel
Ik heb wel zin in een mopper stream met Robbie de Roverquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:13 schreef Jockari het volgende:
Om het op vrijdag toch nog aangenaam te hebben om de stream te volgen, moet Rob nog eens genomineerd worden vind ik.
Was verleden week 1 van de betere streams van de laatste seizoenen.
I know. Dit hoop ik gewoon.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is confusion week maar een PON ineens veranderen in een nominatie is geen confusion; dat is gewoon liegen en valse advertentie. En febo wil Chiara erin houden het is geen toeval dat juist zei de PON won.
Dat naïeve van hem vind ik niet erg, komt dat ik zie dat hij echt een goeie gast is, met het hart op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tja dat is het moderne koken he..
Dat hebben we iedere dag al, maar ik zie ook nog wel ruimte voor verbeteringquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een mopperstream met Robbie de Rover
Wie heeft er dan pon of vrijstelling???quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:14 schreef Fikkert2 het volgende:
Laat Jason nu maar terug komen met zn PON pin
Spel met water wat er op zondag is gespeeld, zei en lindsey waren gelijk geëindigd, in de DBK samen besloten Charlotte de winnaar dus PONquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie heeft er dan pon of vrijstelling???
Want als je pon hebt kunnen andere dan wel op jou stemmen?
Chiara pon
Jolien pon
Charlotte pon (hoe eigenlijk?)
Jason mogenlijk vrijstelling nom
Als je PON hebt heb je meteen vrijstellingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wie heeft er dan pon of vrijstelling???
Want als je pon hebt kunnen andere dan wel op jou stemmen?
Chiara pon
Jolien pon
Charlotte pon (hoe eigenlijk?)
Jason mogenlijk vrijstelling nom
Precies! Ook één van de weinige die door die hele act van Charlotte heen prikt. Klein maar dapper!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:50 schreef KraideN het volgende:
[..]
Mich is een van mijn favorieten. Hij laat zich niet mee trekken in die bondjes van Chelsea, Danny en Chayron. En terecht. Vond het echt geweldig dat Chelsea daardoor weg is.![]()
Ja ..nou zoals rob vanmorgen zei...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat naïeve van hem vind ik niet erg, komt dat ik zie dat hij echt een goeie gast is, met het hart op de juiste plaats.
Dan is Rob weer "gesjareld".quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:17 schreef suzi1 het volgende:
mss is de pon nu wel dat je dubbel zoveel mag nominiren
Ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt toch ook christenen die zich heel streng aan de bijbel houden en christenen die het meer als inspiratie gebruiken...? Laat iedereen toch lekker zelf bepalen hoe ze hun religie invullen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ..nou zoals rob vanmorgen zei...
Dat de leuke vrolijke jongen uithangen die verder niks doet gaat irriteren...
Bovendien komen er vraagtekens..
Hij is moslim...maar uitgebreid vertellen hoe hij gepijpt is..staat ern beetje haajs op elkaar
Bovendie dronk hij met het feestje alcohol...wat ook niet toestaan is
Nou als je binnenhuis je niet aan de regels prima..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:19 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet helemaal. Je hebt toch ook christenen die zich heel streng aan de bijbel houden en christenen die het meer als inspiratie gebruiken...? Laat iedereen toch lekker zelf bepalen hoe ze hun religie invullen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het over loonbelasting maar dit is spelbelasting wat je betaald en dat is geloof ik 30%
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Bericht van Mario390:
Hij is blij met de PON van Chiara.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Bericht van Mario390:
🤣🤣quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Bericht van Mario390:
Bart is een goede vent, maar voor het spel een beetje saai helaas. Ik gun hem namelijk wel de overwinningquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:24 schreef ledn81 het volgende:
Lief, Bart zag dat Mies in gedachten zat. Zegt tegen Mies dat als ie wil praten of hart wil luchten dat ie dat moet zeggen.
Niets is wat het lijkt deze week dus ik zou daar nog maar niet gerust over zijn....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Bericht van Mario390:
L8ndsey gaat straks met alleen een schone wasquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Lindsey zegt volgende keer gewoon pakken en niet overleggen is nu zo 30 k weg gepikt onder me neus
Inderdaad. Het kan ook dat Mario niet blij is met PON van Chiquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt deze week dus ik zou daar nog maar niet gerust over zijn....
Kan die dat zelf niet zeggen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
Bericht van Mario390:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |