Precies ditquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
superbra
Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwangerdus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen
maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt
Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve testquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Aure het volgende:
superbra
Ooit een keer een heleboel aangeschaft en toen werd ik echt 2 maanden erna ongepland zwangerdus nu pas ik ze eigenlijk niet meer goed. Maar wil pas weer nieuwe aanschaffen als ik een beetje ben afgevallen
maar je tieten gaan er wel echt op vooruit als je de juiste maat BH draagt
Ik vind dat nog heel schappelijke prijzen voor mooie, goede, grote bhs.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had twee dagen na zes bh's voor 300 euro een positieve testMaar ik denk dat de groei toen al ingezet had want ze zitten nog steeds prima. Alleen het meest rigide model knelt wat rond mijn ribben.
En de juiste maat is in heel veel gevallen een veel kleinere omvang en een veel grotere cup dan de meeste vrouwen denken.
Het is toch ook een beetje kunst wat ze maken en je wilt natuurlijk wel tevreden zijn over het eindproductquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten
Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.
Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb een paar echt mooie bh's in 75GWel voor naar een goede speciaalzaak gegaan. En ook een fijne sportbh, waarmee hardlopen prima gaat.
Goede tipquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
Zal ik nog een keer SuperBra in de groep gooien? SuperBraZe zitten in Rotterdam en Utrecht en je moet echt zo'n (gratis) passessie reserveren en dan krijg je goed maatadvies en ze dragen dingen aan die veel mooier zijn dat je zelf zou bedenken.
Kost wel klauwen met geld ja, dat dan weer wel![]()
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.
Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen
[..]
Goede tip
wat fijn dat je borst met je eigen buikvet kan worden gevuld. Het lijkt me zoveel fijner dan zo'n enge kunstmatige implantaat die vrijwel altijd gaat lekken met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Precies, beetje autistisch bezig met of alles wel mooi wordt is alleen maar fijn. Het is alleen soms een beetje vreemd tijdens een proces dat draait om genezing. Maar ze maken echt hele mooie borsten
Ik krijg de reconstructie in juni of juli. Ik heb nu na de amputatie een tijdelijke tissue expander. Die gaat er dan uit en dan wordt mijn 'borst' (ik heb huid en tepel nog) gevuld met buikvet. Ik krijg dus een gratis liposuctie. Maar wel buik- en borstoperatie, dus ca. 8 uur onder zeil = grote operatie. Maar het wordt dan wel heel mooi en natuurlijk. En hopelijk hoef ik er dan nooit meer iets mee, zoals vervangen protheses ofzo.
Oh en over zo lang blijven als nodig in het ziekenhuis. Ik ben voor. Eenmaal thuis ben je toch niet zo fit als je dacht en huppelen er wel weer een of meer kinderen om je heen. Inmiddels doe ik iets minder stoer en laat me lekker vertroetelen zolang nodig.
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal maar echt lekker zit het nooit. Ik heb altijd 's avonds striemen onder mijn borsten en zou het liefst mijn bh zo snel mogelijk uitgooien. Het lekkerst zitten eigenlijk tenten maar die geven ook niet echt ondersteuning.
Kennen jullie de potlodentest? Ik dacht net eens uitproberen wat ik eronder kan hangen. Het boek dat ik lees van 700 bladzijden bleek dat te kunnen
[..]
Goede tip
Dan heb je een pronte boezemquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen?
Geitenwollen sok!quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef trui het volgende:
Bij mij blijft nog altijd heel weinig hangen qua potloden, maar ik heb dan ook een zeer mini-cupmaatje. Mijn probleem is juist vaak dat ik qua omvang relatief een grotere maat nodig heb dan bij de cupmaat past. En ze zijn er gewoon niet he, BH's met een kleine (echt kleine) cup voor mensen met een wat bredere rug. Jammer. Ik werk dus maar met van die tussenstukjes die je er zelf extra tussen kunt plaatsen. Of ik draag gewoon lekker geen BH.
Dan heb je pronte, kleine of allebei.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
Een operatie van 8 uur, dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, ik vind mijn naakte borsten echt witte melkers, totaal niet charmantquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is een Instagramfilmpje met hele boekenkasten. Ik heb het gevoel dat ik mijn volledige woonkamerinboedel kan laten hangen. Ik vind mijzelf ook veel mooier (haha, ik bedoel minder lelijk) met kleren aan dan zonder kleren aan.
De potloodtest is geen waardeoordeel, gewoon iets feitelijksquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:41 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Maar wat zegt die potlodentest eigenlijk? Wat als geen potlood blijft hangen? Ben je dan af?
Is het pront? Zowel mijn man als ik dachten dat het prompt wasquote:
Ze voelen wel heerlijk zachtquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:18 schreef Vanyel het volgende:
Pront
En hoe ze eruit zien is vele malen minder belangrijk dan hoe zevoelen
Ja ik dacht dus 2 betekenissenquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
Prompt is als je gilt als hij er onverwachts in knijpt.
En als je dan prompt gilt, doe je het nog rap ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:19 schreef SQ het volgende:
Prompt is als je gilt als hij er onverwachts in knijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |