Pasta pesto met kipquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Doe even normaal!quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
Is Mocro Maffia alleen op Videoland te kijken? Weet iemand dat?
Ik vond er geen flikker aan. Snap je hem?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik vond het eigenlijk best een matige aflevering. @:onlogisch
Of Windows Media Playerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen de echten luisteren muziek via Winamp
Of Sonique:quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Of Windows Media Player
[ afbeelding ]
Is @Zipportal al terug?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deadline klok overtreden @:Zipportal
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:26 schreef KingRoland het volgende:
apple music of spotify
@:ggmm
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:coco
@:lange_lans
Ideaal voor onderwegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.
wel jong van geest toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben redelijk op leeftijd dus heb een platenspeler.
Zeker. Ik heb mijn radio met cassette bandjes al een poos geleden weg gedaan.quote:
Thomasgod Hogelinggenot.quote:
Zit je nog in Porto?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb mijn radio met cassette bandjes al een poos geleden weg gedaan.
Heb het stukkie van Laurens ook maar gelezen, kan wel bevestigen dat het diversiteitsbeleid bij ons op de HvA doorgeslagen is naar de links-progressieve kant waar veel mensen zich niet tegen durven uit te spreken, want dan ben je egoïstisch tegenover de kwetsbaren in de maatschappij en wordt je ook zo weggezet. Terwijl het juist vaak paradoxaal is hoever je hierin kunt gaan, met name tov de Islam ivm hun standpunten tov vrouwen en homoseksuelen.quote:
wordt jequote:Op woensdag 1 februari 2023 07:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb het stukkie van Laurens ook maar gelezen, kan wel bevestigen dat het diversiteitsbeleid bij ons op de HvA doorgeslagen is naar de links-progressieve kant waar veel mensen zich niet tegen durven uit te spreken, want dan ben je egoïstisch tegenover de kwetsbaren in de maatschappij en wordt je ook zo weggezet. Terwijl het juist vaak paradoxaal is hoever je hierin kunt gaan, met name tov de Islam ivm hun standpunten tov vrouwen en homoseksuelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |