Boks.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik miepte 2 dagen over IMMENSE HONGER, right. Dat heb ik normaal gesproken alleen maar in de 2 dagen voor de klats, maar was pas dag 19/20, dus leek me niet de reden.
GUESS WHAT.
Vaccinatiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Dus ik miepte 2 dagen over IMMENSE HONGER, right. Dat heb ik normaal gesproken alleen maar in de 2 dagen voor de klats, maar was pas dag 19/20, dus leek me niet de reden.
GUESS WHAT.
Aha!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:05 schreef Lonaa het volgende:
GUESS WHAT.
Aha! Dus je bent wel degelijk stuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar is het wel ooit allemaal mee begonnen ja
Daarom doe ik het wel om de paar dagen om toch iets van effect te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:39 schreef SilverEyes het volgende:
Besloten om me minder te gaan wegen, vandaag was de dag. In 10 dagen niets afgevallen![]()
#vooraltijddik
De eeuwige strijd in mijn.hoofd tussen dagelijks en wekelijks wegenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Daarom doe ik het wel om de paar dagen om toch iets van effect te zien.
Dit is precies de reden waarom ik niet niét elke dag durf te wegenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:39 schreef SilverEyes het volgende:
Besloten om me minder te gaan wegen, vandaag was de dag. In 10 dagen niets afgevallen![]()
#vooraltijddik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |