Met de beschikbare selectie toch niet zo heel raarquote:Op zondag 29 januari 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op nu staat die zo
[ afbeelding ]
Wat zei hij?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Spierballentaal van Heitinga, eens zien of dat ook omgezet gaat worden in winst.
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.
Nul creativiteit op het middenveld. Maar Tadic van de flank af is al een goede eerste stap.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef BobW het volgende:
Tadic spits, Kudus rechtsbuiten volgens Heitinga
Gewoon voorlopig laten zitten en op zoek naar een geschikte trainer.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Vink wil dat Heitinga het seizoen moet afmaken omdat hij er dicht op staat, mee geweest op trainingskamp en zulks...Nou ik moet het nog maar zien. Na winst zou ik hem nog niet gelijk aanstellen voor de rest van het seizoen. Deze wedstrijd kun je gewoon winnen, Schreuder zelfs. Kan volgende week wel weer anders uitpakken en dan zit je.
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig laten zitten en op zoek naar een geschikte trainer.
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.
De eerste trainer die ik ken die aanvallend en attractief voetbal wil spelen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen en dat dit niet kan. Hij wil aanvallend voetbal spelen.
Kan iemand dit even factcheckenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft de groep geconfronteerd met de stand, ze staan 5e en dat is gewoon onvoldoende als je CL wil spelen
Mag toch hopen dat er wel voor de wedstrijden tegen Union definitief iemand is aangesteld, eigenlijk. Zou zonde als de onrust van nu dat ook nog verkloot.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.
Wie gaat er zoeken dan?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken. Gewoon zoeken naar een geschikte trainer voor de rest van het seizoen, desnoods Frank of Peter en in de zomer echt doorpakken.
Ligt er aan hoelang de onderhandelingen duren.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt bij wijze van spreken ook over drie weken een trainer aanstellen.
Excelsior parkeert de bus, dus ik had niet verwacht dat het opeens totaal anders zou gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Het oogt in ieder geval weer lekker stroperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |