https://en.wikipedia.org/wiki/Rambutanquote:Op zondag 29 januari 2023 07:48 schreef mario390 het volgende:
zijn dat haren? wtf is dit??
[ afbeelding ]
oke en dit kregen ze zoquote:Op zondag 29 januari 2023 07:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rambutan
nee confusing week, dus verwarrende dingenquote:Op zondag 29 januari 2023 07:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke en dit kregen ze zo
en zort bloemenverfang?
Er staat ook romanesco broccoliquote:Op zondag 29 januari 2023 07:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee confusing week, dus verwarrende dingen
was chiara ook op stream 2?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
Chiara neemt de tandborstel van Charlotte mee naar de wc en legt hem ongeveer 3 minuten later terug. Maar waarom?
@DGK_Tegengasquote:Op zondag 29 januari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
Chiara neemt de tandborstel van Charlotte mee naar de wc en legt hem ongeveer 3 minuten later terug. Maar waarom?
Waarom vraag je dat aan ons?quote:
Ik denk dat dat de lege koffer van Rob isquote:
Als dat zo is heeft ze die vast door het toilet gehaald en moet ze er uit wat mij betreftquote:Op zondag 29 januari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
lag er gisteravond ook al, Lindsey struikelde er nog over en morste rode wijnquote:Op zondag 29 januari 2023 08:15 schreef Lpracing het volgende:
Niet alleen voor de bewoners is het confusing week maar ook voor ons de kijkers gaat ge bijna denken.
drom je?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:17 schreef mike0709 het volgende:
Zat Chiara nou net te poepen in de tuin?
dat heeft zij niet gedaan hoor,quote:Op zondag 29 januari 2023 08:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft ze die vast door het toilet gehaald en moet ze er uit wat mij betreft
Mario stop eens met vragen en vragen dit weten wij ook niet.quote:
Het staat op Twitter, dan moet het wel waar zijnquote:
heeft chiara met jolien bed gewisselt?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:24 schreef Hunter het volgende:
Nu weer slapende en snurkende mensen op de beide streams
Dat doet hij elke dag, pan water in de keuken opwarmen en daar mee douchenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:32 schreef mario390 het volgende:
nu gaat bart ook met en water
naar de badkamer
Ik denk gewoon "Bart"quote:Op zondag 29 januari 2023 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Staat daar nu "Trans"?
Goedemorgen Cos
Het alarm gaat zo om 09:00 uur, en de genonineerde moet direkt vertrekkenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:33 schreef Hunter het volgende:
[ twitter ]
Ze zeiden er niet bij wanneer de genomineerde het huis moet verlaten
ik niet ik heb warmwater inquote:Op zondag 29 januari 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat doet hij elke dag, pan water in de keuken opwarmen en daar mee douchen
dat doen ze elke ochtend, er is in de badkamer geen warm waterquote:Op zondag 29 januari 2023 08:34 schreef mario390 het volgende:
komisch dat met de water van a nach b
bringen
Droog water Mario, snap dat danquote:Op zondag 29 januari 2023 08:36 schreef mario390 het volgende:
hmm wat heeft chiara met de
water gemakt,haar haren zijn
drogen
zoals elke ochtend, heeft ze zich gewassenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:36 schreef mario390 het volgende:
hmm wat heeft chiara met de
water gemakt,haar haren zijn
drogen
Wees blij, nu staan ze niet uren onder de douche te fluisterenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:37 schreef mario390 het volgende:
dat is nur in deze land dat bij bb geen
warmwater in bad gevt
Ik heb je al verteld wat het isquote:Op zondag 29 januari 2023 08:41 schreef mario390 het volgende:
ik dacht deze komische zwarte
gekruisel in de wall is haren
Dt is heel goed mogelijk inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2023 08:49 schreef Hunter het volgende:
De muziek en de auto die ze vanochtend hoorden waren waarschijnlijk de arbeiders die de studio opruimden
Jammer dat wij niet weten wie op wie gestemd heeftquote:Op zondag 29 januari 2023 08:52 schreef Hunter het volgende:
Rob wil niet zeggen wie hij genomineerd heeft, maar het mag wel duidelijk zijn
Vermoedens zijn dat Jason en Charlotte stemmen hebben gekregenquote:Op zondag 29 januari 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat wij niet weten wie op wie gestemd heeft
quote:
twee dus maar. Geen Rob eb Danny dus dit keer.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vermoedens zijn dat Jason en Charlotte stemmen hebben gekregen
Teveel gegeten en gedronken dusquote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef mario390 het volgende:
bewohners klagen over buikpijn
hoofdpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://twitter.com/VOETBALSHIRTS16/status/1619591656390656000
denk ik nietquote:Op zondag 29 januari 2023 09:20 schreef engine het volgende:
Gelukkig gaat hij naar een secret room en krijgt hij vast power of nomination over de andere twee
Hoe moeten wij dat weten?quote:
Allemaal denken ze dat hij aparte ruimte gaat en terug komt. Dus lijkt mij dat het San een nutteloze nominatie is.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:23 schreef Hunter het volgende:
Jason begint nu ook te twijfelen of hij echt weg moet
Danny had Bart gestemdquote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor daar hebben we schijnheil Danny
Haha dat, kan hij speelt te veel hij is de mannelijke chiaraquote:Op zondag 29 januari 2023 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het blijft voor mij 'n vieze schijnheil
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2023 09:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze bewoners hebben echt te veel naar de andere BB seizoenen gekeken, het wordt voorspelbaar. Daarom zou je hem eigenlijk nu wel naar huis moeten sturen. Hoe vervelend en niet verdiend ook
Het kan ook zijn door al het geklaag hoe hij behandeld wordt ze hem laten gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 09:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze bewoners hebben echt te veel naar de andere BB seizoenen gekeken, het wordt voorspelbaar. Daarom zou je hem eigenlijk nu wel naar huis moeten sturen. Hoe vervelend en niet verdiend ook
Zou zomaar kunnen de FEBO is natuurlijk niet gebaad bij dat soort negatieve publiciteit.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn door al het geklaag hoe hij behandeld wordt ze hem laten gaan
Dat klagen over hoe het in een RLS gaat heeft er al wel vaker voor gezorgd dat bewoners moeten vertrekken
dann heb ik bang wegen chiaraquote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook zijn door al het geklaag hoe hij behandeld wordt ze hem laten gaan
Dat klagen over hoe het in een RLS gaat heeft er al wel vaker voor gezorgd dat bewoners moeten vertrekken
Iedereen moet een keer weg Mario. Niet te veel hechten aan iemand in een RLSquote:
Ik weet het, en dat is voor nu geslaagd. De rest van de week is nog maar afwachtenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is de hele opzet van deze week
Hebben het altijd over vorig jaar toen moest er ook zo iemand weg dat weten ze zelf dan ookquote:Op zondag 29 januari 2023 09:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles kan, maar zo’n abrupt vertrek verwacht je niet aldus Chayron
Geef hem dan ook geen ongelijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:35 schreef Hunter het volgende:
Jason heeft bij zoiets van "dan hoef ik niet meer terug ook"
hallo het zijn nu erst 2 wekenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen moet een keer weg Mario. Niet te veel hechten aan iemand in een RLS
Ja en? Er is ook iemand weggestuurd die er nog niet in is geweestquote:
Laten we dan voor hem hopen dat hij echt naar huis magquote:Op zondag 29 januari 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
ZO te horen vindt Jason het niet zo erg, hij liep al te klotuh met zijn gevoel, heimwee
Hij kan alleen maar denken ik zie iedereen straks weer
wie is weggestuurd?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en? Er is ook iemand weggestuurd die er nog niet in is geweest
Het kan allemaal ,overal rekening mee houden en vooral niet te veel hechten aan een bewoner
O nee ben ik de war met een andere RLS sorryquote:
Ja dat hoop ik ook echt voor hemquote:Op zondag 29 januari 2023 09:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laten we dan voor hem hopen dat hij echt naar huis mag
BB hoe gaat het inpakken
Jason, je speelt met mijn hoofd, ik zat al te klote met mijn gevoel, dus ik vraag me af of ik over 2 uur bij mijn opa en oma zit of dat je nog iets voor me hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ben ik de war met een andere RLS sorry
quote:Op zondag 29 januari 2023 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ben ik de war met een andere RLS sorry
Wat ik zo van hem hoor hoop ik van wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij zal toch niet echt naar huis moeten?
BB is onvoorspelbaarquote:Op zondag 29 januari 2023 09:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hij zal toch niet echt naar huis moeten?
Heb je Rob zien snaaien afgelopen avond?quote:
Rob mag wmb aanstaande zaterdag weg...quote:
Daar was het toch feest voor iedereen kon er van pakkenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Heb je Rob zien snaaien afgelopen avond?
Wie weet mag Jason straks achter iemand wegstemmen en stuurt hij Rob per direkt naar huisquote:Op zondag 29 januari 2023 09:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rob mag wmb aanstaande zaterdag weg...
Charlotte heeft toch nog niets gezegd was jorienquote:Op zondag 29 januari 2023 09:50 schreef Hunter het volgende:
Charlotte ook gestemd, geen echte klik en irritaties
Soort van leermomentje?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:51 schreef PunkieePie het volgende:
Waarom wil hij dit weten? Lijkt mij alleen maar een trap na
Ik deed het op geluidquote:Op zondag 29 januari 2023 09:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte heeft toch nog niets gezegd was jorien
Ja echt een domme reden.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:51 schreef engine het volgende:
Chayron met een absurd dom lul verhaal![]()
Maar hij veelt zich wel heel schuldig
Je moet naar de grote poll op facebook kijken. Dat is de beste leidraad. Daar waren Ilse en Danny heel close en stond Rob ver voor.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:28 schreef Wallie80 het volgende:
Zeg jongens, nog even terugkomend op alle polls op Twitter en fok, die bleken dus bijna allemaal niet te kloppen. Blijkbaar zijn er veel stemmers die alleen de dagelijkse show kijken of BB heeft zelf zijn keuzes gemaakt.
Ja die was subtielquote:Op zondag 29 januari 2023 09:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die sneer richting Rob, heerlijk.
Lekker voor 'm.quote:
wel en zij heeft hem ookquote:Op zondag 29 januari 2023 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara en michelangelo hadden niet op hem gestemd
chiara stemte op hem en zijquote:Op zondag 29 januari 2023 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat een klotezooi zeg, dus diegene die niets zeiden hebben niet op hem gestemt.
Ik vind echt niet leuk dat hij eruit moet
Niet zo snel Dotquote:Op zondag 29 januari 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Het was een prachtig avontuur zegt Jason en weg is hij
[ afbeelding ]
Nee, Charlotte wil dat hij hem niet krijgt. Da's wat anders...quote:Op zondag 29 januari 2023 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Michelangelo gelijk ik pak er een. Charlotte gelijk nee iedereen mag een kans hebben.
Het is ieder voor zichquote:Op zondag 29 januari 2023 09:57 schreef Kinga het volgende:
Nu discussie over speltickets in the wall. Ik vind het ook niet eerlijk dat Michelangelo gelijk alles als eerste wil kopen.
Individueel spel, ik had gewoon die coins er direct ingetrapt nu.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
MA fel op de tickets. Cha wil nu vooral dat hij ze niet pakt.
Als ik hem was had ik gewoon die muntjes erin geduwd. Jammer Charlotte.
Wat kan je met die ticketsquote:Op zondag 29 januari 2023 09:56 schreef engine het volgende:
Michelangelo claimed meteen de speltickets. Cha is het er niet mee eens.
Ja en ondertussen pakt nu niemand ze. Snap niet waar ze op wachten....toestemming van qeeun ChaCha?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Individueel spel, ik had gewoon die coins er direct ingetrapt nu.
Iedereen loopt tegelijk naar die wall. Wie heeft bepaalt dat SHOTGUN roepen je het recht geeft om ze te kopen als eerste? rot op. Als meerderen iets willen moet je het erover hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:58 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het is ieder voor zich
Charlotte heeft 35 munten, dan moet ze eerder zijn
Een spel spelenquote:
Ja gewoon pakkenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:58 schreef engine het volgende:
MA fel op de tickets. Cha wil nu vooral dat hij ze niet pakt.
Als ik hem was had ik gewoon die muntjes erin geduwd. Jammer Charlotte.
Of gewoon direct die coins er in knallen.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iedereen loopt tegelijk naar die wall. Wie heeft bepaalt dat SHOTGUN roepen je het recht geeft om ze te kopen als eerste? rot op. Als meerderen iets willen moet je het erover hebben.
Normaal wel maar niet in BB. Het is ieder voor zichzelfquote:Op zondag 29 januari 2023 09:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iedereen loopt tegelijk naar die wall. Wie heeft bepaalt dat SHOTGUN roepen je het recht geeft om ze te kopen als eerste? rot op. Als meerderen iets willen moet je het erover hebben.
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:01 schreef mario390 het volgende:
met zo en strakse aktie bring je nur
nog meer ruzie binnen
Laat het maar vlammen.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:01 schreef mario390 het volgende:
met zo en strakse aktie bring je nur
nog meer ruzie binnen
Je bent vergevenquote:
Ja maar dan moet je bijna letterlijk gaan vechten voor shit. Dat Charlotte bij wijze van zegt dat iemand MA moet vasthouden zodat zij die coins erin kan duwen. Dan wordt het fysiek.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Normaal wel maar niet in BB. Het is ieder voor zichzelf
quote:
Ik ook, zitten nog 1 of 2 in die ik het wel gun, maar aan de rest irriteer ik me dood.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:01 schreef Donna1000 het volgende:
Ik blijf het nu hoofdzakelijk volgen in de hoop dat Jason terug komt, voor de rest gun ik de overwinning eigenlijk niemand.
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 29 januari 2023 10:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je bijna letterlijk gaan vechten voor shit. Dat Charlotte bij wijze van zegt dat iemand MA moet vasthouden zodat zij die coins erin kan duwen. Dan wordt het fysiek.
Ja dit is dan gewoon oerdom. Ze heeft de meeste coins. PAK ZE DAN.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:02 schreef engine het volgende:
Charlotte wil ze zelf niet eens kopen![]()
Mag nu niemand ze meer kopen? Of iedereen mag maar niemand durft?
Het is geen ploeg met een hoge gun factorquote:Op zondag 29 januari 2023 10:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ook, zitten nog 1 of 2 in die ik het wel gun, maar aan de rest irriteer ik me dood.
Ze wilde ze maar wilde dat iedereen de kans kreeg om er 1 te kopen. Ze wilde ook 3 munten aan iemand geven daarvoor die ze niet zelf meer hadquote:Op zondag 29 januari 2023 10:02 schreef engine het volgende:
Charlotte wil ze zelf niet eens kopen![]()
Mag nu niemand ze meer kopen? Of iedereen mag maar niemand durft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |