Ja lastig, ik heb hem als weg gezet bij de foto'squote:
Dat dus!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat Jason ze echt een week lang kan fucken vanuit die control room.
Geld uit de pot pakken is een mogelijkheid. Ik denk dat hij dat dan zou doen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Is toch lachen als Jason de keuze krijgt, of een weekje lang observeren en daarna nomineren of met 50k naar huis 👋🏽
Ben helaas bang van niet, juist hoe hij in zijn hoofd zit met allesquote:
Dat zou ook een mooie plottwist zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Is toch lachen als Jason de keuze krijgt, of een weekje lang observeren en daarna nomineren of met 50k naar huis 👋🏽
Hij houdt van het spel maar als straks in het huis die meter eens halveert zou dat echt de MAX. ZIJN!!!!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan/wegsturenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Het kan toch niet waar zijn dat Jason echt weg is, geen familie die hem kan steunen, in elk geval niet zover wij kunnen zien! Ik denk en hoop dat dit een mindfuck is!!!
Serves them right! Arme Jason!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:11 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij houdt van het spel maar als straks in het huis die meter eens halveert zou dat echt de MAX. ZIJN!!!!
Kijken hoe de spelers zich voelen met de helft op dat bord 50.000
Ooo dat zou ik hem mooi gunnenquote:Op zondag 29 januari 2023 10:07 schreef mike0709 het volgende:
Wat is er precies favoriet aan hem? Ik zie een klein betwetertje.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook , kan bijna niet geloven dat ze de grote favoriet gewoon weg laten gaan
Hij verdient t!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Er werd wel op gezinspeeld in de uitzending dat er nog wat met de jackpot ging gebeuren.
Overigens denk ik zelfs al bied je Jason 15k pakt hij het.
Op Ali.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:15 schreef Donna1000 het volgende:
nou Rob, op wie ga jij je irritatiepijlen nu richten?
Ali, zoals hij afgelopen dagen over hem sprak, de jaloezie spatte eraf!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:15 schreef Donna1000 het volgende:
nou Rob, op wie ga jij je irritatiepijlen nu richten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |