SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja denk dat ze de gebeurtenis een beetje negeren thuis?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
Kim heeft dit al vanaf haar 19de
haar moeder weet het niet
haar vader wel maar die negeert het
???
Ik vindt die Jappie wel zo'n slappe hark. Iedereen was vol van hem hier, toe ik het net ging volgen.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een verschrikkelijk hyperactief gekakel zeg en slappe Jappie is er al helemaal aan gewend
ik denk dat KIm een hele fijne slachtofferrol heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja denk dat ze de gebeurtenis een beetje negeren thuis?
Denk dat het een grote dramaqueen is met veel issues...quote:Op zondag 29 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja denk dat ze de gebeurtenis een beetje negeren thuis?
Toen at Jappie nog bevroren frikandellen en kookte ie eieren in een waterkokerquote:Op zondag 29 januari 2023 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vindt die Jappie wel zo'n slappe hark. Iedereen was vol van hem hier, toe ik het net ging volgen.
wat ze heeft meegemaakt is ook wel echt heel kut, dat wil ik niet downplayenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat KIm een hele fijne slachtofferrol heeft
en daar helemaal niet uit wil
Lekker oprecht ookquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd of ze(Kim K) nog gaat praten met Wendy.
totaal nietquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat ze heeft meegemaakt is ook wel echt heel kut, dat wil ik niet downplayen
Geen idee, ik geloof niets meerquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze ziet veel wat er niet is....Gewoon ziekelijk jaloers en beetje simpel...Moet ze alweer een scheetje laten???quote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geeft dat een vrijbrief voor?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien in een uurfilmpje, die komen nu online vanaf 1000 uur ...quote:Op zondag 29 januari 2023 22:36 schreef Pindaaatje het volgende:
Is er ergens een filmpje van het gesprek tussen Esther en JW? De day after zeg maar?
ik doel iets van thuis. niet nodig om dat hier te herhalenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze ziet veel wat er niet is....Gewoon ziekelijk jaloers en beetje simpel...Moet ze alweer een scheetje laten???
verklaring. zie mijn bovenstaande reactiequote:
??quote:Op zondag 29 januari 2023 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik doel iets van thuis. niet nodig om dat hier te herhalen
Ik geloof het allemaal welquote:
ze heeft iets heftigs meegemaakt, het zou goed zijn als ze dat verwerkt met hulpquote:
Het is een JVJL geen ggzquote:Op zondag 29 januari 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze heeft iets heftigs meegemaakt, het zou goed zijn als ze dat verwerkt met hulp
en daarnaast heeft ze issues qua zelfbeeld en jaloezie, ook goed als ze dat verwerkt met hulp
en dat allemaal beter thuis. Ik vind dat ze morgen naar huis moet. En als ze zelf niet gaat, dan dat ze een gele kaart krijgt of haar familie haar er uit haalt.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies, vandaar het tweede deel van mijn reactie
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk voor Mirthe, en tweede uurfilmpje op weg naar 1K, nice ...![]()
[ afbeelding ]
Mirthe friends with benefits - 29 januari 2023.Krijg de filmpjes niet geopend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |