Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is vrijwel niets gebeurd nee.
Ik vind het zo leuk dat @maxi-mus weer post dat ik toch even wat langer blijf.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + het was rust
Maar de 2e helft is nu begonnen en @:scrummie gaat wat anders doen, dus inhoudelijk zal het nu weer omhoog gaan
Had je Chernobyl nou al gezien?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe serie toch?
En is de hoofdserie Yellowstone leuk?
Yellowstone niet gezien en ja, 1923 (ofzoiets).quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe serie toch?
En is de hoofdserie Yellowstone leuk?
De inval van Poetin in Oekrainequote:
Een groep mensen die werkzaam is op een kerncentralequote:
Hey @maxi-mus !quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat @:maxi-mus weer post dat ik toch even wat langer blijf.
Klinkt geilquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een groep mensen die werkzaam is op een kerncentrale
Klinkt saai, maar ze krijgen al snel met een incident te maken waar ze erg van schrikken. (meer zeg ik niet)
quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stelde deze vraag laatst op het werk en die humorloze trut werd woedend.
Al sinds de aftrap, maar was niet op de foksquote:
Zal wel weer iets in de relatiano... relatieal... vast weer zo'n liefdesverhaalquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een groep mensen die werkzaam is op een kerncentrale
Klinkt saai, maar ze krijgen al snel met een incident te maken waar ze erg van schrikken. (meer zeg ik niet)
Na de 1-0 kunnen we wat anders kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
Het is wachten op de 1-0 waarna Ajax uitloopt naar 3-0
Dan kijk je dus niet mee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al sinds de aftrap, maar was niet op de foks
Ik word een beetje moe van dat hele twente. Vooral die Leon ten Voorde ofzo van dat lokale sufferdje die enorm bozig doet als Zerroekie een stap omhoog wil maken. En Jan Rons hangt weer de jolige oom uit tot het tegen zit, dan is het weer een lul.quote:
Typisch een leraar Duits.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
En Jan Rons hangt weer de jolige oom uit tot het tegen zit, dan is het weer een lul.
Ik hoop maar dat Ajax niet scoort zodat Schreuder er eindelijk uitligt.quote:
Ik ga er zondag heen en heb eigenlijk ook helemaal geen zin in dat altijd nukkige volk daarquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat hele twente. Vooral die Leon ten Voorde ofzo van dat lokale sufferdje die enorm bozig doet als Zerroekie een stap omhoog wil maken. En Jan Rons hangt weer de jolige oom uit tot het tegen zit, dan is het weer een lul.
Edgar Davidsquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Ajax niet scoort zodat Schreuder er eindelijk uitligt.
Of er komt nog een assistent bij.
Ik zie het zo nog gebeuren dat dit 0-0 wordt en ze alsnog doorgaan met dat kutplanquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Ajax niet scoort zodat Schreuder er eindelijk uitligt.
Of er komt nog een assistent bij.
Ten Voorde lult heel veel en heeft het zo af en toe bij het juiste eind, verder geen aandacht aan besteden. Net als dat mokkel waar 'ie samen dat programma mee doet. Jon Rans is heel erg gemoedelijk en mag blijven omdat we het zo goed doenquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat hele twente. Vooral die Leon ten Voorde ofzo van dat lokale sufferdje die enorm bozig doet als Zerroekie een stap omhoog wil maken. En Jan Rons hangt weer de jolige oom uit tot het tegen zit, dan is het weer een lul.
Tukkers zijn niet nukkig joh, je hebt het over Friezen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er zondag heen en heb eigenlijk ook helemaal geen zin in dat altijd nukkige volk daar
Wel in het broodje worst
Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het zo nog gebeuren dat dit 0-0 wordt en ze alsnog doorgaan met dat kutplan
Oh dan word ik woest zeg
Dan blijft ie sowieso nog een weekquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.
Als je ze wat beter kent kan ik er vaak wel prima mee omgaan, anders vind ik het maar apart volk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tukkers zijn niet nukkig joh, je hebt het over Friezen.
Stijgende lijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks maken ze vlak voor tijd de 1-0 en zegt Schreuder dat ze het goed opgepakt hebben.
Tukkers of Friezen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je ze wat beter kent kan ik er vaak wel prima mee omgaan, anders vind ik het maar apart volk.
Als ze steeds met een lullige 1-0 winnen schieten we er erg weinig mee op dat Schreuder blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan blijft ie sowieso nog een week
Ik vind Friezen juist prima volk, maargoed die ken ik alleen van de Sneekweek als er al wat bakkies in zijn gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |