abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207802508
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Heb je nog lang volgehouden! Ik had dezelfde dag al een nieuwe besteld :')
Ik wilde dat ook, maar moest eerst even 10x slikken voordat ik me over de prijs van de nieuwe heen kon zetten. :X
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:19:01 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_207802559
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:11 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Ik wilde dat ook, maar moest eerst even 10x slikken voordat ik me over de prijs van de nieuwe heen kon zetten. :X
Oh, heb je zo'n koffierollsroyce? Ja dan is het wat anders misschien :P
disclaimer
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:19:35 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207802569
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:00 schreef SQ het volgende:

[..]
Heb je nog lang volgehouden! Ik had dezelfde dag al een nieuwe besteld :')
Leven zonder koffie is geen leven hoor
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:21:14 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_207802588
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Leven zonder koffie is geen leven hoor
Nou dat.
disclaimer
pi_207802642
Inderdaad een soort van koffierollsroyce ja. Ik hoorde mijn man vanmorgen tegen de kinderen zeggen: 'vanmiddag komt het nieuwe koffiezetapparaat, je kunt er zelfs suikerspinnen mee maken'. _O-
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 10:31:19 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207802674
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 07:52 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ja, in 2018 en had ik jaren eerder "moeten" doen.
Ik heb daarna het borstverkleiningstopic gevonden en las al de goede ervaringen ^O^ Wat heeft het jou opgeleverd?

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 07:56 schreef Vicky het volgende:
@:Majo 2x zelfs. Nooit spijt van gehad.
Ik las het ja, de eerste keer was er toch niet genoeg weggehaald h่? Hoe bepaal je wat de juiste cup voor je is? Ik ben wel bang dat mijn buik dan nog meer opvalt, die is nu in verhouding ongeveer net zo groot als mijn borsten :')

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:18 schreef SQ het volgende:
Ik had altijd relatief grote borsten en ik ben nog steeds niet klein bedeeld maar 85F is gelukkig nog geen reden voor dit soort handelingen. Heb er dan ook weinig last van. Als jongere had ik dat wel meer omdat kleren nooit pasten, maar tegenwoordig is de ruimte bij de buste wat ruimer bij de meeste merken _O-
Ik las dat het met een D cup al vergoed wordt dus puur op maat zou je er wel voor in aanmerking komen. Dat laatste klopt wel ja, mijn borsten passen tegenwoordig beter in blousjes en dergelijken! Al heb je natuurlijk wel die eeuwige opening tussen de knoopjes :X Of knoopjes die openschieten...

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 09:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik had op het vo een vriendin, die heeft op haar 18e een borstverkleining gehad. Ze zaten gewoon echt in de weg. Die heeft daar ook geen spijt van gehad. Ze kon haar vervolgopleiding niet eens fatsoenlijk doen met die dingen :o

Kom ik aan met mijn B-tjes..
Wow dat is wel ernstig. Zoveel last heb ik er ook niet van dat het me beperkt in mijn dagelijkse handelen maar ze zijn wel degelijk zwaar, hebben invloed op mijn rug/schouders en ik denk wel dat ik er meer gebogen door loop. Dus zeker iets om naar te kijken :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 09:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb nu een 70K ofzo, toen ik nog wat zwaarder was na de geboorte van de jongste een 75M. Ik overweeg het al jaren, maar het is toch best een flinke operatie en ik weet niet of ik het risico op gevoelloze tepels wil nemen. Ik stop binnenkort met de borstvoeding, maar daarna is het advies om nog minstens een jaar te wachten. Dus voorlopig hoef ik nog geen knoop door te hakken.
Het gevoel in mijn tepels vind ik denk ik 1 van de minst interessante dingen, al zal het natuurlijk best vervelend zijn. Je zou natuurlijk altijd een ori๋nterend gesprek kunnen hebben want de wachtlijsten zijn volgens mij best lang.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 09:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat kan nooit kwaad! En weet je, als je twijfelt, heb je er blijkbaar toch wel last van. Alleen dat is al een goede reden om het met een arts te bespreken :Y.
Dat vind ik een goed punt, ik loop er inderdaad al jaren mee :Y
5 - 28 februari Thailand O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:32:44 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_207802688
Vanaf D vergoed? Maar dan toch echt alleen als je er fysieke hinder van ondervindt lijkt me :P niet omdat het esthetisch beter zou zijn.

En dan zit er ook nog eens een wereld van verschil tussen een 65D en een 110D zeg maar :P
disclaimer
pi_207802734
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:31 schreef MaJo het volgende:
Ik las dat het met een D cup al vergoed wordt dus puur op maat zou je er wel voor in aanmerking komen.
Echt? :o
Hoe mensen en ervaringen verschillen :D
Ik zou janken als mijn 75E meer zou krimpen, vond het al lastig om te downsizen van F naar E. Kleiner zou helemaal onnatuurlijk voelen op mijn lijf.
quote:
Het gevoel in mijn tepels vind ik denk ik 1 van de minst interessante dingen, al zal het natuurlijk best vervelend zijn.
Nog een :o
Maar dat is dan in de context van hoe fijn de voordelen voor je zijn?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 10:42:14 #259
5428 crew  miss_sly
pi_207802776
Ik vind mijn 80E eigenlijk wel wat aan de grote kant en vind het nog steeds wel eens lastig met kleding. Zeker omdat ik ook brede schouders heb. Gewone bloesjes draag ik dus nooit.

Maar dat het gevoel in mijn tepels minder zou worden of zou verdwijnen, is voor mij nou juist altijd een van de redenen geweest om het niet eens te overwegen. Lijkt me echt vreselijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 10:42:24 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207802778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:32 schreef SQ het volgende:
Vanaf D vergoed? Maar dan toch echt alleen als je er fysieke hinder van ondervindt lijkt me :P niet omdat het esthetisch beter zou zijn.

En dan zit er ook nog eens een wereld van verschil tussen een 65D en een 110D zeg maar :P
Het wordt sowieso alleen vergoed als je er last van ondervind :Y Weet niet of dat alleen fysiek is of ook psychisch. En de verhoudingen zijn wel belangrijk ja, een cup D is anders op iemand van 1,60 dan iemand van 1,90 :D

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Echt? :o
Hoe mensen en ervaringen verschillen :D
Ik zou janken als mijn 75E meer zou krimpen, vond het al lastig om te downsizen van F naar E. Kleiner zou helemaal onnatuurlijk voelen op mijn lijf.
Ik ben ook altijd wel blij geweest met grotere borsten, toen ik nog 60 kilo woog en een C cup had. Toen werd het een D en een E, ook nog prima (ook meer kilo's trouwens ;)) maar inmiddels is het een 85G (of H, ik weet het nooit zeker :')) en begint het wel vervelend te worden. Het gewicht, de pijn in mijn schouders en rug, het zit gewoon in de weg.
quote:
Nog een :o
Maar dat is dan in de context van hoe fijn de voordelen voor je zijn?
Ik vind tepels gewoon niet zo boeiend :D Aanraking ervan doet me niet zo heel veel dus dat zou me niet veel boeien :)
pi_207802798
quote:

[..]
Ik heb daarna het borstverkleiningstopic gevonden en las al de goede ervaringen ^O^ Wat heeft het jou opgeleverd?
[..]
Ik las het ja, de eerste keer was er toch niet genoeg weggehaald h่? Hoe bepaal je wat de juiste cup voor je is? Ik ben wel bang dat mijn buik dan nog meer opvalt, die is nu in verhouding ongeveer net zo groot als mijn borsten :')
[..]
Ik las dat het met een D cup al vergoed wordt dus puur op maat zou je er wel voor in aanmerking komen. Dat laatste klopt wel ja, mijn borsten passen tegenwoordig beter in blousjes en dergelijken! Al heb je natuurlijk wel die eeuwige opening tussen de knoopjes :X Of knoopjes die openschieten...
[..]
Wow dat is wel ernstig. Zoveel last heb ik er ook niet van dat het me beperkt in mijn dagelijkse handelen maar ze zijn wel degelijk zwaar, hebben invloed op mijn rug/schouders en ik denk wel dat ik er meer gebogen door loop. Dus zeker iets om naar te kijken :Y
[..]
Het gevoel in mijn tepels vind ik denk ik 1 van de minst interessante dingen, al zal het natuurlijk best vervelend zijn. Je zou natuurlijk altijd een ori๋nterend gesprek kunnen hebben want de wachtlijsten zijn volgens mij best lang.
[..]
Dat vind ik een goed punt, ik loop er inderdaad al jaren mee :Y
Ik zou van een G/H naar een C/D gaan maar dat bleek uiteindelijk toch meer D/E te zijn. Had nog te veel last dus paar jaar later nogmaals geopereerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207802827
Borstopsom *O*

En lauwe koffie, echt Nikki, hoe heb je het vol gehouden. Wij zijn nog steeds verliefd op onze Jura O+
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 10:48:09 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207802838
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik zou van een G/H naar een C/D gaan maar dat bleek uiteindelijk toch meer D/E te zijn. Had nog te veel last dus paar jaar later nogmaals geopereerd
Wel jammer dat het niet in 1x goed ging, dat was waarschijnlijk wel balen?

Hoe lang zijn de wachttijden eigenlijk? Ik zie dat het bij klinieken meevalt maar gevoelsmatig zou ik liever naar het ziekenhuis gaan. Of doe je dat automatisch met een vergoeding?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:47 schreef exode het volgende:
Borstopsom *O*

En lauwe koffie, echt Nikki, hoe heb je het vol gehouden. Wij zijn nog steeds verliefd op onze Jura O+
_O- Wil je ook foto's erbij? O-)
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:50:00 #264
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207802858
Ik ben juist zo benieuwd wat voor maat ik ga krijgen in mijn zwangerschap :@ #teamittybittytittycommity maar ben wel blij dat ze me nooit in de weg gezeten hebben, vroeger ook met paardrijden nooit last gehad :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207802951
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe lang zijn de wachttijden eigenlijk? Ik zie dat het bij klinieken meevalt maar gevoelsmatig zou ik liever naar het ziekenhuis gaan. Of doe je dat automatisch met een vergoeding?
[..]
DM me. ;)

Ik ben eigenlijk meer een billenvrouw maar eej hallo borsten.
  Moderator / Colorchick woensdag 1 februari 2023 @ 11:02:25 #266
382129 crew  Donna
pi_207802994
quote:
17s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben juist zo benieuwd wat voor maat ik ga krijgen in mijn zwangerschap :@ #teamittybittytittycommity maar ben wel blij dat ze me nooit in de weg gezeten hebben, vroeger ook met paardrijden nooit last gehad :).
Zelfde team. En na mijn zwangerschappen zijn ze groter gebleven. Maar ik ben ook zwaarder dan ervoor. Dusja. Misschien worden ze wel weer ittybitty als ik af val.
pi_207803018
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 10:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]
Het was even balen, maar ben blij dat ik, zonder problemen, nogmaals mocht.
Ik ben geopereerd in het ziekenhuis. Moest 2 nachten blijven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 februari 2023 @ 11:20:38 #268
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207803193
Hey borsten! Daar kan ik over meepraten. Alleen geen vergroting, maar reconstructie. Samen met wat medestanders is onze conclusie wel al dat plastisch chirurgen soms flapdrollen zijn.
pi_207803336
quote:

[..]

Het heeft me opgeleverd dat ik beter in mijn vel zit.
Ze zaten mij echt in de weg. Met sporten, zwemmen (vreselijk toen ik als puber nageroepen werd met pamela anderson... :{ ), maar ook heel erg in mn kop.
Ik vond ze vreselijk en had zelfs zoiets van haal maar helemaal weg. Maar plat is ook zo plat en ik vind ze nu acceptabel.
Van mij hadden ze wel wat kleiner nog gemogen, maar qua verhouding klopt het gewoon wel zoals het nu is.

Vanaf dat ze begonnen te groeien als puber, had ik er een grondige hekel aan (het tietenlied van kinderen voor kinderen, ik had het geschreven kunnen hebben :Y ). In het begin kon ik nog wel leuke bh-tjes aan, maar op een gegeven moment kwam ik voor mijn gevoel echt in van die "oma dingen" en werd het bh's kopen echt een drama.

Wat ik het meest onprettige vond na de operatie, was het dragen van die bh dag en nacht. Ik had een vrij strakke gekocht denk ik. Het zat soms niet lekker en dan kon ik er niet van slapen. Maar ben er nog elke dag blij mee dat ik het heb laten doen.
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 12:08:45 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207803811
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Zelfde team. En na mijn zwangerschappen zijn ze groter gebleven. Maar ik ben ook zwaarder dan ervoor. Dusja. Misschien worden ze wel weer ittybitty als ik af val.
Hier zijn ze nog een maat groter en meer gaan hangen :')

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:05 schreef Vicky het volgende:

[..]
Het was even balen, maar ben blij dat ik, zonder problemen, nogmaals mocht.
Ik ben geopereerd in het ziekenhuis. Moest 2 nachten blijven
Dat is wel fijn ja :Y Ik zou zelf ook het liefst langer in het ziekenhuis blijven dan 1 nacht (als het mogelijk is). Ik ben een keer na 1 nacht naar huis gegaan omdat ik het wel goed vond gaan maar dat was toch een inschattingsfout :X

Met mijn neusoperatie vroeg ik aan de arts hoelang ik moest blijven. Hij zei "zolang als jij dat nodig vindt". Dat vond ik wel bijzonder, normaal willen ze je zo snel mogelijk weg hebben. Ik ben toen ook 2 nachten gebleven.
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 12:12:05 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207803854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:20 schreef Quoi het volgende:
Hey borsten! Daar kan ik over meepraten. Alleen geen vergroting, maar reconstructie. Samen met wat medestanders is onze conclusie wel al dat plastisch chirurgen soms flapdrollen zijn.
Ben je blij met de reconstructie?

Volgens mij zijn plastische chirurgen wel een beetje ijdeltuiten. Maar al zijn het flapdrollen, als ze het werk maar goed doen, dat is het belangrijkst.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:34 schreef Nijna het volgende:

[..]
Het heeft me opgeleverd dat ik beter in mijn vel zit.
Ze zaten mij echt in de weg. Met sporten, zwemmen (vreselijk toen ik als puber nageroepen werd met pamela anderson... :{ ), maar ook heel erg in mn kop.
Ik vond ze vreselijk en had zelfs zoiets van haal maar helemaal weg. Maar plat is ook zo plat en ik vind ze nu acceptabel.
Van mij hadden ze wel wat kleiner nog gemogen, maar qua verhouding klopt het gewoon wel zoals het nu is.

Vanaf dat ze begonnen te groeien als puber, had ik er een grondige hekel aan (het tietenlied van kinderen voor kinderen, ik had het geschreven kunnen hebben :Y ). In het begin kon ik nog wel leuke bh-tjes aan, maar op een gegeven moment kwam ik voor mijn gevoel echt in van die "oma dingen" en werd het bh's kopen echt een drama.

Wat ik het meest onprettige vond na de operatie, was het dragen van die bh dag en nacht. Ik had een vrij strakke gekocht denk ik. Het zat soms niet lekker en dan kon ik er niet van slapen. Maar ben er nog elke dag blij mee dat ik het heb laten doen.
Ik heb nooit echt aan sport gedaan maar het zou me zeker in de weg zitten met hardlopen. Als ik een keer ren dan ondersteun ik mijn borsten ook extra, anders doet het echt pijn.

Leuke bh's is ook al een eeuwigheid geleden ja, vanaf F heb je alleen maar saai tenten -O- Dat lijkt me wel leuk, om weer bh's te dragen met allemaal kleuren en printjes *O*

BH 's nachts vind ik ook niks nee. Heb dat na de bevalling een tijd gedaan wegens borstvoeding maar daar had ik sport bh's voor. Liever heb ik de meiden los, al kan dat soms ook wel weer in de weg zitten. Als ik op mijn buik ga liggen moet ik eerst mijn borsten even herschikken bijvoorbeeld :')
  woensdag 1 februari 2023 @ 12:21:21 #272
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_207803985
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij zijn plastische chirurgen wel een beetje ijdeltuiten. Maar al zijn het flapdrollen, als ze het werk maar goed doen, dat is het belangrijkst.
[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten :Y

Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.

Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
pi_207804043
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]
Ik heb nooit echt aan sport gedaan maar het zou me zeker in de weg zitten met hardlopen. Als ik een keer ren dan ondersteun ik mijn borsten ook extra, anders doet het echt pijn.

Leuke bh's is ook al een eeuwigheid geleden ja, vanaf F heb je alleen maar saai tenten -O- Dat lijkt me wel leuk, om weer bh's te dragen met allemaal kleuren en printjes *O*

BH 's nachts vind ik ook niks nee. Heb dat na de bevalling een tijd gedaan wegens borstvoeding maar daar had ik sport bh's voor. Liever heb ik de meiden los, al kan dat soms ook wel weer in de weg zitten. Als ik op mijn buik ga liggen moet ik eerst mijn borsten even herschikken bijvoorbeeld :')
Ik heb een paar echt mooie bh's in 75G :Y Wel voor naar een goede speciaalzaak gegaan. En ook een fijne sportbh, waarmee hardlopen prima gaat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207804211
Dit. Op de sportbh na.
Mooi in grotere maten heeft een fors hogere prijskaart, maar het is er zeker wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207804482
Zal ik nog een keer SuperBra in de groep gooien? SuperBra O+ Ze zitten in Rotterdam en Utrecht en je moet echt zo'n (gratis) passessie reserveren en dan krijg je goed maatadvies en ze dragen dingen aan die veel mooier zijn dat je zelf zou bedenken.

Kost wel klauwen met geld ja, dat dan weer wel :+
pi_207805118
O+ superbra O+

Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwanger :') dus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen :P maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt O+
pi_207805222
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
O+ superbra O+

Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwanger :') dus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen :P maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt O+
Precies dit
pi_207805242
:D
pi_207805253
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
O+ superbra O+

Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve test :') Maar ik denk dat de groei toen al ingezet had want ze zitten nog steeds prima. Alleen het meest rigide model knelt wat rond mijn ribben.

En de juiste maat is in heel veel gevallen een veel kleinere omvang en een veel grotere cup dan de meeste vrouwen denken.
pi_207805284
Ze kunnen er trouwens ook voedingbh's van maken als je zou willen. Tenminste toen deden ze dat, ik weet eigenlijk niet zeker of ze dat nog steeds doen.
pi_207805308
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve test :') Maar ik denk dat de groei toen al ingezet had want ze zitten nog steeds prima. Alleen het meest rigide model knelt wat rond mijn ribben.

En de juiste maat is in heel veel gevallen een veel kleinere omvang en een veel grotere cup dan de meeste vrouwen denken.
Ik vind dat nog heel schappelijke prijzen voor mooie, goede, grote bhs.
Plus een :Y op strakker maar groter.

Makkelijke eerste signaalvlag bij veel mensen is afzakkend bandje. Als je bandje afzakt, is je maat niet goed. Als je tiet eronderuitfloept ook niet trouwens.
pi_207805416
Het kunnen er ook vijf geweest zijn :@ Ik dacht altijd dat ik van die padded bh's nodig had voor stevigheid. Maar stevigheid komt uit de band, weet ik nu, en niet uit de cups. Nu heb ik ook frivole kanten gevalletjes die de boel echt prima in model houden.
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 14:17:12 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207805482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef Quoi het volgende:

[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten :Y

Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.

Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
Het is toch ook een beetje kunst wat ze maken en je wilt natuurlijk wel tevreden zijn over het eindproduct :+

Mijn arts die mijn neus opereerde was ook heel tevreden. "Fraaie neusbrug, zeer mooi resultaat". Ook hilarisch om die verslagen terug te lezen, echt vol trots over zijn eigen prestatie _O- Was sowieso wel een toffe arts, kwam 's avonds nog even langs in zijn eigen kleren of het allemaal goed ging. Echt heel lief O+

Wat bijzonder dat ze dit tegenwoordig zo kunnen doen h่? Ik hoop dat je mooie borsten krijgt :*

En inderdaad, een nachtje extra in het ziekenhuis na zo'n grote operatie is echt geen luxe. Ik wilde met mijn bbz snel naar huis maar er was toen een hittegolf en ik verging van de pijn. Ik zat ook in een soort hallucinerende toestand (wellicht door de narcose?) waardoor mijn man de ramen niet mocht openen omdat ik bang was dat er mensen naar binnen zouden klimmen :@ De foto die mijn arts aan het ziekenhuisbed had laten zien van mijn gebarsten eileider met daarin het embryo heeft me ook nog weken in het donker achtervolgd :X :'( Dus ja, de volgende keer laat ik me lekker langer verzorgen :Y
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 14:19:32 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207805512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb een paar echt mooie bh's in 75G :Y Wel voor naar een goede speciaalzaak gegaan. En ook een fijne sportbh, waarmee hardlopen prima gaat.
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.

Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen :o

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog een keer SuperBra in de groep gooien? SuperBra O+ Ze zitten in Rotterdam en Utrecht en je moet echt zo'n (gratis) passessie reserveren en dan krijg je goed maatadvies en ze dragen dingen aan die veel mooier zijn dat je zelf zou bedenken.

Kost wel klauwen met geld ja, dat dan weer wel :+
Goede tip ^O^
  Redactie Frontpage woensdag 1 februari 2023 @ 14:35:36 #285
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207805699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.

Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen :o
[..]
Goede tip ^O^
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:41:35 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207805769
quote:

[..]

wat fijn dat je borst met je eigen buikvet kan worden gevuld. Het lijkt me zoveel fijner dan zo'n enge kunstmatige implantaat die vrijwel altijd gaat lekken met alle gevolgen van dien.
in de haak.
pi_207805770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]
Goede tip ^O^
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
pi_207805789
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen?
Dan heb je een pronte boezem :Y)
pi_207805823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In de zin van stevig? :9
Ik vind de mijne het mooiste van heel mijn lichaam :@
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:48:33 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_207805847
Als er geen potlood blijft hangen ben je juist geslaagd!

Ik kan denk ik wel een kleurdoos laten plakken inmiddels :')
disclaimer
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:49:15 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207805861
Bij mij blijft nog altijd heel weinig hangen qua potloden, maar ik heb dan ook een zeer mini-cupmaatje. Mijn probleem is juist vaak dat ik qua omvang relatief een grotere maat nodig heb dan bij de cupmaat past. En ze zijn er gewoon niet he, BH's met een kleine (echt kleine) cup voor mensen met een wat bredere rug. Jammer. Ik werk dus maar met van die tussenstukjes die je er zelf extra tussen kunt plaatsen. Of ik draag gewoon lekker geen BH.
in de haak.
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:55:46 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_207805933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef trui het volgende:
Bij mij blijft nog altijd heel weinig hangen qua potloden, maar ik heb dan ook een zeer mini-cupmaatje. Mijn probleem is juist vaak dat ik qua omvang relatief een grotere maat nodig heb dan bij de cupmaat past. En ze zijn er gewoon niet he, BH's met een kleine (echt kleine) cup voor mensen met een wat bredere rug. Jammer. Ik werk dus maar met van die tussenstukjes die je er zelf extra tussen kunt plaatsen. Of ik draag gewoon lekker geen BH.
Geitenwollen sok! :D
Die brei je vast ook nog zelf :7
disclaimer
pi_207806032
quote:

[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
Dan heb je pronte, kleine of allebei.
pi_207806049
quote:

[..]

Een operatie van 8 uur, dat had ik niet verwacht :o. Maar heel fijn dat het op die manier kan!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
ฉ loveli
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 15:15:23 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207806155
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.
Dat heb ik ook ja, ik vind mijn naakte borsten echt witte melkers, totaal niet charmant :@ Mijn man vindt ze prachtig zoals ze zijn maar snapt het ook wel als ik er een paar maten af wil :)

quote:

[..]
De potloodtest is geen waardeoordeel, gewoon iets feitelijks :D In ieder geval hangen ze niet of zijn ze klein :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is het pront? Zowel mijn man als ik dachten dat het prompt was _O-
pi_207806188
Pront :Y

En hoe ze eruit zien is vele malen minder belangrijk dan hoe ze O+ voelen O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:19:39 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_207806204
Prompt is als je gilt als hij er onverwachts in knijpt.
disclaimer
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 15:22:00 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207806233
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Pront :Y

En hoe ze eruit zien is vele malen minder belangrijk dan hoe ze O+ voelen O+
Ze voelen wel heerlijk zacht O+ Maar dat zullen ze ook wel voelen met 4 maten eraf ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
Ja ik dacht dus 2 betekenissen _O-
pi_207806236
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
En als je dan prompt gilt, doe je het nog rap ook.
pi_207806246
Wie gooit prompt dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')