Da's de beste indicator!quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:10 schreef SilverEyes het volgende:
Even een poosje niet wegen, want ik merk dat ik daar snel een beetje obsessief van wordt. Lekker veel bewegen en gezond eten, gaat best goed over het algemeen
Had in december een blouse gekocht die nog een beetje op m'n kont bleef hangen. Nu valt ie er soepel overheen. Vooruitgang!
Netjes. Hoef je in totaal nog maar 1 of 2 kilo of per maand?quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:21 schreef Sarabi het volgende:
In januari 3.1 kilo afgevallen.
Eens kijken of er de komende maanden nog 1 a 2 kilo af wil.
Als ik nu in totaal nog 2 kilo afval zit ik aan de lage kant van het gewicht waar ik al zo'n 6 jaar tussen schommel. En daar voel ik mij goed bij.quote:Op woensdag 1 februari 2023 10:23 schreef SQ het volgende:
[..]
Netjes. Hoef je in totaal nog maar 1 of 2 kilo of per maand?
Dit lijkt me ook het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 1 februari 2023 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik nu in totaal nog 2 kilo afval zit ik aan de lage kant van het gewicht waar ik al zo'n 6 jaar tussen schommel. En daar voel ik mij goed bij.
Maar de meeste mensen zullen het nog steeds veelste veel vinden en mijn bmi is dan ook nog te hoog.
Mijn eetbuien kunnen maanden durenquote:Op woensdag 1 februari 2023 10:24 schreef SQ het volgende:
Ik ben dus uiteindelijk 4,1 kilo "afgevallen" in januari en hoop de komende maanden 2 tot 3 kilo per maand vol te kunnen houden.
Zolang ik me niet overgeef aan eetbuien van 8 dagen moet dat kunnen.
Ja wel tussen haakjes omdat januari. De helft van dat gewicht was vocht natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn eetbuien kunnen maanden durenMaar 8 dagen is wel heel standaard ja.
Meer dan 4 kg: netjesKilo per week is geweldig.
Haha wauw mooie getallenquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik verschil 8,8 kg met 1 janauri(Oudjaarsavond met Chinees, alcohol en veel oliebollen)
En 5,8 kg met 2 januari.
Ik geloof dat dit een record is
En wie denkt dat ik aan het crashdiëten ben: ik probeer <2000 kcal te blijven en gezond te eten. Dat is mijn dieet. Soms blijf ik niet onder de 2000 kcal op een dag en heb afgelopen maand gewoon chocolade, brownie, appeltaart, hamburger en patat, pizza en mozart taler gehad
Ja tochquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:18 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook het allerbelangrijkste
Boks.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik miepte 2 dagen over IMMENSE HONGER, right. Dat heb ik normaal gesproken alleen maar in de 2 dagen voor de klats, maar was pas dag 19/20, dus leek me niet de reden.
GUESS WHAT.
Vaccinatiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik miepte 2 dagen over IMMENSE HONGER, right. Dat heb ik normaal gesproken alleen maar in de 2 dagen voor de klats, maar was pas dag 19/20, dus leek me niet de reden.
GUESS WHAT.
Aha!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
GUESS WHAT.
Aha! Dus je bent wel degelijk stuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar is het wel ooit allemaal mee begonnen ja
Daarom doe ik het wel om de paar dagen om toch iets van effect te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:39 schreef SilverEyes het volgende:
Besloten om me minder te gaan wegen, vandaag was de dag. In 10 dagen niets afgevallen![]()
#vooraltijddik
De eeuwige strijd in mijn.hoofd tussen dagelijks en wekelijks wegenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Daarom doe ik het wel om de paar dagen om toch iets van effect te zien.
Dit is precies de reden waarom ik niet niét elke dag durf te wegenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:39 schreef SilverEyes het volgende:
Besloten om me minder te gaan wegen, vandaag was de dag. In 10 dagen niets afgevallen![]()
#vooraltijddik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |