abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207805118
O+ superbra O+

Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwanger :') dus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen :P maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt O+
pi_207805222
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
O+ superbra O+

Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwanger :') dus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen :P maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt O+
Precies dit
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207805242
:D
pi_207805253
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
O+ superbra O+

Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve test :') Maar ik denk dat de groei toen al ingezet had want ze zitten nog steeds prima. Alleen het meest rigide model knelt wat rond mijn ribben.

En de juiste maat is in heel veel gevallen een veel kleinere omvang en een veel grotere cup dan de meeste vrouwen denken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207805284
Ze kunnen er trouwens ook voedingbh's van maken als je zou willen. Tenminste toen deden ze dat, ik weet eigenlijk niet zeker of ze dat nog steeds doen.
pi_207805308
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve test :') Maar ik denk dat de groei toen al ingezet had want ze zitten nog steeds prima. Alleen het meest rigide model knelt wat rond mijn ribben.

En de juiste maat is in heel veel gevallen een veel kleinere omvang en een veel grotere cup dan de meeste vrouwen denken.
Ik vind dat nog heel schappelijke prijzen voor mooie, goede, grote bhs.
Plus een :Y op strakker maar groter.

Makkelijke eerste signaalvlag bij veel mensen is afzakkend bandje. Als je bandje afzakt, is je maat niet goed. Als je tiet eronderuitfloept ook niet trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207805416
Het kunnen er ook vijf geweest zijn :@ Ik dacht altijd dat ik van die padded bh's nodig had voor stevigheid. Maar stevigheid komt uit de band, weet ik nu, en niet uit de cups. Nu heb ik ook frivole kanten gevalletjes die de boel echt prima in model houden.
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 14:17:12 #283
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207805482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef Quoi het volgende:

[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten :Y

Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.

Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
Het is toch ook een beetje kunst wat ze maken en je wilt natuurlijk wel tevreden zijn over het eindproduct :+

Mijn arts die mijn neus opereerde was ook heel tevreden. "Fraaie neusbrug, zeer mooi resultaat". Ook hilarisch om die verslagen terug te lezen, echt vol trots over zijn eigen prestatie _O- Was sowieso wel een toffe arts, kwam 's avonds nog even langs in zijn eigen kleren of het allemaal goed ging. Echt heel lief O+

Wat bijzonder dat ze dit tegenwoordig zo kunnen doen hè? Ik hoop dat je mooie borsten krijgt :*

En inderdaad, een nachtje extra in het ziekenhuis na zo'n grote operatie is echt geen luxe. Ik wilde met mijn bbz snel naar huis maar er was toen een hittegolf en ik verging van de pijn. Ik zat ook in een soort hallucinerende toestand (wellicht door de narcose?) waardoor mijn man de ramen niet mocht openen omdat ik bang was dat er mensen naar binnen zouden klimmen :@ De foto die mijn arts aan het ziekenhuisbed had laten zien van mijn gebarsten eileider met daarin het embryo heeft me ook nog weken in het donker achtervolgd :X :'( Dus ja, de volgende keer laat ik me lekker langer verzorgen :Y
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 14:19:32 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207805512
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb een paar echt mooie bh's in 75G :Y Wel voor naar een goede speciaalzaak gegaan. En ook een fijne sportbh, waarmee hardlopen prima gaat.
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.

Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen :o

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog een keer SuperBra in de groep gooien? SuperBra O+ Ze zitten in Rotterdam en Utrecht en je moet echt zo'n (gratis) passessie reserveren en dan krijg je goed maatadvies en ze dragen dingen aan die veel mooier zijn dat je zelf zou bedenken.

Kost wel klauwen met geld ja, dat dan weer wel :+
Goede tip ^O^
  Redactie Frontpage woensdag 1 februari 2023 @ 14:35:36 #285
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207805699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.

Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen :o
[..]
Goede tip ^O^
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:41:35 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207805769
quote:

[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten :Y

Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.

Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
wat fijn dat je borst met je eigen buikvet kan worden gevuld. Het lijkt me zoveel fijner dan zo'n enge kunstmatige implantaat die vrijwel altijd gaat lekken met alle gevolgen van dien.
in de haak.
pi_207805770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]
Goede tip ^O^
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
pi_207805789
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Adrian4 het volgende:

[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen?
Dan heb je een pronte boezem :Y)
pi_207805823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In de zin van stevig? :9
Ik vind de mijne het mooiste van heel mijn lichaam :@
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:48:33 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_207805847
Als er geen potlood blijft hangen ben je juist geslaagd!

Ik kan denk ik wel een kleurdoos laten plakken inmiddels :')
disclaimer
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:49:15 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207805861
Bij mij blijft nog altijd heel weinig hangen qua potloden, maar ik heb dan ook een zeer mini-cupmaatje. Mijn probleem is juist vaak dat ik qua omvang relatief een grotere maat nodig heb dan bij de cupmaat past. En ze zijn er gewoon niet he, BH's met een kleine (echt kleine) cup voor mensen met een wat bredere rug. Jammer. Ik werk dus maar met van die tussenstukjes die je er zelf extra tussen kunt plaatsen. Of ik draag gewoon lekker geen BH.
in de haak.
  woensdag 1 februari 2023 @ 14:55:46 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_207805933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef trui het volgende:
Bij mij blijft nog altijd heel weinig hangen qua potloden, maar ik heb dan ook een zeer mini-cupmaatje. Mijn probleem is juist vaak dat ik qua omvang relatief een grotere maat nodig heb dan bij de cupmaat past. En ze zijn er gewoon niet he, BH's met een kleine (echt kleine) cup voor mensen met een wat bredere rug. Jammer. Ik werk dus maar met van die tussenstukjes die je er zelf extra tussen kunt plaatsen. Of ik draag gewoon lekker geen BH.
Geitenwollen sok! :D
Die brei je vast ook nog zelf :7
disclaimer
pi_207806032
quote:

[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
Dan heb je pronte, kleine of allebei.
pi_207806049
quote:

[..]

Een operatie van 8 uur, dat had ik niet verwacht :o. Maar heel fijn dat het op die manier kan!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 15:15:23 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207806155
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:35 schreef Troel het volgende:

[..]
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.
Dat heb ik ook ja, ik vind mijn naakte borsten echt witte melkers, totaal niet charmant :@ Mijn man vindt ze prachtig zoals ze zijn maar snapt het ook wel als ik er een paar maten af wil :)

quote:

[..]
De potloodtest is geen waardeoordeel, gewoon iets feitelijks :D In ieder geval hangen ze niet of zijn ze klein :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is het pront? Zowel mijn man als ik dachten dat het prompt was _O-
pi_207806188
Pront :Y

En hoe ze eruit zien is vele malen minder belangrijk dan hoe ze O+ voelen O+
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:19:39 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_207806204
Prompt is als je gilt als hij er onverwachts in knijpt.
disclaimer
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 15:22:00 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207806233
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Pront :Y

En hoe ze eruit zien is vele malen minder belangrijk dan hoe ze O+ voelen O+
Ze voelen wel heerlijk zacht O+ Maar dat zullen ze ook wel voelen met 4 maten eraf ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
Ja ik dacht dus 2 betekenissen _O-
pi_207806236
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
En als je dan prompt gilt, doe je het nog rap ook.
pi_207806246
Wie gooit prompt dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')