Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren dat dit 0-0 wordt en ze alsnog doorgaan met dat kutplan
Oh dan word ik woest zeg
Dan blijft ie sowieso nog een weekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.
Als je ze wat beter kent kan ik er vaak wel prima mee omgaan, anders vind ik het maar apart volk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukkers zijn niet nukkig joh, je hebt het over Friezen.
Stijgende lijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.
Tukkers of Friezen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je ze wat beter kent kan ik er vaak wel prima mee omgaan, anders vind ik het maar apart volk.
Als ze steeds met een lullige 1-0 winnen schieten we er erg weinig mee op dat Schreuder blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan blijft ie sowieso nog een week
Ik vind Friezen juist prima volk, maargoed die ken ik alleen van de Sneekweek als er al wat bakkies in zijn gegaanquote:
Kudus is bijna 1,80.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
Oh die circusact van 1 meter 30 komt erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |