abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207745732

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De FOK! ONZ! Service desk bestaat uit: SwJ

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een SwJ, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over beslissingen van SwJ, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent SwJ in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij SwJ, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het normaal.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij SwJ/Paul/Flippiee niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gifTof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gifMaar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

3.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de huisregels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 11-03-2023 07:52:14 ]
pi_207745735
En weer open.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 januari 2023 @ 12:13:16 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207745864
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 11:31 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik zou niet volmondig nee kunnen zeggen dus vind zelf terecht dat topic weg is.
Het topic over wel/niet aanrijden van Exc rebellion is idd verwijderd omdat dit naar mijn mening een stapje tever gaat
Gr Paul - Moderator ONZ
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_207746647
Moderator zijn is géén vrijbrief om TT’s aan te passen.
  zaterdag 28 januari 2023 @ 15:45:25 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207748332
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 13:09 schreef Socios het volgende:
Moderator zijn is géén vrijbrief om TT’s aan te passen.
TT's aanpassen is een zwaktebod
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 28 januari 2023 @ 15:46:06 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207748341
-niet doen, gewoon niet-

[ Bericht 95% gewijzigd door SwJ op 28-01-2023 17:06:30 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_207858796
van deze

ONZ / Koppel her users aan elkaar. Wie passen er bij elkaar?

Voor de spellingscorrectie, het was me niet opgevallen, maar kunnen jullie in de TT er nog even "hier" ipv "her" van maken :'). excuses voor de typefout :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator zondag 5 februari 2023 @ 07:50:57 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_207859642
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 01:36 schreef kree het volgende:
van deze

ONZ / Koppel hier users aan elkaar. Wie passen er bij elkaar?

Voor de spellingscorrectie, het was me niet opgevallen, maar kunnen jullie in de TT er nog even "hier" ipv "her" van maken :'). excuses voor de typefout :P
Check.

En de fout in de OP dan? :'(
F.K.A. SuperwormJim
pi_207859648
quote:
99s.gif Op zondag 5 februari 2023 07:50 schreef SwJ het volgende:

[..]
Check.

En de fout in de OP dan? :'(
Ja FOK! bedoel je? die was minder erg, maar verbeter maar voor het goeie doel.

maandag 13 februari 2023 @ 10:02:59 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_207977127
zwaktebot
Een gedicht over Maanvis
pi_208130713
Wat is er aan de hand in dts :?
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 20:14:50 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208130987
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:01 schreef aloa het volgende:
Wat is er aan de hand in dts :?
Geen idee. Vertel eens. Jij komt er vaker dan ik.
F.K.A. SuperwormJim
pi_208131038
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:14 schreef SwJ het volgende:

[..]
Geen idee. Vertel eens. Jij komt er vaker dan ik.
Er worden allemaal posts verwijderd.
  Moderator vrijdag 24 februari 2023 @ 20:20:32 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208131126
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:16 schreef aloa het volgende:

[..]
Er worden allemaal posts verwijderd.
Ik zie 't. 14.gif
We zijn er mee bezig. Komt goed. Speel rustig DTS verder zonder je er druk om te maken.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 25 februari 2023 @ 04:54:36 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208135991
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef SwJ het volgende:

[..]
Ik zie 't. 14.gif
We zijn er mee bezig. Komt goed. Speel rustig DTS verder zonder je er druk om te maken.
Beste SwJ,

Ik ben ontzettend boos en gefrustreerd over de verwijdering van mijn posts in het dode topicspel topic op het forum. Ik bedoel, hallo? Dode topicspel is zo'n cruciaal onderdeel van mijn leven dat ik mijn huis heb omgebouwd tot een gigantisch dode topicspel-bord en mijn vrienden en familieleden heb verlaten om me volledig te wijden aan dit epische spel.

Maar nu blijkt dat ik mijn tijd heb verspild omdat mijn posts zonder enige waarschuwing zijn verwijderd. Wat is dit voor waanzin? Ik heb toch zeker het recht om mijn creatieve uitingen te delen in een spel dat op sterven na dood is?

En dan te bedenken dat ik mijn beste grap ooit heb gepost, en die is gewoon verdwenen als een scheet in de wind. Ik zal het je vertellen, SwJ, deze grap was zo grappig dat het zelfs een stel stenen aan het lachen zou maken. Maar nee, jij denkt dat het verwijderen van posts in een dode topicspel-topic een goede manier is om mensen te behandelen.

Ik eis dat mijn posts onmiddellijk worden hersteld en dat je je verontschuldigt voor de schade die je hebt aangericht aan mijn kostbare tijd en energie. Ik ben zo boos dat ik overweeg om mijn huis te veranderen in een gigantische voodoo-pop van jou en er elke dag spelden in te steken totdat ik voldoening heb gekregen.

Hoogachtend,

Maanvis
Een gedicht over Maanvis
  Moderator zaterdag 25 februari 2023 @ 09:22:45 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208136742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 04:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Beste SwJ,

Ik ben ontzettend boos en gefrustreerd over de verwijdering van mijn posts in het dode topicspel topic op het forum. Ik bedoel, hallo? Dode topicspel is zo'n cruciaal onderdeel van mijn leven dat ik mijn huis heb omgebouwd tot een gigantisch dode topicspel-bord en mijn vrienden en familieleden heb verlaten om me volledig te wijden aan dit epische spel.

Maar nu blijkt dat ik mijn tijd heb verspild omdat mijn posts zonder enige waarschuwing zijn verwijderd. Wat is dit voor waanzin? Ik heb toch zeker het recht om mijn creatieve uitingen te delen in een spel dat op sterven na dood is?

En dan te bedenken dat ik mijn beste grap ooit heb gepost, en die is gewoon verdwenen als een scheet in de wind. Ik zal het je vertellen, SwJ, deze grap was zo grappig dat het zelfs een stel stenen aan het lachen zou maken. Maar nee, jij denkt dat het verwijderen van posts in een dode topicspel-topic een goede manier is om mensen te behandelen.

Ik eis dat mijn posts onmiddellijk worden hersteld en dat je je verontschuldigt voor de schade die je hebt aangericht aan mijn kostbare tijd en energie. Ik ben zo boos dat ik overweeg om mijn huis te veranderen in een gigantische voodoo-pop van jou en er elke dag spelden in te steken totdat ik voldoening heb gekregen.

Hoogachtend,

Maanvis
Posts die ronduit beledigend zijn, op de man spelen, of anderszins niet conform de policy zijn, worden inderdaad verwijderd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_208171558
mag deze samenvatting:

Lienekien in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...

in de OP van deze?
kree in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...

Ik denk dat @Lienekien het zo mooi heeft omschreven, wss beter als ik zelf kon doen _O_

Oude update kan er dan wel uit, want dat omschrijft het wel tot nu toe.

(@Paul of @SwJ )

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 27-02-2023 21:13:36 ]
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 21:35:14 #18
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208172006
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:08 schreef kree het volgende:
mag deze samenvatting:

Lienekien in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...

in de OP van deze?
kree in ONZ / Beterschap voor Kree #4 Nieuw begin...

Ik denk dat @:Lienekien het zo mooi heeft omschreven, wss beter als ik zelf kon doen _O_

Oude update kan er dan wel uit, want dat omschrijft het wel tot nu toe.

(@:Paul of @:SwJ )
Staat erin 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
pi_208172032
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:35 schreef SwJ het volgende:

[..]
Staat erin 14.gif
Thx, verzoekje, kun je die eerste van lienekien uit de spoiler halen?

Dat laatste is de laatste post uit vorig topic, die kan dan eigenlijk wel in spoiler.

Lienekien heeft het zo mooi omschreven, dus vindt dat dat wel uit de spoiler kan, vooral omdat het even een totaal beeld geeft ook van de laatste aantal topics over een paar jaar. :)
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 21:46:44 #20
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_208172132
quote:
84s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:38 schreef kree het volgende:

[..]
Thx, verzoekje, kun je die eerste van lienekien uit de spoiler halen?

Dat laatste is de laatste post uit vorig topic, die kan dan eigenlijk wel in spoiler.

Lienekien heeft het zo mooi omschreven, dus vindt dat dat wel uit de spoiler kan, vooral omdat het even een totaal beeld geeft ook van de laatste aantal topics over een paar jaar. :)
Tis jouw topic. 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
pi_208172232
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2023 21:46 schreef SwJ het volgende:

[..]
Tis jouw topic. 14.gif
Thanks, ok zo wmb :)
pi_208226700
Kan het weer terug modjes?
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 22:27:14 #24